Saa olla niitä harmaita hiuksia ja ryppyjäkin kunhan vain näyttää huolitellulta ja vähän panostaa ihteensä
Ei tässä iässä ulkonäkö ole tärkeintä
13
279
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan totta ?!
- Anonyymi
Hyvä ryhti on tärkeä, kuntosalilla ja uimahallissa käyn treenaamassa lihaksia niin selkäkin pysyy suorana. Hyvä leikkaus hiuksissa nuorentaa ilmettä ja tietysti hymy ja värikkäät hyvin istuvat vaatteeet, Kevyt meikki.ainakin huulipunaa.
- Anonyymi
Hyvä ryhti vaikuttaa myös leukalinjaan , ei muodostu helttoja eikä pusseja.
- Anonyymi
Harmaata alkaa olla jo ennen 60v muistaakseni ja antanut kasvaa ja olen 70+ .
- Anonyymi
Oliko aloittajalle jossain iässä ulkonäkö tärkeintä ?
- Anonyymi
Kaikilla oli/on. Joka muuta väittää, niin valehtelee.
- Anonyymi
Epäilen suuresti, etteikö ulkonäkö vaikuttaisi kaikkeen. Jo itsetuntoon se vaikuttaa, vaikka sitä ei monikaan myönnä. Jokainen kiinnittää toisten ulkonäköön huomion, vaikka sitä ei yleensä kukaan tuokkaa julki.
- Anonyymi
Ei sen silti tarvitse mitään merkitä, jos on fiksu.
Kaunis ja tyhmä ei kauan kiinnosta.
- Anonyymi
Olin alle kouluikäinen, kun äitini sanoi että minä olisin kasvanut nätiksi tytöksi, jollen olisi aina niin vihaisen näköinen. Nyt se on myöhäistä. Muistan sen järkytyksen.
Koko ikäni sitten tiesin, että olen vastenmielisen näköinen, kummastelin oikein, kun sain aviomiehen ja lapsia, joiden mielestä en ollut ruma, mutta tiesinhän minä. Pukeuduin huomaamattomasti, harmaaseen ja mustaan, en meikannut, leikkasin tukkani kerran kuussa. Mitäpä sitä turhaan satsaisi rumaan ulkomuotoon.
Nyt kun katson sen ajan valokuvia, huomaan, että olen ollut ihan normaalin näköinen, onneksi paksu tukka hiukan laineilla, paino kohdallaan. Ei enää tarvitse hävetä. Tukka on paksu edelleen ja valkoinen, en sitä häpeä, vihainen ilmeeni ei häiritse. Ei se ole sen kummempi kuin muillakaan.
Itse en koskaan arvostellut lapsieni ulkomuotoa. Enkä antanut äitinikään heitä arvostella. Kaikki lapset ja nuoret ovat kauniita.- Anonyymi
Onnekkaita olette te paksutukkaiset. Munulla ohut, lapsena valkoinen "pellavapää".
Sisareni pilkkasivat aina minua ohuesta tukasta. Se söi itsetuntoani silloin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnekkaita olette te paksutukkaiset. Munulla ohut, lapsena valkoinen "pellavapää".
Sisareni pilkkasivat aina minua ohuesta tukasta. Se söi itsetuntoani silloin.Hyvällä leikksuksella ohietkin hiukset saa ilmavasti.
- Anonyymi
Hiustenlähtö on yksi pienimmistä ongelmista iäkkäällä.
- Anonyymi
Niin on ja peruukit on keksitty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990