Taas kerran muistelen sinua kun istun rannalla .
Alla portaiden jotka eivöt johda mihinkään.
Jospa tulisit taas
Hkimies
Nuori blondi rannalla
27
2186
Vastaukset
- Anonyymi
Olitko vain unta? Joku minulle vastaili täällä,joku joka tuñnisti ja tiesi paikankin
Kiihotuit ja kostuit,kun katselin sua,minä vanha pukki.,eikö?
Palasitko poikakaverisi luokse.
Näinkö sinut jeppiksessä kin
Mhki- Anonyymi
Tänään rannalla,siinä laiturin kupeessa
- Anonyymi
Hei🥰 en palannut, olen kyllä nähnyt sut kaupunkilla. Etkö ole päässyt irti musta, halut oikeesti mua. T. Blondi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei🥰 en palannut, olen kyllä nähnyt sut kaupunkilla. Etkö ole päässyt irti musta, halut oikeesti mua. T. Blondi
Usein sua ajattelen ja haluan oikeesti.
Kiva jos vielä olet sinkku
Ratikassako näit?
Mhki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usein sua ajattelen ja haluan oikeesti.
Kiva jos vielä olet sinkku
Ratikassako näit?
MhkiJuu ratikassa katselin sua. Olen kyllä miettinyt sua myös, itselleni myönsin haluan sua koska palaat ajatuksiini päivittäin. T. Blondi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ratikassa katselin sua. Olen kyllä miettinyt sua myös, itselleni myönsin haluan sua koska palaat ajatuksiini päivittäin. T. Blondi
Oliko sulla valkoinen hame,aika lyhyt?
4 ratikka?
Mhki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sulla valkoinen hame,aika lyhyt?
4 ratikka?
MhkiOli etkö tuntenut. T. Blondi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli etkö tuntenut. T. Blondi
En ollut ihan varma,katsoit kyllä silmiin siinä pysäkillä,niin kuumasti..
Ihana olit kyllä,pitkät seksikkäät sääret ja se katse!
Mhki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ollut ihan varma,katsoit kyllä silmiin siinä pysäkillä,niin kuumasti..
Ihana olit kyllä,pitkät seksikkäät sääret ja se katse!
MhkiIhaana kiitos😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihaana kiitos😋
Ole hyvä.
Harmi että istuit toisella puolella ratikkaa.
Olis pitänyt istua sun viereen,ehkä hyväillä ihania sääriäsi ,ehkä ensi kerralla?
Mhki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä.
Harmi että istuit toisella puolella ratikkaa.
Olis pitänyt istua sun viereen,ehkä hyväillä ihania sääriäsi ,ehkä ensi kerralla?
MhkiSovitaan tuut viereeni. T. Blondi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sovitaan tuut viereeni. T. Blondi
Laitatko minihameen ja alle stringit?
Nähdää samalla pysäkillä missä tulit viimeksi?
Mhki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitatko minihameen ja alle stringit?
Nähdää samalla pysäkillä missä tulit viimeksi?
MhkiKesäisin minhame ja stringit päälläni, milloin olisit pysäkillä. Vieressä istuessa täytyy ottaa muut matkustajat huomioon, kätesi kun vaeltaa ihollani. T. Blondi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesäisin minhame ja stringit päälläni, milloin olisit pysäkillä. Vieressä istuessa täytyy ottaa muut matkustajat huomioon, kätesi kun vaeltaa ihollani. T. Blondi
Harvoin kuljen ratikalla,autolla tai pyörällä enimmäkseen.
Totta,ratikassa ei voi kunnolla hyväillä sua,ei niinkuin haluaisin:)
Ehkä lähtisit ajelulle joku päivä?
Ottaisin kyytiin siitä urheilukentän kohdalta,mis parkkipaikat.
Mhki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvoin kuljen ratikalla,autolla tai pyörällä enimmäkseen.
Totta,ratikassa ei voi kunnolla hyväillä sua,ei niinkuin haluaisin:)
Ehkä lähtisit ajelulle joku päivä?
Ottaisin kyytiin siitä urheilukentän kohdalta,mis parkkipaikat.
MhkiTiedostan haluat hyväillä myös itsekkin haluaisin sitä. Voidaan toki sopia joku päivä kun vapaalla olen. Parkkiin johonkin rauhalliseen paikkaan jotta tartte aristella ohi kulkijoita. T. Blondi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedostan haluat hyväillä myös itsekkin haluaisin sitä. Voidaan toki sopia joku päivä kun vapaalla olen. Parkkiin johonkin rauhalliseen paikkaan jotta tartte aristella ohi kulkijoita. T. Blondi
Niinpä,,ensi viikolla joku päivä sen mattolaiturin luona
Siihen lähelle saan auton parkkiin ja sitten voidaan ajaa jonnekin missä rauhallista
Mhki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedostan haluat hyväillä myös itsekkin haluaisin sitä. Voidaan toki sopia joku päivä kun vapaalla olen. Parkkiin johonkin rauhalliseen paikkaan jotta tartte aristella ohi kulkijoita. T. Blondi
Saisinko imeä rintojas autossa? Sulla oli ihanan kiinteät rinnat ,kun sivusilmållä katselin.
