Lada lujaa laatua jo 50 vuotta.

Anonyymi-ap

Joku sanoi että autot ole kehittyneet yhtään 50 vuodessa, mitä sitä kerralla hyväksi havaittuun tekniikkaan koskemaan, joka vuosi se osoittaa vaan huonoa suunnittelua, lujaa laatua lada... https://ibb.co/GPXpfk5
Lada oli selvästi myös kovasti edellä aikaansa

24

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aikapaljonkin edellä aikaa, muissa oli pyöreät ajovalot, latukassa nelikulmiot, selvästi edellä aikaansa, ja varmaan ainoa jossa oli myös kampikäynnistys, joka käy hyvin vaikka punttisalista.

      • Anonyymi

        Lada oli myös ensimmäinen neliveto ja siinä veti kaikista ovista.

        Lada oli kehitetty Siperian paukkupakkasille ja siinä oli lämmityslaitteena hyppynarut hanskalokerossa.

        Lada ei ole koskaan jättänyt kuskia tienposkeen, mutta kuski on jättänyt Ladan monet kerrat.

        Mitä yhteistä on Ladalla ja kylpyammeella? Kummastakaan ei kehtaa nousta julkisella paikalla.

        Puolassa oli rallikisat, osanottajia oli vain kaksi, Lada ja Ford. Ford voitti ja Lada tuli toiseksi.
        Hankasalmen sanomat otsikoi: "Ladalla jälleen rallimenestys, toinen sija! Ford jäi surkeasti viimeistä edelliseksi"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lada oli myös ensimmäinen neliveto ja siinä veti kaikista ovista.

        Lada oli kehitetty Siperian paukkupakkasille ja siinä oli lämmityslaitteena hyppynarut hanskalokerossa.

        Lada ei ole koskaan jättänyt kuskia tienposkeen, mutta kuski on jättänyt Ladan monet kerrat.

        Mitä yhteistä on Ladalla ja kylpyammeella? Kummastakaan ei kehtaa nousta julkisella paikalla.

        Puolassa oli rallikisat, osanottajia oli vain kaksi, Lada ja Ford. Ford voitti ja Lada tuli toiseksi.
        Hankasalmen sanomat otsikoi: "Ladalla jälleen rallimenestys, toinen sija! Ford jäi surkeasti viimeistä edelliseksi"

        Lada kaikkien autojen äiti, tai paremmin isoäiti, älä poju pilkkaa ladan lämmityslaitetta, se on oli hieman äänekäs, mutta piti auto lämpimänä, tuo hyppynaru oli kuplassa koska siellä on takamoottori muistaakseni vielä bokseri ja sekin ilmajäähdytteinen, ja aivan helvetin kylmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lada kaikkien autojen äiti, tai paremmin isoäiti, älä poju pilkkaa ladan lämmityslaitetta, se on oli hieman äänekäs, mutta piti auto lämpimänä, tuo hyppynaru oli kuplassa koska siellä on takamoottori muistaakseni vielä bokseri ja sekin ilmajäähdytteinen, ja aivan helvetin kylmä.

        Mahtava muisti, jos Kuplan konetta joutuu tolla tavalla muistelemaan! Muistatko vielä mihin läpeen lapsia tehdään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lada kaikkien autojen äiti, tai paremmin isoäiti, älä poju pilkkaa ladan lämmityslaitetta, se on oli hieman äänekäs, mutta piti auto lämpimänä, tuo hyppynaru oli kuplassa koska siellä on takamoottori muistaakseni vielä bokseri ja sekin ilmajäähdytteinen, ja aivan helvetin kylmä.

        Halpojen autojen testeissä Ladan lämmityslaitetta arvosteltiin tehottomaksi. Opel Kadett lämpesi tyhjäkäynnillä kolmessa minuutissa 20 asteen pakkasella. Ihan eri luokkaa kuin Lada. Kupliin asenneltiin webastoja, jotka kärysi rajusti bensalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halpojen autojen testeissä Ladan lämmityslaitetta arvosteltiin tehottomaksi. Opel Kadett lämpesi tyhjäkäynnillä kolmessa minuutissa 20 asteen pakkasella. Ihan eri luokkaa kuin Lada. Kupliin asenneltiin webastoja, jotka kärysi rajusti bensalle.

        Mites se webasto nyt niin käryää? Noitahan on nykyäänkin jokaisessa paremman luokan kiisselissä ja patteriautossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halpojen autojen testeissä Ladan lämmityslaitetta arvosteltiin tehottomaksi. Opel Kadett lämpesi tyhjäkäynnillä kolmessa minuutissa 20 asteen pakkasella. Ihan eri luokkaa kuin Lada. Kupliin asenneltiin webastoja, jotka kärysi rajusti bensalle.

        Höpö höpö kaikissa 70-80 luvun ladoissa on erittäin hyvä lämppäri, tosin äänekäs, lukekaa pojat arvosteluja, lämppärin lämpötilaa voidaan säätää vaihtamalla termostaatti toiseen, jolloin auton lämpötila kohoaa, niin moottorissa kuin lämppärissä.

        Latukassa on kaksi erittäin hyvää ominaisuutta, lähtee varmasti käyntiin pakkasilla, ja on lämmin, kupla ei asiaan liity, sen kylmyys johtuu siitä että sitä ei neste jäähdytetä, vaan ilmalla. joten lämppäri ei saa lämpöä mistään, enkä tiedä onko webastot edes tuohon aikaan myynnissä, epäilen... mutta se on nykyään lisävaruste jonka saa mihin tahansa autoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö kaikissa 70-80 luvun ladoissa on erittäin hyvä lämppäri, tosin äänekäs, lukekaa pojat arvosteluja, lämppärin lämpötilaa voidaan säätää vaihtamalla termostaatti toiseen, jolloin auton lämpötila kohoaa, niin moottorissa kuin lämppärissä.

        Latukassa on kaksi erittäin hyvää ominaisuutta, lähtee varmasti käyntiin pakkasilla, ja on lämmin, kupla ei asiaan liity, sen kylmyys johtuu siitä että sitä ei neste jäähdytetä, vaan ilmalla. joten lämppäri ei saa lämpöä mistään, enkä tiedä onko webastot edes tuohon aikaan myynnissä, epäilen... mutta se on nykyään lisävaruste jonka saa mihin tahansa autoon.

        Näkee taas selvästi että lahko ei tajua mitään, autoistakaan, jokaisessa tuon ajan autossa on sellainen pienilaite kuin kiertovesitermostaatti, sillä voidaan säätää lämpötilaa jolla autoa jäähdytetään, tai minkä lämpöinen vesi kiertää lämppärissä, jos lämppäri on tehoa liian vähän vaihda hieman korkeamman lämpötilan termari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halpojen autojen testeissä Ladan lämmityslaitetta arvosteltiin tehottomaksi. Opel Kadett lämpesi tyhjäkäynnillä kolmessa minuutissa 20 asteen pakkasella. Ihan eri luokkaa kuin Lada. Kupliin asenneltiin webastoja, jotka kärysi rajusti bensalle.

        Triptrap rakas opiskelee myös halpojen autojen lämppäritestejä triptrap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Triptrap rakas opiskelee myös halpojen autojen lämppäritestejä triptrap.

        huomenta vaan, onneksi ei ole tarvinnut kaikkea lukea triptrapista, että on saanut tai joutunut itse asioita opiskelemaan, jokainen joka autoista jotain ymmärtää, tietää myös että lämppäri ottaa lämpönsä moottorin hukkalämmöstä, jos termari on paskana auto on kylmä, jos se on kunnossa auto on lämmin, on aika vaikea suunnitella tehoton lämppäri... kun kaikki toimivat samalla tavalla, tehtiin ne sitten russakassa tai saksassa. Kukaan ei ole myöskään keksinyt kylmää autoa, se onkin taas yhtä mahdotonta, kun alipaineistaan avoviemäreitä... jos ei kuplaa oteta huomioon, mutta sitäkään ei suunniteltu kylmäksi. vaan halvaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        huomenta vaan, onneksi ei ole tarvinnut kaikkea lukea triptrapista, että on saanut tai joutunut itse asioita opiskelemaan, jokainen joka autoista jotain ymmärtää, tietää myös että lämppäri ottaa lämpönsä moottorin hukkalämmöstä, jos termari on paskana auto on kylmä, jos se on kunnossa auto on lämmin, on aika vaikea suunnitella tehoton lämppäri... kun kaikki toimivat samalla tavalla, tehtiin ne sitten russakassa tai saksassa. Kukaan ei ole myöskään keksinyt kylmää autoa, se onkin taas yhtä mahdotonta, kun alipaineistaan avoviemäreitä... jos ei kuplaa oteta huomioon, mutta sitäkään ei suunniteltu kylmäksi. vaan halvaksi.

        Niin mutta jos tahtookin kylmää tai viileää, niin googlesta on apua.
        Sieltä saa ohjeet miten jääkaappi kaivetaan maahan ja saadaan aikaiseksi keskusilmastoitijärjestelmä ilman metrinkään ilmanvaihtokanavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta jos tahtookin kylmää tai viileää, niin googlesta on apua.
        Sieltä saa ohjeet miten jääkaappi kaivetaan maahan ja saadaan aikaiseksi keskusilmastoitijärjestelmä ilman metrinkään ilmanvaihtokanavaa.

        "keskusilmastoitijärjestelmä ilman metrinkään ilmanvaihtokanavaa"

        Hehheh, Saariston Toveri Vesipään logiikka on ennallaan!

        -Siis jos kuvaan pyynnöstä ilmastointilaitteen ja siitä lähtevät koteloidut kanavat eivät ole kuvassa näkyvissä, niin kanaviako ei sitten ole olemassa, vaan on vain pelkkä laite?

        Ok. Olet laittanut lukemattomia kuvia kuponkiruokalasta, joista lippalakkivaimosi pää on rajattu pois ja päätä ei näy. -Vaimollasi siis ei ole päätä, on vain torso?

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "keskusilmastoitijärjestelmä ilman metrinkään ilmanvaihtokanavaa"

        Hehheh, Saariston Toveri Vesipään logiikka on ennallaan!

        -Siis jos kuvaan pyynnöstä ilmastointilaitteen ja siitä lähtevät koteloidut kanavat eivät ole kuvassa näkyvissä, niin kanaviako ei sitten ole olemassa, vaan on vain pelkkä laite?

        Ok. Olet laittanut lukemattomia kuvia kuponkiruokalasta, joista lippalakkivaimosi pää on rajattu pois ja päätä ei näy. -Vaimollasi siis ei ole päätä, on vain torso?

        2010

        Voi rakas lapsi, en ole ottanut mitään kantaa ilmastointiisi, tässäkään avauksessa, mutta otin kantaa siihen että miten helvetin tyhmiä lahkolaiset on, kun 50 vuotiaana, paineistaa avoviemäreitä, ei tunne edes autojen perustekniikkaa, kun kirjoitin että autonperustekniikka ei ole kehittynyt mihin 50 vuodessa, jollei sähkötekniikkaa oteta huomioon, ja elektroniikan kehitystä oteta huomioon, sinä kopioit osamaksu mersusi, varustelistan jossa on perustekniikka ja uudet elektroniikan tarjoamat härpäkkeet, kun nuo hilavitkuttimet poistetaan mitä jää, autolla ei ajeta metriäkään, muutakuin ladalla hinaamalla, kaatopaikalle... ja sitten tämä betoniliemi juttu, voi vittu mitä juttuja.


    • Anonyymi

      Ratkiriemukasta tämä menestyvän tekniikkanäkemysmies professorimajurin kiihkeä taistelu Ladan maineen puolesta.

      Testituloksia ilman Pasasen mutu-tuntumaan perustuvaa Lada-rakkautta:

      "Istuimissa on hiostava muoviverhoilu. Pääntukia ei ole. Ohjaamo on vanhanaikainen. Kaikki toimii raskaasti ja kuormansieto on heikko. Etuovissa on vanhanaikaiset tuuletusruudut.

      Jarruteho on heikko. Jarrutehostinta ei ole, joten jarrut ovat raskaskäyttöiset. Jarrutusmatka 2 hengen kuormalla on ryhmän.
      Ohjaus on raskas ja auto puskee kaarteissa. Tekniikan Maailman 17/1975 vertailu mittasi Lada 1200 Kombin (44 kW, 1020 kg) kiihtyvyydeksi 0–100 km/h 17,0 sekuntia.

      Ajoasento on omituinen ja myös istuimissa on parannettavaa. Takaistuin on liian pehmeä ja saattaa kuopissa pohjata (Suomessa muutettu takaistuin on huonompi kuin alkuperäinen). Hallintalaitteet ovat kankeat ja mittaristokaan ei ole hyvä. Tuuletus ja lämmitys toimivat heikosti.
      Kaarreajossa ajo-ominaisuudet heikohkot. Ohjaus on raskas ja tunnoton. Jarrut toimivat ryhmän jaetusti heikoimmin"

      Yhteenvetona Lada oli aivan kammottava kulkuneuvo ja pirun kylmä talvella, kommunistit istuivat siellä karvalakki päässä sätkä hampaissa ja koettivat hengityksellään saada porattua jäiseen tuulilasiin reiän.

      • Anonyymi

        Yksi asia on ylitse muiden.

        Yksikään Pattayan rakas ei oivalla asiaa jonka jokainen täyspäinen ymmärtää.

        Numba ruokkii ja vedättää rakkaita satanolla antaen aihetta rakkaalle asiasta kuin asiasta lisää, lisää, lisää ja taas lisää.

        Aivan käsittämättömän Urpoa sakkia jokainen rakas.

        Muuten, temppelin herran haaveilluusio hullunlinnassa ei ole metriäkään ilmanvaihtokanavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi asia on ylitse muiden.

        Yksikään Pattayan rakas ei oivalla asiaa jonka jokainen täyspäinen ymmärtää.

        Numba ruokkii ja vedättää rakkaita satanolla antaen aihetta rakkaalle asiasta kuin asiasta lisää, lisää, lisää ja taas lisää.

        Aivan käsittämättömän Urpoa sakkia jokainen rakas.

        Muuten, temppelin herran haaveilluusio hullunlinnassa ei ole metriäkään ilmanvaihtokanavaa.

        Se on kyllä todella nerokas vedättäjä tuo sinun Numbasi! On näkemystä ja tietämystä, sekä teknistä ajattelutapaa jossa on runsaasti filosofiaa joukossa. Teidän kannattaa hankkia yhteinen huone! Katsokaa tarkkaan että siellä huoneessa näkyy ilmanvaihtokanava ja että Numban kuvissa näkyy Numban kauniin vaimon pää ja lippis, eikä pelkästään kännykkää ropeltavat kädet! ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kyllä todella nerokas vedättäjä tuo sinun Numbasi! On näkemystä ja tietämystä, sekä teknistä ajattelutapaa jossa on runsaasti filosofiaa joukossa. Teidän kannattaa hankkia yhteinen huone! Katsokaa tarkkaan että siellä huoneessa näkyy ilmanvaihtokanava ja että Numban kuvissa näkyy Numban kauniin vaimon pää ja lippis, eikä pelkästään kännykkää ropeltavat kädet! ;)

        Hauskasti lohkaisi tämä tyyppi jonka kuvassa oli ihan ikioma temppeli.

        Ei huoneessa tarvitse näkyä ilmanvaihtokanavaa mutta venttiilit kyllä ja varsinkin kanavat lähtevät ilmanvaihtokojeelta.

        Minkälainen pää on roiskeläppäisellä?


      • Anonyymi

        Voi näitä juttuja, on selvää että muutaman kymmenen tuhannen markan autossa ei ole samoja laitteita kuin 100.000 markan autossa, mutta molemmilla on vain tarkoitus päästä paikasta a paikkaan b ja tämän lada hoiti erinomaisesti, totta 2000 sarjan siis 2001,2,3,5,7 ei kaikissa ollut tehostimia, kääntösäde oli stadion, mutta kaksi asiaa oli kunnossa, se lähti varmasti käyntiin, ja auto oli varsin lämmin, tuo lämmityslaite höpötys on huutaata, jos lämppäri ei toimi, silloin autonkone käy kylmänä, eikä ole mahdollista että auto käy kylmänä, koska lämpötilaa säädetään termostaatilla, termarin toiminta alue oli 82-88 astetta, kun koneen lämpötila on yli tuon arvon se avaa jäähdytin järjestelmän, joka laskee lämmöt tuolle tasolle, ja estää keittämisen... ja antaa riittävästi lämppäriin lämmintä vettä.


    • Anonyymi

      Aikoinaan Ladalla sai naisia kun naiset tiesivät että Ladan omistajalla on isompi peenis kuin bemarimiehellä joka jäi ilman.

      • Anonyymi

        Mitä yhteistä bemarikuskilla ja kortsulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä yhteistä bemarikuskilla ja kortsulla?

        Opettaja opettaja tiedän, heitetään käytön jälkeen pois, eikö koske myös mersumiehiä.


      • Anonyymi

        Ladalla sai naisia vain ajamalla suojatiellä niiden päälle, Ladassa kun oli maailman paskimmat jarrut. Sitten äkkiä selkään ennenkuin jäähtyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettaja opettaja tiedän, heitetään käytön jälkeen pois, eikö koske myös mersumiehiä.

        Eipäs ku: molemmissa on mulkku sisällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipäs ku: molemmissa on mulkku sisällä

        Eiks se oo sama asia, että heitetään käytön jälkeen pois.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe