Upeita romaninaisia saapuu jällee Killerille ja kaupunkiin Kuninkuusraveihin. Suvimäen Klubin pojat ovat valmiina käärimään hameet.
Suvimäen Klubitalolta raveihin
20
280
Vastaukset
- Anonyymi
Testosteronin voimakkaan tuoksun voi jo aistia Suvimäen Klubitalolla.
- Anonyymi
Hanki lobotomia
- Anonyymi
Voimakas mielialalääkitys poistaa tehokkaasti kyseiset mieliteot.
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät bentso börje
- Anonyymi
Se odottaa raviradalla lähtömerkkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen tiedät bentso börje
Bentsot nykyään luxusta joita ei määrätä,kuin syöpäpotilaille joilla toinen jalka jo haudassa. Mt kuntoutujan pitää tuntea huono olonsa, että ottaa vastuuta omasta elämästään. Siksi Neurolepti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bentsot nykyään luxusta joita ei määrätä,kuin syöpäpotilaille joilla toinen jalka jo haudassa. Mt kuntoutujan pitää tuntea huono olonsa, että ottaa vastuuta omasta elämästään. Siksi Neurolepti.
Minulla diapam 2×2mg, xopinox 7,5 mg. Ei kiitos neuroleptejä. Tekevät ihmisestä suolapatsaan.
- Anonyymi
Hankasalmen hevosmeppikin tulee hevostelemaan raveihin.
- Anonyymi
Ei se ole Hankasalmelta. Sen ukko on vain siellä duunissa. Meppi itse lukee ylioppilaskirjoituksia varten kotona Jyväskylässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole Hankasalmelta. Sen ukko on vain siellä duunissa. Meppi itse lukee ylioppilaskirjoituksia varten kotona Jyväskylässä.
Nyt syksylläkö se aikoo kirjoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt syksylläkö se aikoo kirjoittaa?
Ei mepillä koulutusta tarvitse olla, riittää poliittinen sopivuus.
- Anonyymi
Nehän on sitten yo-juhlat ilmeisesti Tuohimutkassa syssymmällä.
- Anonyymi
Reppuja tulee.
- Anonyymi
Tapio Suominen teki rohkean viimeisen ratkaisun. Siihen ei mitkään höpölupi talot auta, jos elämä mennyt sairauden takia. Siksi eutanasia pitäisi sallia.
- Anonyymi
Kaksisuuntainen mielialahäiriö on yhtä tappava tauti,kuin hoitamaton syöpä. Ainut ero on, että lähdetään oman käden kautta.
- Anonyymi
Oikea mies lopettaa itsensä kahden kesken itsensä kanssa, eikä sotke asiaan ulkopuolisia, kuten junakuskeja ja rekkakuskeja!
Pellejä tuollaiset rekan alle ajajat ja junan alle hyppijät. Niiden perikunnilta pitäisi periä aiheutetut kulut. - Anonyymi
Citymarketissa maanantaina hevosenlihaa tarjouksessa. Syömme tiistaina Suvimäen Klubitalolla pollepataa!
Se on vaihtelua ainaiseen äitis aasiin. - Anonyymi
Liian kallista Klubitalolaisille!
- Anonyymi
Hevosen ulkofile on edullista ja erittäin hyvää grillilihaa. Vähärasvaisena vaatii hyvän öljyn, esim. viinirypäleen siemenöljy. Voin suositella lämpimästi Suvimäen Klubitalon keittiölle.
- Anonyymi
Eikös Killerin kioskissa ole hevoskebabbia? Minä ainakin luulin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379