Se on pullataikinaan tehty , kunnon kerros mustikoita päälle. Kaksi ystävää i oli kahveella ja kyllä maistuikin piirakka ihanalta. Sokeria hillitysti javähän perunajauhoja, ettei mustikat valu. Sain pari litraa kerättyä, mutta alkoi sataa. Huomenna taas uudestaan.
Paras mustikkapiirakka
5
249
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä kanssasi, pullataikina on paras pohja ja runsaasti mustikoita ja sokeria ja hieman perunajauhoja.
Lapsuudesta asti tuttu resepti jota vielä olen noudattanut omassa taloudessani.
Pellilliseen meni noin 2 litraa mustikoita.
Hyvää mustikka retkeä.
tepa - Anonyymi
Eikö olisi järkevämpää syödä pulla ja mustikat erillään. Usein sotketaan eri aineet, vaikka saman asian ajaisi syödä eri aineet erikseen.
- Anonyymi
Minäkin syön kauraryynit erikseen ja juon veden kylmänä, turha niitä on puuroksi sotkea ja vielä keittää, sehän vie kallista sähköäkin!
- Anonyymi
Noin tekee miesoletettu.
- Anonyymi
Piirakka maistuu aina terveelle miehelle. Tekee hyvää naisellekin. Nam, nam.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968