Missä se on se kitaranmuotoinen ja miksei Chiang Maista ole yhtäkään kuvaa?
Se selitys ei toimi että kuvillesi irvailtaisiin, sillä olethan laitellut täysin surutta
Suomesta lukuisia kuvia ja useimmissa kuksa mukana.
Totuustarkkailijoiden tuloksena todisteellisesti on todistettu, että Senssua ei ole
olemassa, mutta se ei mene jakeluun aivopestylle.
Toisaalta Tyttö2010Neitinen99;9% Hermoheikko kloonifeikki tietää Senssun olevan invahomo-transu.
Aivopestyn pohdintaa tänään, huomenna ja loppuelämänsä 24/7.
4
128
Vastaukset
- Anonyymi
Se on taas sitten vaihteeksi aivopesua, että olet Suomessa. Kenen aivot sillä oikein peseytyy? Roiskitko vettä korvaan Paraisten invapäivillä?
- Anonyymi
Sinun ajatuksesi olen aivopessyt ajatteleman minua.
Ajattelet että olen suomessa, se on hyvä että ajattelet sitä, nimittäin sinähän ajattelet sitä.
Ei tarvitse mitään roiskia, sinä ajattelet minua tänään, huomenna ja loppuelämäsi ilman mitään roiskintoja.
Asia on simppelisti selvitetty, joka on mahdottomuus.
Tyttö2010Neitinen99,9%Hermoheikko astelee perheensä kanssa hotellikotinsa altaanreunalle lastenhoitaja räps ja räps, jolloin tyttö saa kutsun tänne Chiang Maihin viettämään elämänsä viimeistä päivää taipuvapolvisena.
> § < - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun ajatuksesi olen aivopessyt ajatteleman minua.
Ajattelet että olen suomessa, se on hyvä että ajattelet sitä, nimittäin sinähän ajattelet sitä.
Ei tarvitse mitään roiskia, sinä ajattelet minua tänään, huomenna ja loppuelämäsi ilman mitään roiskintoja.
Asia on simppelisti selvitetty, joka on mahdottomuus.
Tyttö2010Neitinen99,9%Hermoheikko astelee perheensä kanssa hotellikotinsa altaanreunalle lastenhoitaja räps ja räps, jolloin tyttö saa kutsun tänne Chiang Maihin viettämään elämänsä viimeistä päivää taipuvapolvisena.
> § <Miksi sinä vihaat minua, mitä pahaa minä olen sinulle tehnyt, millainen anteeksipyyntö auttaisi?
- Anonyymi
Totuustarkkailija totean, että tuloksena todisteellisesti on todistettu, että senssua ei ollen olemassa, mutta se sellaisenaan ei mene jakeluun aivopestylle, koska senssu oikeasti on kuin onkin olemassa, Numban aivoissa, Numban mielikuvitusystävänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä239149Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3811856Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3371767- 941588
- 4111558
- 61345
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331120Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241086Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521032- 36988