Eipä tässä mitään

Mikään ei muutu elämässäni. Hyvää yötä. 🌅🐺🌜🥲🌾

35

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Öitä :). Testaan tässä sinulle nyt vastaamalla räjähtääkö palsta, tai jopa maailma ;D. Palsta takkusi tosiaan eilen ja tänäänkin. Pistin erään provon ja hieman sen jälkeen palsta tuhoutui. Sitä en tiedä liittyvätkö ne toisiinsa mitenkään vai eivät.

      • Anonyymi

        Trolliäijän provoihin ei pahemmin kannata ottaa kantaa.


      • Anonyymi

        Itellä on kyllä aikamoinen kaveri housuissa.


      • Anonyymi

        Et ymmärrä ihmistä ja tilannetta. Et osaa tulkita oikein miksi ihminen sanoisi yhtään mitään. Ymmärrätkö itse syitä ja seurauksia


      • Anonyymi

        Ei ole todellakaan ok minulta. Ymmärrätkö laajoja syitä ja seurauksia. Ihmiselämää estämällä ei seuraa mitään hyvää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trolliäijän provoihin ei pahemmin kannata ottaa kantaa.

        Tämä on se itselleen vastaileva trolliäijä hyvä ihminen, eikö muka maneerit ole jo tutut?


    • Anonyymi

      Jos oot se huomiopukupäällä kesät talvet liikkuva niin EI KIIIIIIITOS!!Ymmärrä nyt et on muu ihminen sydämessä eikä se sieltä lähde teetpä tai sanotpa mitä vain.

    • Anonyymi

      No ei niin, ruikutuksesi jatkuu päivästä toiseen

      • Anonyymi

        Niin sinunkin lapsellinen ja katkera maalitus, elät paistamalla kuvitellen tätä hlöä toiseksi ja yrität jupista jotain onnetonta


    • Anonyymi

      Entäpä jos antaisit itsestäsi jotain laillasi ajattelevalle lähimmäiselle. Hymyn voima on ihmeitä tekevä. Ystävällinen sana naapurille saattaa toiselle olla ainoa arjen kontakti. Suosittelen Sinua oman terveytesi vuoksi olemaan rypemättä egoipsessä. Milloin olet tulossa takaisin? Leppoisia lomapäiviä hyvän yön toivotuksin. Hereillä olen tukalan helleyön merkeissä.

      • Ensi viikolla olen kotona. Mutta ei elämä täällä muuallakaan muutu miksikään. Kaikille muille on omat kullat olemassa. Minulle ei enää koskaan...


      • Anonyymi

        Ymmärrätkö syitä ja seurauksia? Lopeta ihmiselämän estäminen. Tahallisuudesta tai mielenterveydestä ei ole kyse. Vaan olosuhteista. Koko ajan eri asioita. Sä yrität saada näyttämään kuin näin ei olisi. Ja yrität saada näyttämään kuin sun toiminta auttaisi tilannetta


      • Anonyymi

        Se vie viimeisetkin mahdollisuudet olla minä. Et tiedä kuka minä on. Kun se elämä pysähtyi tässä vuosia sitten. Etkö ymmärrä mitä puhun. Juuri näin


    • Muut juhlivat ja minä käyn nukkumaan.

      • Anonyymi

        Oma kulta on suhteellinen käsite niin kauan kun etsit häntä anonyymipalstoilta. Täällä saattaa olla niitäkin, jotka satuilevat olemattomia erotiikan alalta. Vähään on tyytyjä, joka elää haavemaailmassa. Oletko tavannut yhtäkään vastaajaa oikeassa elämässä? Astu ulos elämään juuri sellaisena kuin olet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oma kulta on suhteellinen käsite niin kauan kun etsit häntä anonyymipalstoilta. Täällä saattaa olla niitäkin, jotka satuilevat olemattomia erotiikan alalta. Vähään on tyytyjä, joka elää haavemaailmassa. Oletko tavannut yhtäkään vastaajaa oikeassa elämässä? Astu ulos elämään juuri sellaisena kuin olet.

