Kannus voisi ottaa muista mallia ja vapauttaa uimahallin pukukoodin Tampereen tasolle, eli myös naisille oikeus olla tissit paljaana.
Voisiko joku kaupungin korkea päättäjä edistää tätä? Edes Kaustisen siirtopersu?
Lupaan pyhästi käydä uimahallissa tämän jälkeen joka päivä jos maaliin saatte tämän.
Kannuksen otettava mallia Tampereesta - Tissit vapaaksi uimahallissa
12
752
Vastaukset
- Anonyymi
Kannuksessa oli aikoinaan sekahöyrysauna. Siellä sanottiin nakuna. Pari kolme häirikköä kokka kurkku naisten puolelle suikuihin sen varmaan lopettivat. Uskonnollinen ahdasmielisyys vielä auttoi saneraaman höyrysaunan pois noin 20v sitten.
- Anonyymi
niin olisit sitten runkkaamassa siel ne joka päivä.....
- Anonyymi
Rinnat piiloon kanssa sisaret Takalon vanhalta piialta.
- Anonyymi
On aika ahdasmielistä touhua kun uimahallissa ei vielä 2000 luvulla voi olla yläosattomissa!muistan kun asuin Tukholmassa -80 luvulla niin tytöt oli rinnat paljaina uimassa uimahallissa ja maauimaloissa,kukaan ei ihmetelly tai kummeksunu asiaa.
- Anonyymi
Vaikea uskoa, että Kannuksen naiset paljastaisivat rintansa.
- Anonyymi
Minulle on paljastanut useampikin
- Anonyymi
No ei todellakaan ikinä, järkeä täytyy käyttää, jo ihan lastenkin takia .
- Anonyymi
kai halutaan rannalle lisää väkeä,
- Anonyymi
Hyvä idea, vaikka sama olisi olla kokonaan alasti. Aluksi alastomuus vetäisi häiriköitä hallille, mutta eiköhän ne saada sieltä pois.
Mielelläni katsoisin alastomia miehiä jotka sukukalleudet hempeästi heiluen astelevat altaan reunalle.- Anonyymi
Just tommosten hinurien vuoksi siellä ollaan vaatteet päällä
- Anonyymi
Kokkolassa uivat kaavut päällä naiset ja menevät pesemättä altaaseen.
- Anonyymi
No minä nyt kommaan tähän asiaan että kyllä tasa-arvon nimissä pitää myös naisten saada halutessaan olla uimahallissa vaikka alasti niin myös miesten,sitäpaitsi meinaan perustaa eräänlaisen seurakunnan jonne ihan kaikki ovat tervetulleita tottakai nimellistä sisään pääsymaksua vastaan...täytyyhän lämmittää jne
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412775Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4312329Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens222185Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182050Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411779Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1381723Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221246Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11164- 741069
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987