Luokkatoverini Marleena

Anonyymi-ap

Fiktiota.

Jotenkin olin ihastunut nimeen Marleena, mutta Marleena itse ei pitänyt siitä ollenkaan. Siksi hän oli kaikille kertonut olevansa Maru, ja vain sillä nimellä hänet tunnettiin, jos tunnettiin silläkään, kun oli aika vetäytyväinen ja poissa oleva. Olin aivan sattumalta joutunut samalle rippileirille Marun kanssa. Oli silloin minulle tavallista avoimempi ja kertoi, että isä oli antanut nimen Marleena elokuvan ’On lautalla pienoinen kahvila’ mukaan.

En muuten minäkään ollut tiennyt, että Maru oli virallisesti jotakin muuta, ennen kuin hän itse kertoi, ja lujasti lupasin, etten kerro muille.

Leirilläkin Maru oli yhtä huomaamaton kuin koulussa. Ei joko viihtynyt porukoissa, tai ei otettu porukoihin mukaan, kun oli niin hiljainen. Oltiin yhdeksännellä luokalla. Maru kävi koulua hyvin tuloksin. Itsekään en käynyt juuri koskaan nuorison riennoissa, mutta silloin harvoin kun kävin, en nähnyt Marua koskaan.

Teki mieli hiukan jututtaa kohtalotoveria, mutta mietin pitkään, mistä aloittaa. En oikein keksinyt mitään, mutta sitten päätin kuitenkin jututtaa toivoen, että sanat tulevat suuhun, jos ovat tullakseen. Seksi- ja seurusteluasiat tunkivat siinä iässä koko ajan mieleen, vaikka yritin muuta ajatella. Itsekin hämmästyin, kun aloitin keskustelun Marun kanssa: ”Mikä sinusta sopii tytölle parhaiten, posliini, siistitty vai luomu?"

Vieläkin hämmästyneempi olin, kun Maru vastasi aivan asiallisesti: ”Posliini. Mikäkin olen pitänyt posliinia ihan turhan panttina, sillä ei sitä ole kukaan pyytänyt nähdäkseen. Muiden tyttöjen supinasta olen saanut vaikutelman, että rohkeimmat näyttävät sitä ihan oma-aloitteisesti pyydystääkseen pojan, vähemmän rohkeat näyttävät, kun poika pyytää, ja sitten on muutama meikäläinen, jolta kukaan ei ole pyytänytkään. Ei minulta kukaan ole pyytänyt, mutta, varmasti näyttäisin, jos pyytäisi. Siksi olen kerran kaksi viikossa sheivannut, mutta turhaan. Ei varmaan kukaan koskaan pyydäkään. Näyttää muutenkin siltä, että olen tuleva vanhapiika. Sano ihmeessä, jos haluat nähdä, niin näytän varmasti, enkä minä sen perustella heti kuvittele, että nyt tärppää ja seurustelu alkaa, mutta kyllähän se mielialaa kohentaisi.”

- ”Tule koulun jälkeen suoraan meille, mennään yhtä matkaa. Näytän sinulle, miltä posliini näyttää. Oletko muuten nähnyt jo jollakin muulla?” – Vastasin: ”Suoraan sanoen en, sillä en ole seurustellut, enkä muutenkaan uskaltanut pyytää, vaikka pojat kyllä puhuvat, miten tytöt ilahtuvat pyynnöstä. Varmaan suurin osa tällaisista jutuista on tosiakin, mutta varmaan joukkoon mahtuu niitäkin, jotka eivät kehtaa myöntää, että eivät ole koskaan nähneet murrosiän ohittaneen tytön vittua.”

- Maru jatkoi: ”Vaan en ole minäkään voinut tunnustella pojan kyrpää. Ois aika kiva jos sinä samalla esittelisit omasi. Jotenkin tuntuu siltä, ettei meillä kummallakaan ole mitään halua levitellä näitä juttuja.” - Minä: ”Ilman muuta esittelen, eikä jutut karkaa."

Perillä Maru heti riisu alapään paljaaksi: "Tahallani näytän jo ennen pesua, jotta selviää myös tosiasia, että vaikka kuinka pitäisi huolen hygieniasta, päivän kuluessa vitusta valuu kaikenlaista, kuollutta solukkoa, bakteerimassaa ja moskaa, joka kerkeää härskiintyä ja aiheuttaa hajuhaittaakin. Jos laitat nenäsi aivan lähelle vittua, huomaat kyllä. Niin, ja virtsajäämiä ja jo härskiintyneitä virtsajäämiä."

– Minä: "Ihan sama meillä pojilla, paitsi ettei tietenkään lisänä ole kuukautiseritteet. Voit hajusta huomata, että vaikka aamulla ennen koulua kävin suihkussakin, härskiintyneet hiet ja virtsat tuoksuu niin kyrvässä kuin nivusissakin. Onhan se selvä, että seksiä harrastaessa molempien tekee mieli ensin käydä pesulla, mutta aina ei vain ole mahdollista."

Maru: "Kun nyt mennään suihkuun, on varmaan paras ja kaiken rennompi alku, että pesemme toisemme, ihan reilusti ja epäröimättä myös sukupuolielimet." – Suihkun jälkeen vielä kuivasivat toisensa. – "Nyt voinkin kiinnittää huomiotasi ulkonäköön. Tällainen on tytön sheivattu vittu."

- Minä: "Se kyllä näyttää paljon nätimmältä kuin kuvissa, suorastaan huippunätiltä. – Maru: "Sinä olet nyt ensimmäinen poika, jolle olen saanut näyttää sitä. – Minä: "Se on kyllä niin sievä, että vaikka olisit näyttänyt sitä useammallekin, tuskin olisit kielteistä palautetta saanut."

Sekä Maru että minä tutkimme huolella ja hartaasti toistemme sukupuolielimiä, kyselimme ja vastailimme. Maru vielä levitti häpyhuuliaan mahdollisimman auki, jotta saattoi myös nähdä selvästi sisäosia. Kaikki keskustellen ja kysellen, ilman kiirettä, huolellisesti.

1

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luokkatoverini Marleena 2

      Juttelimme myös siitä, että nythän me molemmat olimme harrastaneet vain itsetyydytystä, ja harrastamme myös jatkossa, mutta tokihan meillä on tarvetta harrastaa seksiä myös toisen sukupuolen kanssa. Kerroin Marulle, että minulla on kyllä tallessa näytekondomi, joka saatiin koulun seksitunnilla, mutta se on nyt kotona. Maru kertoi, että oli tallessa hänelläkin, ja se on nyt täällä. Hän hakee sen, ja voimme nyt yhdessä kokeilla sitäkin.

      Hyväilin Marun klitorista oikein hellästi, ja hän minun kyrpääni, sitten hän rullasi kondomin kyrpääni ja työnsin sen Marun sisälle. Etenimme tunnustellen hissukseen, jolloin saimme vihjettä toistemme reaktioista. Vaikka yhdyntä oli meille molemmille ensimmäinen, se meni oikein hyvin ja päätyi ihanoittavaan orgasmiin.

      Molemmat tajusimme, että vaikka suuria ei silti pidä odottaa, ainakin ns. vakiopano meidän välillemme oli syntymässä. Ja niin se syntyikin. Kun ei odottanut liikoja, sai ilman paineita miellyttävällä tavalla poistettua näivertävän tunteen. Masturbointikin muuttui entistä rennommaksi, kun se ei enää ollut välttämätön pakko, vaan mieluisa lisuke. Sitä vain Marun kanssa päivittelimme, miksi emme olleet keksineet vakiopanon rentouttavuutta jo vuosia aikaisemmin. Tietysti tiesimme, syy oli ollut turhanpäiväinen ujous.

      Emme olleet aluksi kumpikaan syvästi rakastuneita, mutta kun noudatimme vakiopanoa, vähitellen rakastuimme toisiimme, lopulta kiihkeästi. Emme halunneet enää erota. Hankimme aluksi yhteisen opiskelijakämpän, sitten kodin. Meidän kattomme alla asuu rakkaus, lämpö ja hellyys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe