Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten loukkasin.
Minä itkin kotona kun tajusin että
22
3474
Vastaukset
- Anonyymi
Milloin tämä traaginen tapahtumasarja tapahtui?
- Anonyymi
jotenkin hymähdin tälle anteeksi..
sivusta - Anonyymi
Tänään tapahtui. Tunnen itseni niin syylliseksi huonoksi ja ja ja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On totta itselläkin, kun tuntuu, että asiat on päin .....ttä niin silloin tekee mieli itsellä juosta kiusallisista tilanteista karkuun, kuin odottaa jotain hyvää tapahtuvaksi? Tahtomattaan tällä voi tuottaa pahaa mieltä toiselle, vaikka ei haluaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jotenkin hymähdin tälle anteeksi..
sivustaMiespuolinen aloittaja alustaa aiheeseen tässä vaa…voi olla joku hönöki tiätty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sulla oli mies kohtalokas katsekontakti naapurin mirkun kanssa, päätit omassa päässäsi että mennään miekun perhe edellä, vaikka sattuu niin
- Anonyymi
Ehkäpä ylitulkiset asioita. Jos toinen olisi jotain tuollaista suunnitellut. Todennäköisesti olisi itse lähestynyt kyllä.
- Anonyymi
Katse lasittuu jos näkee jotain ja koskettaa sitä.
- Anonyymi
ei napannu kala.tyhjin käsin kotio.
ote huldan holtiton että voipi livetä.- Anonyymi
Sulla ei taida olla sitä otetta oikein niinku mistään
- Anonyymi
pussy boy…
- Anonyymi
Höpöhöpö
- Anonyymi
Älä ikke yrjö
- Anonyymi
voih ihan viis vaille että percettäni pakottaa nyt :””/
- Anonyymi
Mistä teitä luusereita oikein riittää ? Hankkikaa elämä.
- Anonyymi
Ainakin lohduttavat sorit itkevälle osapuolelle. Miehenä olen arka tekemään aloitusta uudelle suhteelle.
Tuntuu vaan niin totaaliselta myöhäissyksyltä. Ja ja.
Tekipä niin tai näin, tuntuu että meni taas väärinpäin.
. ecce ecce cännehana. - Anonyymi
Kiva kun edes huomasit
mokasi hyvä kun tunnustit - Anonyymi
Jos tämä liittyy siihen s.postiin niin kyllä se kieltämättä kylmäksi veti. Mitään korjaavaa liikettä sen jälkeen ei ole ollut. Sidoit mun kädet samalla.
- Anonyymi
No googlekääntäjäänkö pistit sen kyseisen sähköpostin, että jos onki eri merkitys sanskriitiksi ja nyt siihen liittyvä viittaus löytyis provopalstalta?
- Anonyymi
Hei, sulle on aina jotain tärkeämpää, jotain mikä ei ole minä, mä jään....
Vai jäänkö?
T.tottakai
Mmmmoro
https://m.youtube.com/watch?v=QG6LQmkRY7k - Anonyymi
Katse oli lasittunut kun ajattelin että millä ihmeellä pääsen tästä hyypiöstä eroon joka roikkuu perässäni jatkuvasti.
- Anonyymi
Olet varmasti mies loukannut tätä randomböönaa todella verisesti ja nyt menee seuraavaan reinkarnaatioon tämä liekkiyhteys
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990