Dna super prepaid 4G

Anonyymi-ap

Jos ostan R-kiskalta ton 4.90e maksavan aloituspakkauksen, niin toimiiko se ilman, että joudun lataa siihen mitään rahaa ?

Kun näyttäisi siltä että siinä on 5e käyttörahaa, niin jos käytän sitä vain 4G modeemissa mökillä, niin se toimisi 5 päivänä vuodessa, kun veloitus on 0.99e/vrk nettiä käytettäviltä päiviltä.

Olenko ymmärtäny ton oikein ?

16

1082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kiitos kommentista....Toi mua vaan ihmetytti kun

        https://www.r-kioski.fi/prepaid-tarjoukset/

        Tuolla lukee ett :

        " Ensilatausetu: Saat Ärrältä uuteen liittymään 5 € saldoa kaupan päälle, kun lataat liittymälle saldoa heti aloituspakkauksen oston yhteydessä."

        Ja tällästä ei mainita esim verkkokauppa.comista ostettuna....???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kommentista....Toi mua vaan ihmetytti kun

        https://www.r-kioski.fi/prepaid-tarjoukset/

        Tuolla lukee ett :

        " Ensilatausetu: Saat Ärrältä uuteen liittymään 5 € saldoa kaupan päälle, kun lataat liittymälle saldoa heti aloituspakkauksen oston yhteydessä."

        Ja tällästä ei mainita esim verkkokauppa.comista ostettuna....???

        Eikä tuota mainita tuolla dna kaupassakaan...

        Mökillä toimii toi dna-parhaiten...


      • Anonyymi

        180 vrk käyttöönotosta ja jos lataa 365 vrk:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä tuota mainita tuolla dna kaupassakaan...

        Mökillä toimii toi dna-parhaiten...

        No ei todellakaan toimi, Elisa toimii


    • Anonyymi

      Elisa Latausliittymä tulisi muuten paljon edullisemmaksi.

      • Anonyymi

        Varmasti,, mutta elisa toimii 150M liittymällä vaan 5-20Megaa, mutta Dna:n 100M liittymän nopeus on 70-115Megaa

        Sen takii DNA !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti,, mutta elisa toimii 150M liittymällä vaan 5-20Megaa, mutta Dna:n 100M liittymän nopeus on 70-115Megaa

        Sen takii DNA !

        Elisan nopeus riittää kaikkeen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elisan nopeus riittää kaikkeen..

        Elisan liittymä ollu yli 10-vuitta ja 4G nopeus vaan tippunu ja tippunu tällä alueella... Niin testasin DNA:ta ja sehän toimii paremmin tällä alueella.
        Ehkäpä yhdelle käyttäjälle riittää tuo 5Megan nopeus jos on aikaa/hermoja odotella sivujen latailua... Varmaan se johtuu, että käyttäjiä on liikaa tai sitte ne panostaa enemmän 5G verkkoihin...

        Tuon takia DNA !


    • Anonyymi

      Näistä prepaideista on hyvä alkuun tietää, että tuo netinkäytön vrk-maksu on aina kalenterivuorokaudelta. Siis jos alkaa käyttää mobiilidataa/nettiä jonain iltana, niin se 0,99€/vrk on käytetty jo samana iltana vuorokauden vaihtuessa, jonka jälkeen saldosta alkaa juoksemaan taas uusi 0,99€ vrk-maksu.

      • Anonyymi

        👍 hyvvä pointti...

        Jos tuota prepaidii pitää esim ulkokaton yläpuolella olevassa modeemissa, niin pystyykö siihen lataa lisää puhetta "etänä" .
        Vaikuttaa että kaikki ohjeet on siten että simmi olisi o massa puhelimessa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍 hyvvä pointti...

        Jos tuota prepaidii pitää esim ulkokaton yläpuolella olevassa modeemissa, niin pystyykö siihen lataa lisää puhetta "etänä" .
        Vaikuttaa että kaikki ohjeet on siten että simmi olisi o massa puhelimessa ?

        Ainakin R-kioskeissa voi lisätä saldoa prepaid-liittymälle tarvitsematta siitä mitään muuta kuin puhelinnumero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍 hyvvä pointti...

        Jos tuota prepaidii pitää esim ulkokaton yläpuolella olevassa modeemissa, niin pystyykö siihen lataa lisää puhetta "etänä" .
        Vaikuttaa että kaikki ohjeet on siten että simmi olisi o massa puhelimessa ?

        Osoitteessa laturi.dna.fi voi ladata saldoa "etänä". Lisäksi jos käytät liittymän nettiä voit ladata lisää saldoa osoitteessa prepaid.dna.fi , osoitteessa näet myös saldon ja voimassaoloajan ja valitut paketit.


    • Anonyymi

      Aloittajan kysymykseen: Kyllä toimii DNA ja HETI
      Telian vastaava alkaa toimia reitittimessä vasta kun muulla laitteella ensin poistaa PIN-kyselyn.
      Siis ensin etsi tonen puhelin ja sen lukuisista menusta löytdä PIN-poisto

      • Anonyymi

        Telia ajattelee takaperin.
        Pitäisi tietysti olla ilman PIN-kyselyä jonka sitten voi lisätä halutessaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Telia ajattelee takaperin.
        Pitäisi tietysti olla ilman PIN-kyselyä jonka sitten voi lisätä halutessaan

        Aina on pystynyt modeemissa laittamaan pin-koodin hallintasivun kautta ilman mitään puhelin-kikkailuja. Tietystikään en ole "mokkulalla" testannut em. - liekö hallintasivua ollenkaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe