Aivopestyn pohdintaa tänään, huomenna ja loppuelämänsä 24/7.

Anonyymi-ap

Missä se on se kitaranmuotoinen ja miksei Chiang Maista ole yhtäkään kuvaa?

Se selitys ei toimi että kuvillesi irvailtaisiin, sillä olethan laitellut täysin surutta

Suomesta lukuisia kuvia ja useimmissa kuksa mukana.

Totuustarkkailijoiden tuloksena todisteellisesti on todistettu, että Senssua ei ole

olemassa, mutta se ei mene jakeluun aivopestylle.

Toisaalta Tyttö2010Neitinen99;9% Hermoheikko kloonifeikki tietää Senssun olevan invahomo-transu.

4

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on taas sitten vaihteeksi aivopesua, että olet Suomessa. Kenen aivot sillä oikein peseytyy? Roiskitko vettä korvaan Paraisten invapäivillä?

• Anonyymi

Sinun ajatuksesi olen aivopessyt ajatteleman minua.
        Ajattelet että olen suomessa, se on hyvä että ajattelet sitä, nimittäin sinähän ajattelet sitä.
        Ei tarvitse mitään roiskia, sinä ajattelet minua tänään, huomenna ja loppuelämäsi ilman mitään roiskintoja.
        Asia on simppelisti selvitetty, joka on mahdottomuus.
        Tyttö2010Neitinen99,9%Hermoheikko astelee perheensä kanssa hotellikotinsa altaanreunalle lastenhoitaja räps ja räps, jolloin tyttö saa kutsun tänne Chiang Maihin viettämään elämänsä viimeistä päivää taipuvapolvisena.

> § <

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun ajatuksesi olen aivopessyt ajatteleman minua.
        Ajattelet että olen suomessa, se on hyvä että ajattelet sitä, nimittäin sinähän ajattelet sitä.
        Ei tarvitse mitään roiskia, sinä ajattelet minua tänään, huomenna ja loppuelämäsi ilman mitään roiskintoja.
        Asia on simppelisti selvitetty, joka on mahdottomuus.
        Tyttö2010Neitinen99,9%Hermoheikko astelee perheensä kanssa hotellikotinsa altaanreunalle lastenhoitaja räps ja räps, jolloin tyttö saa kutsun tänne Chiang Maihin viettämään elämänsä viimeistä päivää taipuvapolvisena.

> § <

Miksi sinä vihaat minua, mitä pahaa minä olen sinulle tehnyt, millainen anteeksipyyntö auttaisi?

• Anonyymi

Totuustarkkailija totean, että tuloksena todisteellisesti on todistettu, että senssua ei ollen olemassa, mutta se sellaisenaan ei mene jakeluun aivopestylle, koska senssu oikeasti on kuin onkin olemassa, Numban aivoissa, Numban mielikuvitusystävänä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      23
      9149
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      381
      1856
    3. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      337
      1767
    4. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      94
      1588
    5. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      411
      1558
    6. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      6
      1345
    7. Yksi elämän pahimmista virheistä

Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo
      Ikävä
      33
      1120
    8. Ensi vuonna

Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin
      Ikävä
      24
      1086
    9. Parempaa uutta

vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.
      Ikävä
      52
      1032
    10. Odotatko sä

Ensi vuotta ja sitä että näet kaivattua?
      Ikävä
      36
      988
    Aihe