Olenko ymmärtänyt oikein, että whatsappissa pystyy piilottamaan 'paikalla' yksittäisiltä henkilöiltä eikä vain kaikilta? Näkyykö "paikalla" silti, jos kyseisen viestiketjun avaa tämän henkilön kanssa?
Whatsapp ja paikallaolo
5
1193
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ja ei näy
- Anonyymi
Paikalla olon kyllä näkee sovelluksella, vaikka sen olisi piilottanut. https://www.yrittajat.fi/uutiset/tiesitko-tata-nain-whatsappin-kayttoasi-voidaan-seurata-siihen-riittaa-maksuttoman-sovelluksen-lataaminen/
- Anonyymi
Eipä yllätä. Kaikki Metan paskasovellukset varastavat tietoja käyttäjästä keinoja kaihtamatta minkä ehtivät. Maailmassa on parempiakin käyttäjää kunnioittavia viestisovelluksia, kuten Signal.
- Anonyymi
Tämä on helppoa, lataa vain sovelluksen ja sillä näkee henkilön Whatsappin käytön ja koska on ollut paikalla. Kaikki loki on nähtävillä.
- Anonyymi00005
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on helppoa, lataa vain sovelluksen ja sillä näkee henkilön Whatsappin käytön ja koska on ollut paikalla. Kaikki loki on nähtävillä.
Pakko tietää koska työkaveri on ollut paikalla, PAKKO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 51912
- 42787
- 47772
- 113716