Sain jotakin aikaan

Anonyymi-ap

20 v ostin eka omistus asunnon velaksi jonka sain maksettua jo 26 v. joloin panttasin sen ja ostin kaksi omistus asuntoo lisää. jotka vuokarsin ja sain maksettua jo 30 v, tuoloin omistin siis kolme omistus asuntoa. jotka taas panttasin ja ostin kolme lisää. nyt vuokrasin siis kolme asuntoa joiden tuotto ja omat ansioni riittivät asuntojen maksuun jo 35 v. ja taas lisää asuntoja jne. 40 v, olin käytännössä velaton usemamman omistus asunnon omistja . varsinainen pikku porvari siis.

Sain jossain vaiheessa myöskin perintöjä. joilla ostin kuinkas muutoin kuin asuntoja jotka vuokrasin .. kassa virata oli ja on edelleenkin hyvä...no näillä mennään..

28

386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitten kuolee ja valtio vie kaiken.

• Anonyymi

Kaikki me kuollaan aikanaan niin rikas kuin köyhä, mutta usko pois. rikkaana on mukavempaa elellä. sama se mihin se maallinen omaisuus päätyy. kuoleman jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki me kuollaan aikanaan niin rikas kuin köyhä, mutta usko pois. rikkaana on mukavempaa elellä. sama se mihin se maallinen omaisuus päätyy. kuoleman jälkeen.

Onhan se kiva perintöäkin jättää.

• Anonyymi

Harmi kun en itse ole rikas vaan köyhä kirkonrotta. olisi pitänyt ponnistella kovemmin..

• Anonyymi

Itselles vastasit aloitukseesi.

• Anonyymi

omistusasunnoista on myös suurta vaivaa, jos vuokralaiset sattuu huonoja, takkiin tulee ja pahasti,
      aina pitää remontoida vuokra asuntojen on oltava viimesen päälle siistejä virheettömiä, kalliiksi tule niitten huolto
      EIPÄ käy katteksi alottajaa HUOLINEEN jos on vastuullinen asunnon vuokraaja,

• Anonyymi

Onneksi olkoon aloittajalle. Mukava lukea tyytyväisen ihmisen onnistumisesta elämänsä kulusta. Eipä hänen tarvitse laskea riittävätkö rahat jos myöhemmin tarvitsee yksityisen hoitajan tai hoitopaikan, jos terveys romahtaa eikä enää pärjää yksin.
      Minä vanhan omakotitalon omistajana joudun miettimään minkä remontin pystyn minäkin vuonna toteuttamaan.
      En kadehdi aloittajaa, itse hän on omaisuutensa kasvattanut.
      T tepa

• Anonyymi

Uskotko tuohon ? Jo kirjoitustyyli antaa kuvan ihmisestä, joka ei osaa kymmeneen
        laskea.

• Anonyymi

Olen minäkin saanut jotain aikaan, jotain sellaista, mitä en rahassa mittaa.

Hoidin sekä isäni että äitini hautaan saakka.
      Olin sisareni saattohoitaja hänen kuolemaansa asti.
      Saimme pojan ja kasvatimme hänestä kelpo kansalaisen, joka tekee vaativaa työtä ja maksaa veroa yhteiskuntamme hyväksi.

Työelämässä olin aikani ja eläkkeelle jäätyäni tein vuosia vapaaehtoistyötä. Nyt nautin elämästäni ansaitsemani eläkkeen turvin.
      Raha ei ole koskaan ollut kovin tärkeässä roolissa elämässäni.

kylmätotuus

• Anonyymi

Parasta mitä voi toiselle antaa on huolenpitonsa ja aikansa. Omaisesi olivat tosi onnekkaita saadessaan elämänsä loppuun turvautua sinun apuusi.

Vaikka sairaitten vanhusten ja sisaren hoito on koetellut voimiasi, olet nyt hyvällä omalla tunnolla että jaksoit rakkaudesta omaisiisi.

Jos ajattelee vaikkapa sinun tekemäsi hoitotyön arvoa rahallisesti, niin se on mittava, olet säästänyt yhteiskunnalta valtavan summan.
        Vanhuksen hoitopaikka maksaa täällä noin 8000euroa kuukaudessa hoitokodista riippuen.

Kun on aina hoitanut taloutensa järkevästi, osaa eläkeläisenäkin suhteuttaa menonsa tulojen mukaan.
        Hyvää jatkoa, t tepa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parasta mitä voi toiselle antaa on huolenpitonsa ja aikansa. Omaisesi olivat tosi onnekkaita saadessaan elämänsä loppuun turvautua sinun apuusi.

Vaikka sairaitten vanhusten ja sisaren hoito on koetellut voimiasi, olet nyt hyvällä omalla tunnolla että jaksoit rakkaudesta omaisiisi.

Jos ajattelee vaikkapa sinun tekemäsi hoitotyön arvoa rahallisesti, niin se on mittava, olet säästänyt yhteiskunnalta valtavan summan.
        Vanhuksen hoitopaikka maksaa täällä noin 8000euroa kuukaudessa hoitokodista riippuen.

Kun on aina hoitanut taloutensa järkevästi, osaa eläkeläisenäkin suhteuttaa menonsa tulojen mukaan.
        Hyvää jatkoa, t tepa

Omaisteni hoitaminen on antanut ja opettanut minulle paljon elämästä ja sen arvoista, enkä kokenut hoitamista ollenkaan raskaaksi.
        Päätin jo hyvin nuorena, että vanhempani eivät päädy vanhainkotiin, jos suinkin kykenen itse heistä huolehtimaan.

Mikään rahamäärä ei pysty korvaamaan lapselle annettua huolenpitoa, rakkautta ja aikaa.
        Sen tosiasian voimme jokainen nähdä nykynuorten pahoinvointina.

kylmätotuus

• Anonyymi

Aloittaja on esimerkillinen toimija
      Tehnyt kaikki aivan oikein

Minulla on noin 30% salkuissa kiinteistöjä
      Mutta ei huoneistosijoituksia vaan terveyskiinteistörahastoja
      En aio lisätä, vaikka mieli tekisi

Haluato noin kahden lauseen luennon mikä on kiinteistösijoituksen tyyppiriski?

• Anonyymi

Minun sisarukset minä mukaan luettuna noin 80-vuotiaita tuskin halua edes kykyä enään ajatella bisneksiä. Siinä iässä toinen jalka melkein haudassa pitäisikö vielä ajatella rikastumista kaikkea sitä kuulee.
      Ihminen yleensä eläkkeelle päästyään alkaa nauttimaan siitä mitä työvuosina hankkinut, omaisuutta jää vielä lapsille perintönä.
      Lapseni kumpikin on rikkaampia kuin minä, rikastuu perinnöstäni jota tulee jäämään vähän.

• Anonyymi

Äkkirikastuminen on mahdollista, kun menee naimisiin rikkaan leskiirouvan kanssa..
      Tyhjätaskunaisia kannattaa varoa

• Anonyymi

Onpa hauska kommentti! Naurulla on hyvä lopettaa tältä illalta ikätoverien palstan seuraaminen.
        t tepa

• Anonyymi

Työväenluokkainen elämäntapa - miten voin kuluttaa - periytyy alkuihmisen keräilykaudelta
      Maatalouden keksimisen jälkeen osa ihmisistä kasvoi pitkäjänteisiksi sijoittajiksi

• Anonyymi

Sukanvarsi on sitä varten, säästä huonojen päivien varalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sukanvarsi on sitä varten, säästä huonojen päivien varalle.

joo aivan hullua

yli 120 miljardia makaa pankkitilillä

sanotaan nyt niin jos sukanvarressani olisi ollut 50 000
        viime lokakuussa kun Manta tuli pörssiin ja pyöri 3,5 tienoilla
        luvattuaan 10 prosentin tuoton JULKISESTI kolmeksi vuodeksi tällä hinnalla
        (hinta käväisi jopa alempana)

olisi sukanvarresta pannut 40 000 mantaan ja nauttinut 4000 euron osinkotuloista
        loppuelämäni ja tästä puhuin täällä itseni kohdalla en suosituksena useita
        kuukausia 2023 ketään ei kiinostanut

olen saanut rutosti Posti-Pekan annista (Sonera) ja bin Ladenin annista usalle (Nokia) jne

• Anonyymi

Oman asunto oli nuoruudessa ensi sijalla, avioituessa ensi asunto oli vuokralla, ei voinut ajatella se olisi pysyvä muoto jouduimme muuttaa vähän väliä kunnes päästiin velan avulla kiinni omaan asuntoon.

• Anonyymi

tällä viikolla ke-to korkopäätökset kuuma kysymys

japani englanti usa
      vedonlyönti: korkoa ei muuteta usa "varmasti ei"

• Anonyymi

Mustapörssi liike oli aikoinaan paikkakunnalla., veikkaustoimisto, bingoja useampia, vieläkö joku lottoaa.

• Anonyymi

RAKASTUIN, MUTTA MIES ON NAIMISISSA, KÄRSIN, EN HALUA PILATA HEIDÄN ELÄÄMÄÄNSÄ. OLISIMPA TAVANNUT HÄNET AIEMMIN.

• Mielestäni asunnoista on vain riesaa. Minullakin oli vuokralaisia, möin asunnot pois kun eivät maksaneet vuokriaan ja sotkiat paikat.
      Ei minulla ollut kuin yksi vuokrainen kerrallaan, ensin kerrostaloyksiössä, möin sen ja vaihdoin rivitaloyksiöön, siinä oli kolme ketkua vuokralaista peräkkäin.
      Täällä on asunnot halpoja joten en juuri rikastunut myynnistä.
      Nyt olisin pääsylläni kerrostalokolmiostani, siinä on sauna eikä yhtään porrasta, maan tasalla Ostin sen omaishoitoaikana, asuntoon pääsi suoraan pyörätuolilla. Olen ainakin puolet vuodesta mökkipahasellani, joten pieni vuokra-asunto riittäisi.
      Haluaisin vuokralle kun olisi niin huoletonta asumista. Saisi muuttaa jos ei viihdy eikä tarvitse holehtia taloyhtiön remonteista.

• Anonyymi

Vuokralla asuvat tuntuu kadehtivan omistusasuvia. Sinulla liekko on väärällä paikkakunnalla nuo asunnot. Pitää sijoittaa pääkaupunkiseudun asuntoihin tai muihin isoihin kasvukeskuksiin.

• Anonyymi

Aloittajan kirjoitustyylistä päätellen hän ei osaa kymmeneen laskea.

• Anonyymi

Kehukaa lisää itseänne ! En usko vielä.

• Ei minulla ole mitään kehumista. Maksoin jälkikasvulle miehen osuuden.
        Ihan tavallinen eläkemummeli.
        Tämä kolmio on enemmän painolasti, toivon että ei jää lasteni riesaksi.
        Pärjään hyvin eläkkeelläni kun en kuluta paljon. Lapset ovat pärjänneet hyvin, jos jotain jää niin eivät ainakaan tarvitse perintöjäni. Mutta isomummin jälkeläiset voisivat tarvita kun aloittavat elämäänsä.

• Anonyymi

""Nyt olisin pääsylläni kerrostalokolmiostani, siinä on sauna eikä yhtään porrasta, maan tasalla Ostin sen omaishoitoaikana, asuntoon pääsi suoraan pyörätuolilla. Olen ainakin puolet vuodesta mökkipahasellani, joten pieni vuokra-asunto riittäisi""

OSA kiinteistösijoittajista asuu itse vuokralla tunnetuin Suomessa on ....

toiseksi, ei tarvitse omistaa betoniseiniä, voi sijoittaa kiinteistörahastoon (minä)
      jolloin voi valita muuta kuin vuokra-asuntoja. Oma valinta on hoiva-alan kiinteistörahastot

voin kertoa lisää. hakusana on
      kiinteistörahastot

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      117
      6081
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      3929
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3305
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      474
      2764
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      272
      1783
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1443
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1406
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1356
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      161
      1300
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1278
    Aihe