        Minä täällä mitään etsikään. Ei tämmöiselle paapalle enää ole mitään missään. Eikä kiinnosta onan ikäiset mummot.


      • Anonyymi

        Täh, mitä sä lusmuilet, ehdit nukkuun sit himassaki.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä täällä mitään etsikään. Ei tämmöiselle paapalle enää ole mitään missään. Eikä kiinnosta onan ikäiset mummot.

        Et sitte nukkunutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitte nukkunutkaan.

        Mitä nämä palstaäijän nukuumukset sulle kuuluu keharikoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nämä palstaäijän nukuumukset sulle kuuluu keharikoo?

        Nukkumiset* yötä päivää kyttäillään toisten laitteita ha yritetään sekaantua asioihin joita ei ole olemassa tai hotka ei kuulu itselle millään tavalla. Ei taida pussihousut tulla jalkaan tällä menetelmällä, vaan päinvastoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukkumiset* yötä päivää kyttäillään toisten laitteita ha yritetään sekaantua asioihin joita ei ole olemassa tai hotka ei kuulu itselle millään tavalla. Ei taida pussihousut tulla jalkaan tällä menetelmällä, vaan päinvastoin

        Vajaaälyinen ääliö pysäyttelee pelit ja vehkeet todistellakseen jotain näinkin tärkeää…


    • Anonyymi

      Tero teoria ei siis pidä kohdallasi paikkaan.

      • Mikä sekin sitten on??


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mikä sekin sitten on??

        Uskoisin nyt alkuun ettei mitään kirsiä ole ja aloita siitä uusi alku ja elämä ja keskity ihan todellakin välillä irl elämään, et sinä täältä itsellesi löydä ikinä rakasta etkä edes kaveria. Ei täältä kukaan hae mitään. Mutta usko älä valita ja jatka jollekin pusujen ja sydämen laittoja vaan sano että jos olet Kirsi kirjoitat mulle nyt spostia ja jatketaan kunnolla tutustumista missä muualla tahansa kuin täällä. Ei se sua onnelliseksi tee sinä vain takerrut johonkin haamuun ja kuvittelet 🫣🫣Pahennat tilannettasi koko ajan vaan. Mutta et muuta mitään, et olet kyllä jääräpää.


    • Mä kuulun tuonne taistelukentälle. Siellä olen elossa.... ⚔️🐺🌧️

      • Anonyymi

        no näköjään. kun saat huomiota niin sehän on ihanaa.


    • Anonyymi

      Oletko jossain keskiaikatapahtumassa?

      • Anonyymi

        jani on tanskassa miekkailemassa 1000 muun ihmisen kaa


      • Tää on Euroopan suurimpia tapahtumia. Meidän jengi niittää mainetta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tää on Euroopan suurimpia tapahtumia. Meidän jengi niittää mainetta.

        ja silti tunnet itsesi ulkopuoliseksi vapaa-ajalla


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tää on Euroopan suurimpia tapahtumia. Meidän jengi niittää mainetta.

        lapsi on terve kun se leikkii. muutoin lasta vituttaa ja masentaa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tää on Euroopan suurimpia tapahtumia. Meidän jengi niittää mainetta.

        Kuulostaa hauskalta. 👍😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hauskalta. 👍😀

        On tää ihan eeppistä. 🐺


      • mustasusi kirjoitti:

        On tää ihan eeppistä. 🐺

        Sinkuis sua kyseltiin...
        Palstakamu...
        Alotus siel sulle...
        Just meinasin laittaa wa siitä..


      • UUSI
        originalpieninainen kirjoitti:

        Sinkuis sua kyseltiin...
        Palstakamu...
        Alotus siel sulle...
        Just meinasin laittaa wa siitä..

        Ok... Mulla on nyt vähän kiirettä...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      273
      19079
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      85
      3519
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2235
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      195
      1933
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1850
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1590
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1352
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1268
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      144
      1144
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      241
      1048
    Aihe