Sautinkari sfc

Anonyymi-ap

Tosi kuollut alue, ei minkäänlaista toimintaa ja yhdistyksen toiminta nykyään täysin ala-arvoista. Juuri saivat taas yhden alkuperäisen kausipaikkalaisen häädettyä pois. Oli vaunulla poikansa kanssa, koska miehensä menehdyttyä syöpään muutama vuosi sitten, ei yli 70 vuotiaana yksin pärjää vaunulla. Vaativat pojalta 5 euron vuorokausimaksua koko kesäkaudelta, koska "heidän kotiosoitteensa on eri". Siis kaksi ihmistä samassa vaunussa, mutta avo- tai aviopuolisoilta tällaista maksua ei peritä. Eipä kovin oikeudenmukaista, eikä karavaanari-henkistä toimintaa, vai mitä mieltä olette...

19

2598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Melkoista natsi meninkiä…oon kuullut samasta toiminnasta…ei sinne kohta halua kukaan mennä enää…

    • Anonyymi

      Ja keittiön käyttö huoltorakennuksessa kiellettiin näin kuulin , mutta karaokea kuulemma saa laulaa ja bileitä pitää siellä.

      • Anonyymi

        Eipä saa enään karaokeakaan laulaa.


    • Anonyymi

      Kaikki kirjoitukset ei pidä paikkaansa , on tietoa ! Mutta oli hyvin väritetty huomion aikaan saamiseksi ! : )

      • Anonyymi

        Tänne on tainnut hallituksen jäseniäkin eksyä :D


    • Anonyymi

      Kausipaikkalaisten eriarvoinen kohtelu. Jollekkin sallitaan ja jollekin ei.
      Samoin kausipaikkalaisten alueella olevien sisäinen jako.
      Hallituksen päätöksistä ei saa tietoa. Muutenkin hallituksen toiminta vaikuttaa sisäpiirin jutulta. Vuosikokousten kutsuja ei toimiteta kaikille jäsenille. Nytkin kuulin syyskokouksen siirretyn lokakuun lopulle. Kesäkausi päättyy syyskuun loppuun, joten tällä halutaan varmistettavan, jotta kokoukseen saadaan vaan ne henkilöt, jotka halutaan. Ennen nykyistä hallitusta syyskokoukset oli syyskuun aikana. Kaikki vaunut ei talvehdi Sautinkarissa.
      Itse vaihdoin toisaalle ja hyvä niin.

    • Anonyymi

      Sellainen on paikka kuin isäntäkin. hänen kannattais katsoa peiliin.

    • Anonyymi

      Diktaattori meininkiä.
      Kaikki, joista ei pidetä halutaan häätää alueelta. Syystä tai toisesta. Tästä paikasta tulee todellakin Kalajoen toinen Tapion Tupa. Paikka on kyllä ihana, mutta jos tuntuu, ettei omalta vaunultaan voi poistua, niin... Sitäpä voi jokainen miettiä.

    • Anonyymi

      Juuri niin. Minäkin jouduin sellaisen kohteeksi, että minun pitäisi maksaa, kun sattumoisin en asu vanhempieni kanssa.

      Myös muutenkin ei saa tehdä mitään, kun eräälle herralle ei sovi. Mikä myös on tekopyhää, että Facebookissa mainostettiin, että on toimintaa, mutta todellisuus on muuta.

      Sitten yllätyksekseni sain huomata, että minut oli potkittu Facebook-ryhmästä pois, vaikka en ole sanonut sanaakaan. Tietääpähän, ettei sinne ole asiaa, kun elo alkaa olla yhtä kuollutta ja kiellettyä kuin hautausmaalla.

    • Anonyymi

      Kamerat asennettu pitkin tonttia ja sieltä oikein kyylätään, mitä ihmiset tekee. Joistain kameroista näkee jopa vaunuun sisälle.

      Oikein Ulla Taalasmaa-meininkiä ja sitten tullaan haukkana paikalle, jos jokin vähänkään joidenkin mielestä väärin ja sitten haukutaan, valitetaan ja uhataan poliiseilla, jos ei totella samalla sekunnilla.

    • Anonyymi

      On pienen piirin hallitsema alue ja muilla ei olekkaan väliä. Jos hallitsija esikuntineen ei välitä karaokesta tai saunasta ei niitä muutkaan tarvitse. Raha kelpaa, mutta rahoille ei saa vastineeksi kuin kauniit maisemat.
      Hyvät ihmiset äänestävät kokouksessa tämänkaltaisen toiminnan jatkumisen puolesta ja vähemmän hyvät ja pyhät äänestävät jaloillaan! Harmittavasti alueisännän diktatuuri ja hännystelijöiden vakaa määrä takaavat kauniin alueen hitaan hiipumisen pois kartalta...

      • Anonyymi

        Joo huomasinkin näin sfc alueita paljon kiertävänä et muut alueet kehittää toimintaa ja viihtyvyyttä ku täällä mennäänkin ihan takaperin


    • Anonyymi

      Alueella ei ole edes mukavaa vierailla, kun uusia sääntöjä tipahtelee kuin sieniä sateella, eikä niistä voi pysyä kärryillä kukaan. Kuulemma herkästi heilahtaa varoituksiakin. Näin kävijänäkin kausipaikkalaisten yleisen ahdistuksen ja eriarvoisuuden voi aistia helposti.

    • Anonyymi

      Juu jotenkin alueella on keskitytty vain taisteluun vuokrasopimuksesta kaupungin kanssa ja lopetettu muu ajattelu. Puheenjohtaja myös nostattaa arvoaan ainakin omissa puheissaan alueen pelastajana, joka saa kaupungin tekemään pitkän vuokrasopimuksen, mutta asia on jäänyt pelkän puheen tasolle.

    • Anonyymi

      Sama toimintatapa jatkuu edelleen, sääntömuutoksia ym tipahtelee vieläkin.

    • Anonyymi

      Olisipa mukava päästä kehittämään tuollaista leirintäaluetta ja saada alueelle aktiivista toimintaa. Itse sautinkarin jäsenyys viime vuodesta lähtien ja ajatuksena olisi siirtää asuntovaunu sinne. Nyt vaunu täällä kylpyläsaaren leirintäalueelta Haapavedellä jossa toimin yrittäjänä mutta mielelläni haluaisin jakaa osaamistani myös toisaalle ja sautinkarin monipuoliset mahdollisuudet kyllä kiinnostaisi kovasti, potentiaalia alueella olisi vaikka mihin. Pitäisiköhän ilmoittautua mukaan sautinkarin hallituksen puheenjohtajan valintaan? kun nykyinen on erovuorossa 😊
      Jaana Kuutti

      • Anonyymi

        Hienoa!
        Ilman muuta sinun pitää ilmoittautua kyseiseen tehtävään ehdokkaaksi. Olet toimiva ja tekevä henkilö, juuri sellainen, mitä tuo alue tarvitsee.


    • Anonyymi

      No, niin!

      Taas nähtiin tuo sisäpiirin toimintatapa. Mikään ei tule muuttumaan ja entinen juttu jatkuu. Ei ainakaan alue kehity mihinkään suuntaan, jos ei sitten alaspäin...

    • Anonyymi00019

      "hallitus"kaikkien kaverit paitsi ne 50 henkeä kenestä ei tykätä.
      Toiset otettu silmäntikuksi,
      Ikäviä syytöksiä ja toimintaa vaikka oli perättömiä syytöksiä.
      Toivon mukaan hallitus oikeasti lopettaa toisten puoltamista jos ei ota asiosta selvää.
      Kysykää neuvoja jos ette tiedä, tämä taito teiltä valitettavasti puuttuu.
      Tsemppiä uudelle kaudelle, eikö kaikki ole saman arvoiset enää mitä jo luvattu monta vuotta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe