Kunnan kahvilarakennus

Anonyymi-ap

Kukahan idiootti on lähtenyt "tarjous" kisaan, jotta pääsisi istumaan pieneen kopperoiseen ja paistamaan salen pakastepullia päivittäin koko kesäksi, jotta voi sen kuivan käntyn myydä jollekkin joka sattumoisin pysähtyi vessareissulle tähän uuteen hienoon VESIVESSAAN!!!!! Lisäksi saa pitää paikat puhtaana ja maksaakin tästä lystistä jotain. Kunta vaan tarjoaa upeat puitteet.
Sinä ainoa kiinnostunut ilmottaudu tähän, tulen mielelläni töihin, vaikka koko kesäksi vain 4000e/ kuukausi palkalla.
Ihme että on rahat loppu

10

834

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä alkaa olla kuppiloita enemmän kun asukkaita. Kivijalka kuppilalle kesäksi pitäisi olla sesonki asiakaskunta päivittäin . Tällaisten paikka on torilla , mieluummin liikuteltava koppero.

• Anonyymi

Nimeksi Sump kiosk tai Torg kafe?

• Anonyymi

Nousujohteinen urakehitys? Eipä tiedä, mutta kahvi ja munkkipussi käy kyllä!

• Anonyymi

Sen tietää jo etukäteen, että toiminta tulee olemaan tappiollista. Muutenhan siinä olisi jo ollut joku yrittäjä kuppiloineen, joka olisi nähnyt tilaisuutensa koittaneen.
      Kun ei markkinaehtoisesti mikään toteudu täällä, kunta toteuttaa ja ottaa riskin kuntalaisten rahoilla. Tämä pätee niin palvelurakennukseen kuin miljoonien kuituhankkeeseen. Vaarallista toimintaa. Munauksesta rangaistaan kuntaliitoksella, jonka myötä paikallinen päätäntävalta siirtyy toisaalle. Toki on toivottava, että hankkeet aina onnistuisivat, mutta omilla rahoilla en ottaisi tällaista riskiä ja kunnan kassassa oleva kuntalaisilta verotettu raha on yhtä arvokasta.

• Anonyymi

Venesatama, ja muuta toimintaa jokirantaan tuomaan asiakkaita, kirpputori/ luontojoogaa/ veneen vuokrausta/kesäteatteria..löytyyhän näitä toimintoja jotka asiakkaita tuo.

• Anonyymi

Orimattilan Sanomiisa juutu ettei täytä terveysviranomaisten vaatimuksia. Luulisi virkamiesten selvittävän ennen projektin aloitusta asioita. Taisi tulla floppi koko rakennuksesta ja jollekin sulka hattuun. Veron maksajat kiittää.
      Vai onko kunnanjohtajan päättötyö?

• Anonyymi

Kai se terveysviranomainen on tarkistanut paikan ennenkuin on avattu ja tehny vaadittavat puutteet ja korjaukset.
        Tämähän on tärkein asia että yleensä saa avata kahvilan pitää auki.. ja jos syötävää myydään niin omavalvonta on oltava kunnossa samoin siivousvälineet asialliset ja asiallisessa kaapissa säilytetään. Nämä on luvan lisäksi perusasiat.

• Anonyymi

Rakennuksesta puuttu henkilökunnan sosiaalitilat, mitkä pitäisi olla.

• Anonyymi

Ei näkynyt yrittäjää tänä vuonna.

• Anonyymi

Eikö joku urheiluseura voi pitää sitä yllä, saisivat vähän seuralle tuloja.
      *Ilmaiset ateriat* ovat loppuneet urheiluseuroille kun kuntien rahatilanteet ovat kiristyneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5895
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4007
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2966
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2017
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1984
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      142
      1771
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1743
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1549
    Aihe