Ylipainoiset keijut

Anonyymi-ap

Mikä nuoria 15-30)naisia vaivaa kun ette välitä yhtään ulkonäöstänne.järkyttävän ylipainoisia olette.ja sitten otatte tatuointeja jotka ei vaan sovi teille.nekin rahat kannattais laittaa johonkin laihdutuskurssille.olette siiderivalaita

13

764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä nuoria 15-30)miehiä vaivaa kun ette välitä yhtään ulkonäöstänne.järkyttävän ylipainoisia olette.ja sitten otatte tatuointeja jotka ei vaan sovi teille.nekin rahat kannattais laittaa johonkin laihdutuskurssille.olette kaljavalaita

• Anonyymi

Takskat sitten70 :llä,miltä näyttää? Pääkaupunkiseudulla tietäjii,näkijöitä auttavat kuulemma,jos ei kykene-..... ........

• Anonyymi

Nuo kirjoitukset on aivan totta.

• Anonyymi

No mikäs paikka tää on?

• Anonyymi

Qweerzombiexgood

• Anonyymi

Incelliä korpeaa kun ET SAA PIMPPUA🤣😂🤣😂

• Anonyymi

Kuka on incell?

• Anonyymi

Siellähän joku pullukka vastailee.sipsiä,cokista.hyvät eväät.mikä on vanhempien vastuu jos lapsi ylipainoinen?tulee yhteiskunnalle kalliiksi kun näitä ylipainoisia hoidetaan sairaaloissa

• Anonyymi

Myös aggressiiviset hulllut tulee yhteiskunnalle kalliiksi. Mutta jos joitakuita kauheesti ressaa henkilöt jotka tulee yhteiskunnalle kalliiksi, aina kannattaa tarkistaa miten kallis on itse. Ajatko autoa? Köytätkö siis teitä? Onko lapsia,jotka käy koulua? Onko joku jatkuva sairaus kuten syöpä,diabetes,reuma? Ja ennenkaikkea, oletko olemassa? Se nääs käy yhteiskunnalle kalliiksi.

• Anonyymi

Varmaan joku +50v setämies on"huolissaan".Eiköhän jokainen kanna itse kroppansa

• Anonyymi

Kyllä nämä ylipainoiset tulevat kaikkien maksettavaksi sairaanhoitokulujen muodossa.ei pelkästään setämiesten ongelma

• Anonyymi

Jos noin kovin huolettaa se mikä käy yhteuskunnalle kalliiksi, kannattaa pitää huoli ettei elä montakaan päivää sen jälkeen kun pääsee eläkkeelle.

• Anonyymi

Kumpi parempi:muumilaakso vai norsubaari?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4960
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      95
      2794
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2786
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2392
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      28
      1994
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1949
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1481
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1299
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      362
      1298
    Aihe