Olitko menossa duuniin,koiraa ei ollut nyt mukanasi.
Oli niin pitkä aika siitä kun näin sut rannalla,että en ollut varma olitko se tosiaan Sinä..
Mutta katse oli sama,kiihkeä,polttava suorastaan.
Tunsitko sinä minut heti?
Mhki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisinko imeä rintojas autossa? Sulla oli ihanan kiinteät rinnat ,kun sivusilmållä katselin.
Olitko menossa duuniin,koiraa ei ollut nyt mukanasi.
Oli niin pitkä aika siitä kun näin sut rannalla,että en ollut varma olitko se tosiaan Sinä..
Mutta katse oli sama,kiihkeä,polttava suorastaan.
Tunsitko sinä minut heti?
MhkiKävin kunto salilla. Menin soppailee silloin näin sut kyllä. Saathan toki tehdä mistä tykkäät kunhan et liian raju ole. T. Blondi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin kunto salilla. Menin soppailee silloin näin sut kyllä. Saathan toki tehdä mistä tykkäät kunhan et liian raju ole. T. Blondi
Hyvä ettå käyt salilla, näkeehän sen vartalostasikin.
En ole liian raju,sopivasti vain pidän sua hyvänä.
Jos olemme autossa niin
hyväilen rintojasi ensin paidan päältä,sitten ujutan käteni paljaalle rinnallesi,hyväilen sitä ,tunnen kuinka nänni kovettuu.
Näen sinut nyt silmissäni sellaisena ,kaunìina himoittavana nuorena naisena kuin silloin ratikkapysäkillä.
Kuinka uskomatonta että kohtasin sinut taas,sattumalta.
Ja että oikeasti saisin nauttia sinusta,se tuntuu
satumaiselta unelmalta ja saa minut kuumaksi nytkin.
Vaikka näin..
Kuvittelen sua se valkoinen hame ylhäällä,stringit nilkoissa,paljaat kiinteät pakarasi paljaina nojaat vasten kalliota,pylly pystyssä
Olen takanasi,uikkarit nilkoissa,kalu sojottaa kovana,valmiina työntymään tiukkaan pilluusi
Kiitos päivänsäde !
Mhki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ettå käyt salilla, näkeehän sen vartalostasikin.
En ole liian raju,sopivasti vain pidän sua hyvänä.
Jos olemme autossa niin
hyväilen rintojasi ensin paidan päältä,sitten ujutan käteni paljaalle rinnallesi,hyväilen sitä ,tunnen kuinka nänni kovettuu.
Näen sinut nyt silmissäni sellaisena ,kaunìina himoittavana nuorena naisena kuin silloin ratikkapysäkillä.
Kuinka uskomatonta että kohtasin sinut taas,sattumalta.
Ja että oikeasti saisin nauttia sinusta,se tuntuu
satumaiselta unelmalta ja saa minut kuumaksi nytkin.
Vaikka näin..
Kuvittelen sua se valkoinen hame ylhäällä,stringit nilkoissa,paljaat kiinteät pakarasi paljaina nojaat vasten kalliota,pylly pystyssä
Olen takanasi,uikkarit nilkoissa,kalu sojottaa kovana,valmiina työntymään tiukkaan pilluusi
Kiitos päivänsäde !
MhkiOlet rakas höpsö💘 tiedät vasta onko tiukka kun tulet sisääni. T. Päivänsäteesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet rakas höpsö💘 tiedät vasta onko tiukka kun tulet sisääni. T. Päivänsäteesi
Odotan sitä innolla....
Kaunis päivänsäteeni
Mhki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan sitä innolla....
Kaunis päivänsäteeni
MhkiPahoittelut jos kirjoittelin liian härskisti.
Välillä innostun liikaa kun muistelen sua.
En minä heti kiinni käy ,älä sitä pelkää.
Enhän siinä pysäkilläkään yrittänyt mitään
Vaikka silmissäsi olikin niin kutsuva ja halukas katse..
Mhki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään kävin siinä rantakahvilassa kahvilla.
Sen ulkoterassilla on rauhoittavaa istua ja katsella merta.
Toki samalla ohikulkevia nuoria naisiakin pienissä kesähepenissä.
Mutta ei sinua näkynyt pienen koirasi kanssa.
Tiedät varmaan paika Päivänsäde.
Ehkä joku päivä kävelet siitö ohi..
Mhki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitko eilen rannalla pienen koirasi kanssa?
Mhki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitko eilen rannalla pienen koirasi kanssa?
MhkiKatselit sieltä kaukaa...
Mhki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katselit sieltä kaukaa...
MhkiHöpsö😍
Kävisikö viikon loppuna tapaaminen.
Saat ottaa kiinni kunnolla ja tulet sisääni nait mua pitkään. Terkuin päivän säteesi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsö😍
Kävisikö viikon loppuna tapaaminen.
Saat ottaa kiinni kunnolla ja tulet sisääni nait mua pitkään. Terkuin päivän säteesiHarmi,viikonloppuna en ole stadissa
Mutta seuraavalla viikolla arkipäivinä olis päivällä aikaa.
Sopisko treffata siinä rantakahvilassa?
Mhki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1213869Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3102008Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481781- 1051707
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391651Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21620Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4321474Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441256MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar511199Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4081150