Höpinälaari kiinni Testimadossa, velhot juttelemaan tänne!

Anonyymi-ap

Tänne vain Testimadon käyttäjiä! Älkää tulko ulkopuoliset kyselemään että "mikä on testimato".

Jutellaan suht. samalla tavalla kuin höplässä, mutta tässä keskustelussa! Toivotaan että joku velho löytää tänne :) Kerro kuka olet, esim noin:
Moi! - jokutyyppi

27

1388

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En oo velho mut joskus ollu mut on bannattu ja en ole kyllä todellakaan ollut ainoa haukkuja tai ärsyttävä More Karvonen bannasmut kyl mä sinne vielä pääsen vaihdan mun sähköpostin ja salasanan

• Anonyymi

En oo velho ite mut teen tosipaljo testei haluisin olla velho mut en tiiä miten pääsee velhoks

• Anonyymi

Ootteko joku kiinnostunu tytöistä jos oot tyttö?

• Anonyymi00026

Oon tyttö ja vähän kiinnostunut tytöistä. En tiiä oonko gf vai bf puolella. Asun Hyvinkäällä ;(

• Anonyymi

moiiiii mä oon mato etin gf tai bf oon ite tyttö ja biseksuaali
      oon ihan nätti ja söpö.
      tietoo miusta :oon 013 oon noin 149 pitkä asun itäsuomes oon kiva ja luotettava.
      mul on kissa, koira, 3hevosta ja pupu
      etin tyyppii joka ei käytä MIITÄÄN päihteitä

jos kiinnostaa ni laita vestii numeroon 358219096

• Anonyymi

Mä tein myös tyttöystävää oon 013 ja bi

• Anonyymi

moi oon peruna etin gf tai bf oon 012 ja vitsin kuuma ;9

• Anonyymi

Oon 014 160cm Pohjanmaalla oon pan ja oon aika average looking

• Anonyymi00022
        Anonyymi kirjoitti:

Oon 014 160cm Pohjanmaalla oon pan ja oon aika average looking

Ootko poika

• Anonyymi00023
        Anonyymi kirjoitti:

moi oon peruna etin gf tai bf oon 012 ja vitsin kuuma ;9

Nii no ootko poika mäki oon aika hottis

• Anonyymi

Moikka! Mä teen testimadossa testejä mutta en luo niitä. Eli en oo testivelho. Mutta kun kuulin tästä höpinälaarista niin päätin tulla kurkkaamaan!

• Anonyymi00029

Nii mäki

• Anonyymi

Mä oon taas toi tyyppi joka laitto äskeisen kommentin⬆️ Mun piti viel sanoo et haluasin olla testivelho mut en tiiä miten voisin olla🤷‍♀️🤷‍♂️

• Anonyymi

Idiootit

• Anonyymi

mäki oon ollu joskus velho mut mulki tuli bannit

• Anonyymi

Moii

• Anonyymi

moi

• Anonyymi

Moii

• Anonyymi

Slay

• Anonyymi

Moii

• Anonyymi00018

Haluisisin pojan jolla on blondi tai brunet hiukset ja vihreet silmät mieluiten mut kaikki käy ja se ois kiltti ja asuis levillä /kittiläs tai sirkassa ja sil ois flyffy hair ja se ois kiltti ja ikä ois 11-13 💗💗💗
      Laita tähän viestii jos kiinnoistuisisit must oon 11v. Tyttö nimelt pihla ja oon blondi 161cm pitkä ja urheilen aika paljon ja käytän meikkiä ja mul on vihreet silmät laita sun vastaus viestii moi❤️‍🔥 jos kiinnostuit

• Anonyymi00020

Ja jos kiinnostuit nii tuu kysyy numeroo ku mul ei oo snpappii tai whatsappii

• Anonyymi00027
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ja jos kiinnostuit nii tuu kysyy numeroo ku mul ei oo snpappii tai whatsappii

Ootko poika vai tyttö? Mul periaatteessa käy molemmat. Asun Hyvinkäällä.

• Anonyymi00021

Moii etin semmosta ku ehim teik sen tyttis testin ja sain siit joo nii voisink saada sen numeron ku vähän kiinnostaa oon siis ihastunu yhteen lenniin mun. Kolusta ja se on 12 ja mä oon 11 ja mul on sen nymero mut ei se ikinä vastaa mulle🙄

• Anonyymi00025

Ja etin bf oon tyttö ja oon blondi ja sillä pitäis olla vihreet tai ruskeet silmät ja ainakin 164 cm pitkä ja brunet tai blondit flyffy hair koska ne on kuumat ja oon 11-12 jaa joo ei haittaa jos oot 13 mut haluisin kuiteski 11-12 v. Ja asun levillä /kittilässä / sirkassa eli aika pohjosessa jaa oon ite hetero ja vihreet silmät ja blondi jaa perus vaatetus mustat kollarit ja joku huppari jaa joo tuu kysyy numeroo jos kiinnostaaa❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

• Anonyymi00028

Moi

• Anonyymi00030

Gf etsinnässä 015 poika

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      73
      903
    2. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      113
      809
    3. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      142
      760
    4. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      37
      732
    5. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      70
      647
    6. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      629
    7. Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?

Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      179
      546
    8. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      32
      539
    9. Vasemmiston aloite

Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja
      Pyhäjärvi
      58
      503
    10. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      46
      502
    11. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      65
      486
    12. Onko suhtautuminen kaivattusi

Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin
      Ikävä
      35
      484
    13. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      69
      455
    14. Miksi vihainen

Miksi olet vihainen mulle?
      Ikävä
      41
      446
    15. Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu

Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i
      Maajussille morsian
      0
      442
    16. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      37
      441
    17. Näyttää siltä ettet edes sinä.

Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa
      Ikävä
      31
      436
    18. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      45
      433
    19. Hei, alettaisko oleen yhdessä?

Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys
      Sinkut
      74
      426
    20. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      59
      415
    Aihe