Miten on mahdollista? Kun alan kirjautumaan suomi24:lle kirjautumissivulla näkyy jo kirjautuneena toisen vieraan ihmisen nimi? Kun klikkaan kirjaudu-kohtaa sivu antaa kuitenkin normit kirjaudu-kohdat eli käyttäjätunnus ja salasana. En antanut.
Toisen ihmisen nimi näkyy kirjautuneena tietokoneellani
9
211
Vastaukset
- Anonyymi
Siis nimi tulee esiin kun klikkaan etusivulla vihreällä pohjalla olevaa valkoista tekstiä SUOMI24
- Anonyymi
Voisiko tarkoittaa sitä että joku toinen on ollut koneellasi. Ja se on jäänyt muistiin. Esim. joku kotonasi vieraileva.
- Anonyymi
Ei ole mahdollista. Nimi on ihan vieras ja ylipäätään meidän vieraamme eivät käy tietokoneellamme.
- Anonyymi
tyhjennä evästeet
siis selaimesta jota käytät suomi24 palstalla
tai estä evästeet
https://keskustelu.suomi24.fi/t/11420386/suomi24-treffi-profiiliini-paasee-kuka-tahansa
Hei,
Ongelma lienee evästeissä. Onnistutko tekemään mitään toimenpiteitä, kun pääset käyttämään Treffejä "väärällä" tunnuksella? Yleensä tässä tilanteessa näyttää, että olet kirjautunut, mutta jos yrität tehdä mitään, palvelu tunnistaa ettet ole rekisteröitynyt ja pyytää uudelleen sisäänkirjautumaan.
Terveisin,
Elina
Suomi24- Anonyymi
Vaikka vieras nimi näkyy kirjautuneena sitä ei saa kirjattua ulos eikä ko nimen kirjoittamaa sisältöä näy vain profiilisivunsa näkyy. Ja nimi on oikea esim matti meikäläinen ei nimimerkki. Ja vaikka joku on jo kirjautuneena ohjelma kysyy minun kirjautumistunnuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka vieras nimi näkyy kirjautuneena sitä ei saa kirjattua ulos eikä ko nimen kirjoittamaa sisältöä näy vain profiilisivunsa näkyy. Ja nimi on oikea esim matti meikäläinen ei nimimerkki. Ja vaikka joku on jo kirjautuneena ohjelma kysyy minun kirjautumistunnuksia.
Millainen verkko sinulla on?
Onko myös tv-samassa verkossa tietokoneen/puhelimesi kanssa?
Millaiset suojaukset on - F-Secure tai vastaava? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen verkko sinulla on?
Onko myös tv-samassa verkossa tietokoneen/puhelimesi kanssa?
Millaiset suojaukset on - F-Secure tai vastaava?F-securella tietokone ja puhelin.
Sisäisessä verkossa esim Netflix. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
F-securella tietokone ja puhelin.
Sisäisessä verkossa esim Netflix.Kirjautuminen näkyi vain tietokoneella, ei puhelimessa. Nyt ei näy enää tietokoneellakaan.
- Anonyymi
Sivuhistoria myös tyhjäksi ja välimuisti.
On samankaltainen häiriö mikä sivulla oli paripäivää sitten kun kirjaaumiset ei onnistunut ja palvelin oli alhaslla.
Joku vika siinä on vieläkin selvästi kun niin näytää .
Beetatestaaja sivusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374