Nuoren naisen tissit tänään

Anonyymi-ap

Istuin autossa odotellen punaisten valojen vaihtumista.

Silloin näin sinut ylittämäsä tietä.
Mikä ihana näky.
Rinnat liikkuivat napapaidan alla ,pulleina ja raskaina.,kutsuvasti
Hoikka vyötärö ja pyöreät pakarat tiukkoja housuja kiristäen kävelit auton editse.

Hetki oli lyhyt mutta intensiivinen

Ohjausoyörön alla tuli ahdasta..

Lumberjack5

19

2604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainut ero on omaan pukeutumiseeni että käytän mini hametta,joka juuri peittää pakarat...
      Olisi ihana viettää aikaa kahdestaan Lumberjack5

      • Anonyymi

        Aivan varmasti olis ihanaa,minihametyttö.
        Missäpäin sinut vois nähdä minihameessa ja napapaidassa?


        Lumberjack5


      • Anonyymi

        Näin viime viikolla Fäbodassa noin lyhyen minihameen kauniilla nuorella naisella.
        Oli kyllä säihkysääretkin
        ja tissitkin olivat upeet,ehkä D kupin kokoa

        Ehkä se olitkin sinä..

        Lumberjack5


      • Anonyymi

        Älä härnää ,kerro missä voisin ihailla sun pakaroita

        Lumberjack5


    • Anonyymi

      Mä käyn välillä Itiksessä, kolumbulsessa,,ullan kauneushoitolas, asiakkaita mulla on ympäriinsä. Enkä voi kertoa aona kaikkea missä kuljen,mutta siis ympäriinsä...jos osut kohdalle niin osut..

      • Anonyymi

        Sehän olis ku lottovoitto eli mahdotonta..

        Kerro vähän enemmän ihanuus

        Käytkö Lanternan mäkkärissä joskus?


        Lumberjack5


    • Anonyymi

      Kirkukis ja sitte on se kiinalainen rafla mikä sen nimi oli siä ostarilla jossain ja sitte se jodsa saa mitä vaan syödä tietyllä rahalla..

      • Anonyymi

        Kolumbuksessa?
        Onko sulla usein minihame ja stringit?
        D kupin tissit.?

        Lumberjack5


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolumbuksessa?
        Onko sulla usein minihame ja stringit?
        D kupin tissit.?

        Lumberjack5

        Mulla on aina DD kupin hissit,
        Ja kolumbuksessa kun on lähellä mua..
        Nykyään on ollu vähä pitkä lahkeisempia housuja mutta stringit alla, kun on ollu sade kelit mut tänään oli aika kuuma, käyn väliin tuossa lidlis ja Mustikkamaallakin kävin.. Tuota lammen ympäristöön on hieno kävellä ja sitte on tuon falpakan kasvimaan lähellä lenkkipolkuja niin niissä välillä lenkkeilen... Mut silloin mulla ei ole minihametta vaan pyöräily housut ja toppi.. Pitäisi taas alkaa treenaan mut kun on välill niin kiire... Ja kun välillä käy noita yövieraita niin vähä venahtaa nuo aamut... 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolumbuksessa?
        Onko sulla usein minihame ja stringit?
        D kupin tissit.?

        Lumberjack5

        Kyllä sä mut vielä löydät ja saat puristella pakaroitani ja tehdään yhdessä kaikkea kivaa...
        Lunberjack5


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sä mut vielä löydät ja saat puristella pakaroitani ja tehdään yhdessä kaikkea kivaa...
        Lunberjack5

        Tänäänkö saan kopeloida sua Kolumbuksen kirpparissa?

        Älä laita hameen alle pikkareita,niin voi koittaa sormellakin kuinka märkä olet .

        Lumberjack5


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sä mut vielä löydät ja saat puristella pakaroitani ja tehdään yhdessä kaikkea kivaa...
        Lunberjack5

        Toivottavasti ,himoitsen imeä isoja rintojasi,nuolla märkää pilluasi ,pian!

        Lumberjack5


    • Anonyymi

      Onks muita jotka viä haluu kiimastanaista minihameessa...

      • On toki. Tule Kemijärvelle


    • Anonyymi

      Ja lähes samassa paikassa tänään näin upean nuoren naisen ylittävän katua.
      Pitkät vaaleat hiukset ,kaunis,hoikka nainen.
      Katselin kävelyään ihaillen .

      Hoikka,mutta muodot oikeissa paikoissa.

      Tiukat siniset shortsit kiristyivät joka askeleella
      Sääret,hoikat ja ruskettuneet,saivat miettimään miltä tuntuisi joutua niiden puristuksiin..


      Lumberjack5

      • Anonyymi

        Sä oot niin ihana..
        Hyvällä silmällä katselet...
        Mulla oli harvinaisempaa tänään,
        Sain mies nälkääni 46 vuotiasta miestä. Kävin siivoamassa yhden eronneen miehen asuntoa, ja siinä siivotessa kun mies oli kotona ja auttoi tavaroiden siirtelyssä ja juteltiin siinä mitä milloinkin, riisuin paitani kun tuli kuuma, hän alkoi tuijottaa mua tietokoneensa takaa ja kun tulin hänen kohdalleen ja siivosin pöytää, hän istutti mut syliinsä ja sanoi että eihän sulla ole kiire kotiin, sanoin että ei ole..
        Laittoi läppärin kiinni ja otti siivouvälineet kädestäni sivuun ja alkoi hyväillä, suudella kaulaa ja niskaa.. Oih kun oli ihana laittaa päänsä rennoksi ja olla hyväiltävänä, nauttia täysin siemauksin,hän riisui ja hyväili ja suuteli ja käänsi minut syliinsä kasvotusten ja olin alasti ja niin oli hänkin ja Oih.. Mikä mies ja mikä nautinto... Ratsastaa ja olla hänen allaan.. Mielelläni annoin, intohimoisesti nauttien.. Joka solullani..
        Cindy20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot niin ihana..
        Hyvällä silmällä katselet...
        Mulla oli harvinaisempaa tänään,
        Sain mies nälkääni 46 vuotiasta miestä. Kävin siivoamassa yhden eronneen miehen asuntoa, ja siinä siivotessa kun mies oli kotona ja auttoi tavaroiden siirtelyssä ja juteltiin siinä mitä milloinkin, riisuin paitani kun tuli kuuma, hän alkoi tuijottaa mua tietokoneensa takaa ja kun tulin hänen kohdalleen ja siivosin pöytää, hän istutti mut syliinsä ja sanoi että eihän sulla ole kiire kotiin, sanoin että ei ole..
        Laittoi läppärin kiinni ja otti siivouvälineet kädestäni sivuun ja alkoi hyväillä, suudella kaulaa ja niskaa.. Oih kun oli ihana laittaa päänsä rennoksi ja olla hyväiltävänä, nauttia täysin siemauksin,hän riisui ja hyväili ja suuteli ja käänsi minut syliinsä kasvotusten ja olin alasti ja niin oli hänkin ja Oih.. Mikä mies ja mikä nautinto... Ratsastaa ja olla hänen allaan.. Mielelläni annoin, intohimoisesti nauttien.. Joka solullani..
        Cindy20

        Olisin halunnut tuolle tytölle antaa kovaa kyytiä,puristella ruskettuneita pakaroitaan,riisua tuon raidallisen paidan ja puridtella paljaita rintojaan
        Tule tyttö Teboilin takaiseen metsikköön

        Siellä luonnon helmassa voin nauttia ihanasta vartalostasi

        Nuolen pillua kun nojaat puuta vasten. Perse paljaana,.

        Lumberjack5
        Uuhh nyyttt


    • Anonyymi

      Tänään bussissa kun olin puhelimellani ajatuksissani ja oli vähän täyttä, huomasin jonkun miehen tuijottavan minua vähän etäältä ja kun tuli tilaa hän ei lähtenytkään bussista vaan siirtyi lähemmäs, ihan viereen istumaan, laittoi kätensä niskani taakse niin kuin oikeinkin tuttavallinen olisi, kumartui puoleeni ja kuiskasi että, haluun panna sua... Ja jäi sitten pysäkillä pois, mutta ennen sitä kun lähti, hyväili jalkaani ja nousi pois.. Onks tää ihan tavallista
      Cindy20

      • Anonyymi

        Ööh, ei todellakaan, toi on seksuaalistaahdistelua ja vaik se joistain (susta? ) ois kiihottavaa tai muuten ihanaa, se ei silti oo ok🙅


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4839
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1722
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1326
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1000
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      885
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe