Tänne vain Testimadon käyttäjiä! Älkää tulko ulkopuoliset kyselemään että "mikä on testimato".
Jutellaan suht. samalla tavalla kuin höplässä, mutta tässä keskustelussa! Toivotaan että joku velho löytää tänne :) Kerro kuka olet, esim noin:
Moi! - jokutyyppi
Höpinälaari kiinni Testimadossa, velhot juttelemaan tänne!
18
959
Vastaukset
- Anonyymi
En oo velho mut joskus ollu mut on bannattu ja en ole kyllä todellakaan ollut ainoa haukkuja tai ärsyttävä More Karvonen bannasmut kyl mä sinne vielä pääsen vaihdan mun sähköpostin ja salasanan
- Anonyymi
En oo velho ite mut teen tosipaljo testei haluisin olla velho mut en tiiä miten pääsee velhoks
- Anonyymi
Ootteko joku kiinnostunu tytöistä jos oot tyttö?
- Anonyymi
moiiiii mä oon mato etin gf tai bf oon ite tyttö ja biseksuaali
oon ihan nätti ja söpö.
tietoo miusta :oon 013 oon noin 149 pitkä asun itäsuomes oon kiva ja luotettava.
mul on kissa, koira, 3hevosta ja pupu
etin tyyppii joka ei käytä MIITÄÄN päihteitä
jos kiinnostaa ni laita vestii numeroon 358219096- Anonyymi
Mä tein myös tyttöystävää oon 013 ja bi
- Anonyymi
moi oon peruna etin gf tai bf oon 012 ja vitsin kuuma ;9
- Anonyymi
Oon 014 160cm Pohjanmaalla oon pan ja oon aika average looking
- Anonyymi
Moikka! Mä teen testimadossa testejä mutta en luo niitä. Eli en oo testivelho. Mutta kun kuulin tästä höpinälaarista niin päätin tulla kurkkaamaan!
- Anonyymi
Mä oon taas toi tyyppi joka laitto äskeisen kommentin⬆️ Mun piti viel sanoo et haluasin olla testivelho mut en tiiä miten voisin olla🤷♀️🤷♂️
- Anonyymi
Idiootit
- Anonyymi
mäki oon ollu joskus velho mut mulki tuli bannit
- Anonyymi
Moii
- Anonyymi
moi
- Anonyymi
Moii
- Anonyymi
Slay
- Anonyymi
Moii
- Anonyymi00018UUSI
Haluisisin pojan jolla on blondi tai brunet hiukset ja vihreet silmät mieluiten mut kaikki käy ja se ois kiltti ja asuis levillä /kittiläs tai sirkassa ja sil ois flyffy hair ja se ois kiltti ja ikä ois 11-13 💗💗💗
Laita tähän viestii jos kiinnoistuisisit must oon 11v. Tyttö nimelt pihla ja oon blondi 161cm pitkä ja urheilen aika paljon ja käytän meikkiä ja mul on vihreet silmät laita sun vastaus viestii moi❤️🔥 jos kiinnostuit- Anonyymi00020UUSI
Ja jos kiinnostuit nii tuu kysyy numeroo ku mul ei oo snpappii tai whatsappii
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434223Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1182681Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412432Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?821477Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466- 481189
- 781107
- 59983
- 45976
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En171951