Nyt on Pattayan rakkaat siirtynyt luokittelemaan ihmisiä lakkien perusteella.
Aiemmin pääpuheenaihe on ollut Numban vaimon lippis, mutta nyt on kiirinyt pääpuheenaiheeksi karvalakki.
Suomi taisteli itsenäisyydestään sotilailla ollen karvalakki, joten voidaan olettaa karvalakin olevan hyvä lakki kylmään vuodenaikaan.
Kaljut kovanaamat katu-uskottavuutensa johdosta eivät ole käyttäneet mitään lakkia, joka ilmenee aikuisiän käytöksestä.
Pattayan rakkaiden lempilakkeja on Hankkijalippis ja tiukat pipot.
Lakki miehen tekee.
8
254
Vastaukset
- Anonyymi
Karvalakkimiehet oli ladamiehiä, ketjupolttajia, kaappijuoppoja, naapureiden kyylääjiä ja kotipoliiseja, jotka tarkkailivat avotulen sytyttäjiä kulovaroituksen aikaan, jahtasivat mopopoikia ja niitä jotka ulkoilutti koiraa ilman talutushihnaa.
Säännöt oli karvalakkimiehille kaikki kaikessa ja heidän elämäntehtävänsä oli muiden tarkkailu ja ilmiannot.
Meluavat lapset oli karvalakkimiehille myrkkyä. Ärräpäät lenteli ja nyrkkiä heristettiin. Jos naapurista lensi puunlehtiä hänen tontilleen niin siitä nousi paskamyrsky. Karvahattumiehet puunasi Ladaa pihalla ja odotti että pääsee kertomaan siitä tarinoita jos joku sattuu kulkemaan ohi.
Karvalakkimiehet eivät tarjonneet naapureille kahvia ja pullaa, mutta istuivat terassilla itse kilisyttäen tarkoituksella kuppia lusikalla jotta naapurit huomaisi herrasväen nautiskelevan siellä elämästä.
Karvalakkimiehet ostivat aina halvinta paskaa, mutta kehuivat aina sen olevan kaikkein parasta, aivan kuten Pasanenkin tekee. Mitä halvempi niin sen parempi ja sitä fiksumpi ostaja mitä vähemmän maksaa. Kun sitten se halvin porakone tai polkupyörä jatkuvasti hajosi, niin karvalakkimies kehui osaavansa korjata sen itse ja kuinka halpaa se on korjata.
Yksi karvahattumies kehuskeli kerran irroittavansa joka kevät ruohonleikkurista sylinterin kannen ja öljyävänsä männän siitä päältä, kun oli kuullut että se pidentää ikää kun ei kuivana käynnistä. Kukaan ei ollut kertonut että jos hän tuon älyttömyyden haluaa tehdä, niin tulpan poistamalla olisi sujunut se sama öljyäminen, mutta karvahattumies on juuri kuin Pasanen, ei ota informaatiota muilta vastaan koskaan, koska hän ihan itse on ajatellut kaiken ja silloin sen on oltava niin.- Anonyymi
onko tämä karvahattu fobiasi yhtä paha kuin homo fobiasi, miten kattila fobiasi jatkaa... tai jatkuu, laita lista karvahattu ukoista jota on syytä pelätä, minulle ei ole koskaan ollut karvahattua, pakkasilla minulla on pipo, ja hyvä sellainen, ei halpa, minulla on ollut myös järvinen pipo, onko sinulla ollut älä vastaa kysymys oli retorinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko tämä karvahattu fobiasi yhtä paha kuin homo fobiasi, miten kattila fobiasi jatkaa... tai jatkuu, laita lista karvahattu ukoista jota on syytä pelätä, minulle ei ole koskaan ollut karvahattua, pakkasilla minulla on pipo, ja hyvä sellainen, ei halpa, minulla on ollut myös järvinen pipo, onko sinulla ollut älä vastaa kysymys oli retorinen.
Tuollainen, https://ibb.co/k2mPpdH olenko siis pipomies onko se vaarallista, pelkäätkö pipomiehiäkin.
- Anonyymi
"istuivat terassilla itse kilisyttäen tarkoituksella kuppia lusikalla jotta naapurit huomaisi herrasväen nautiskelevan siellä elämästä."
Mitä tuosta on pääteltävissä?
Onko kyse naapuririidoista joita Tyttö purkaa vuosikymmenien jälkeen matkailupalstalla?
No miten herrasväki Tyttö2010Neitinen99,9%Elämästä nautiskeleva aikoo nauttia tulevasta viikonlopusta, hoitaako lastenhoitaja herrasväen Korealaiset? - Anonyymi
Pasasen vaari
https://www.youtube.com/watch?v=MjdeyveZn4Q- Anonyymi
Kuka on tämä ministeri?
- Anonyymi
Ei pipo miestä pahenna." Hän virkkoi todella
Ei hattua näin erikoist oo nähty monella
Ja kelillä kuin kelillä ja aivan joka sääs
Nähtiin meidän isoisä aasinhattu pääs
Kun kellarissa istun päähinettä pähkäilen
Niin kuin vaari aikoinaan, mä päähän vedän sen
Mut silti yhtä asiaa nyt ihmettelen mä
Et kuin on meidän isoisä ministerinä - Anonyymi
Isoäitimme Hutisalo oli ministerinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .553045Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472871Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242659Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3461737- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193937- 44799
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101792Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26790