Ei tässä iässä ulkonäkö ole tärkeintä

Anonyymi-ap

Saa olla niitä harmaita hiuksia ja ryppyjäkin kunhan vain näyttää huolitellulta ja vähän panostaa ihteensä

13

295

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan totta ?!

• Anonyymi

Hyvä ryhti on tärkeä, kuntosalilla ja uimahallissa käyn treenaamassa lihaksia niin selkäkin pysyy suorana. Hyvä leikkaus hiuksissa nuorentaa ilmettä ja tietysti hymy ja värikkäät hyvin istuvat vaatteeet, Kevyt meikki.ainakin huulipunaa.

• Anonyymi

Hyvä ryhti vaikuttaa myös leukalinjaan , ei muodostu helttoja eikä pusseja.

• Anonyymi

Harmaata alkaa olla jo ennen 60v muistaakseni ja antanut kasvaa ja olen 70+ .

• Anonyymi

Oliko aloittajalle jossain iässä ulkonäkö tärkeintä ?

• Anonyymi

Kaikilla oli/on. Joka muuta väittää, niin valehtelee.

• Anonyymi

Epäilen suuresti, etteikö ulkonäkö vaikuttaisi kaikkeen. Jo itsetuntoon se vaikuttaa, vaikka sitä ei monikaan myönnä. Jokainen kiinnittää toisten ulkonäköön huomion, vaikka sitä ei yleensä kukaan tuokkaa julki.

• Anonyymi

Ei sen silti tarvitse mitään merkitä, jos on fiksu.
        Kaunis ja tyhmä ei kauan kiinnosta.

• Anonyymi

Olin alle kouluikäinen, kun äitini sanoi että minä olisin kasvanut nätiksi tytöksi, jollen olisi aina niin vihaisen näköinen. Nyt se on myöhäistä. Muistan sen järkytyksen.
      Koko ikäni sitten tiesin, että olen vastenmielisen näköinen, kummastelin oikein, kun sain aviomiehen ja lapsia, joiden mielestä en ollut ruma, mutta tiesinhän minä. Pukeuduin huomaamattomasti, harmaaseen ja mustaan, en meikannut, leikkasin tukkani kerran kuussa. Mitäpä sitä turhaan satsaisi rumaan ulkomuotoon.
      Nyt kun katson sen ajan valokuvia, huomaan, että olen ollut ihan normaalin näköinen, onneksi paksu tukka hiukan laineilla, paino kohdallaan. Ei enää tarvitse hävetä. Tukka on paksu edelleen ja valkoinen, en sitä häpeä, vihainen ilmeeni ei häiritse. Ei se ole sen kummempi kuin muillakaan.
      Itse en koskaan arvostellut lapsieni ulkomuotoa. Enkä antanut äitinikään heitä arvostella. Kaikki lapset ja nuoret ovat kauniita.

• Anonyymi

Onnekkaita olette te paksutukkaiset. Munulla ohut, lapsena valkoinen "pellavapää".
        Sisareni pilkkasivat aina minua ohuesta tukasta. Se söi itsetuntoani silloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnekkaita olette te paksutukkaiset. Munulla ohut, lapsena valkoinen "pellavapää".
        Sisareni pilkkasivat aina minua ohuesta tukasta. Se söi itsetuntoani silloin.

Hyvällä leikksuksella ohietkin hiukset saa ilmavasti.

• Anonyymi

Hiustenlähtö on yksi pienimmistä ongelmista iäkkäällä.

• Anonyymi

Niin on ja peruukit on keksitty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7588
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3652
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1856
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1100
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      963
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      921
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      817
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      742
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      672
    Aihe