Saa olla niitä harmaita hiuksia ja ryppyjäkin kunhan vain näyttää huolitellulta ja vähän panostaa ihteensä
Ei tässä iässä ulkonäkö ole tärkeintä
13
286
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan totta ?!
- Anonyymi
Hyvä ryhti on tärkeä, kuntosalilla ja uimahallissa käyn treenaamassa lihaksia niin selkäkin pysyy suorana. Hyvä leikkaus hiuksissa nuorentaa ilmettä ja tietysti hymy ja värikkäät hyvin istuvat vaatteeet, Kevyt meikki.ainakin huulipunaa.
- Anonyymi
Hyvä ryhti vaikuttaa myös leukalinjaan , ei muodostu helttoja eikä pusseja.
- Anonyymi
Harmaata alkaa olla jo ennen 60v muistaakseni ja antanut kasvaa ja olen 70+ .
- Anonyymi
Oliko aloittajalle jossain iässä ulkonäkö tärkeintä ?
- Anonyymi
Kaikilla oli/on. Joka muuta väittää, niin valehtelee.
- Anonyymi
Epäilen suuresti, etteikö ulkonäkö vaikuttaisi kaikkeen. Jo itsetuntoon se vaikuttaa, vaikka sitä ei monikaan myönnä. Jokainen kiinnittää toisten ulkonäköön huomion, vaikka sitä ei yleensä kukaan tuokkaa julki.
- Anonyymi
Ei sen silti tarvitse mitään merkitä, jos on fiksu.
Kaunis ja tyhmä ei kauan kiinnosta.
- Anonyymi
Olin alle kouluikäinen, kun äitini sanoi että minä olisin kasvanut nätiksi tytöksi, jollen olisi aina niin vihaisen näköinen. Nyt se on myöhäistä. Muistan sen järkytyksen.
Koko ikäni sitten tiesin, että olen vastenmielisen näköinen, kummastelin oikein, kun sain aviomiehen ja lapsia, joiden mielestä en ollut ruma, mutta tiesinhän minä. Pukeuduin huomaamattomasti, harmaaseen ja mustaan, en meikannut, leikkasin tukkani kerran kuussa. Mitäpä sitä turhaan satsaisi rumaan ulkomuotoon.
Nyt kun katson sen ajan valokuvia, huomaan, että olen ollut ihan normaalin näköinen, onneksi paksu tukka hiukan laineilla, paino kohdallaan. Ei enää tarvitse hävetä. Tukka on paksu edelleen ja valkoinen, en sitä häpeä, vihainen ilmeeni ei häiritse. Ei se ole sen kummempi kuin muillakaan.
Itse en koskaan arvostellut lapsieni ulkomuotoa. Enkä antanut äitinikään heitä arvostella. Kaikki lapset ja nuoret ovat kauniita.- Anonyymi
Onnekkaita olette te paksutukkaiset. Munulla ohut, lapsena valkoinen "pellavapää".
Sisareni pilkkasivat aina minua ohuesta tukasta. Se söi itsetuntoani silloin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnekkaita olette te paksutukkaiset. Munulla ohut, lapsena valkoinen "pellavapää".
Sisareni pilkkasivat aina minua ohuesta tukasta. Se söi itsetuntoani silloin.Hyvällä leikksuksella ohietkin hiukset saa ilmavasti.
- Anonyymi
Hiustenlähtö on yksi pienimmistä ongelmista iäkkäällä.
- Anonyymi
Niin on ja peruukit on keksitty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1175935Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453863Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4682719Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681730Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321403- 871396
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1561272- 771268