Onko sinulla elämässä nautintoja?
Tarjoaako sinulle nautintoa esim. suklaa, viini, avantouinti, tanssi, seksi, ulkoilu, sauna, kuntosali jne. ?
Tuntuu kuin .meikäläinen ei nauttisi mistään
nautitko nostakin?
103
1076
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt parhaillaan ilta-aurinko heittää säteitäs kaupungin joskus istuttamien isojen vahteroiden välistä.
Tuulla hossottaa näköjäs aika kreippaasti.
Alkaa väsy painaa vanhan äijän silmäkulmaa. Jos nyt menee pötkölleen, yöuni siintä kärsii.
Liian kuumaa tehä nyt duunia ulkosalla.
Ylen toivekonsertti kuuluu toisesta huoneesta. Mustikanpoimintahumppaa sieltä nyt kuuluu. - Anonyymi
Kukkien istuttaminen ja hoito (se vähä minkä jaksaa)
ja lukeminen (se vähä mihin pystyy keskittymään)
tuottaa vielä vähän iloa.
Sekin on vain ajantappoa "lähtöä" odotellessa.
Ei kannata pitempiaikaisiin hankkeisiin ryhtyä.
eikä pysty paljon mihinkään, mikä tuottaisi iloa,
kun ei edes syöminen tuota enää iloa.
Näin helteellä tekisi joskus tekisi mieli repäistä
ja juoda kylmää valkoviiniä, mutta ei uskalla sitäkään enää. - Anonyymi
Pystyykö joku tosiaan käymään kuntosalilla oikeasti kuntolaitteilla
kuntoilemassa ?
Sydärin saa muutenkin kuin avannossa ja kuka sieltä nostaisi ylös ?
Saunominenkaan ei käy enää.
Kenen kanssa tanssisi ? Yksin ?
Sauvakävelyä 200 metriä kerrallaan on saavutus.
Sydämen vajaatoiminta rajoittaa kaikkea. Rasitus on kielletty.- Anonyymi
Viimeiset 20 vuotta olen käynyt kuntosalilla. Alkuun 5 krt/vko. Sittemmin kuudesti /vko.
Painopisteeni on enemmänkin vapaan tangon harjoitteissa sekä treeneissä omalla painolla mutta ikääntyessä olen ryhtynyt käyttämään myös taljoja ja putkivempeleitä.
Kuntoilua? Teen harjoitteet vaihtelevilla menetelmillä ajatellen painoja suhteessa maksimiin.
Määritän sarjojen väliset palautukset sykkeen perusteella. Kun syke laskee 110 tasoon niin uutta sarjaa. Esimerkiksi raskaissa maastavedoissa ja vastaavissa palautukset ovat pitempiä.
Touhuan alueella aerobinen - maksimi syke. Maksimini on valitettavasti laskenut jo alle 170:n.
Ensimmäisen puolen vuoden aikana voin luopua verenpaine- ja kolestrolilääkkeistä ja paineeni laskivat lääkityn 170 / 90 tasosta 125 / 60 tasoon. Mitattu aamuisin tunti aamukahvin jälkeen istuma-asennossa. Leposyke laski samassa tilanteessa +80 > -60:een joten eiköhän aerobinenkin puoli hoitunut samalla.
Huomenna on viikon ainoa huilipäivä.
Rappiovuosien aikana, 52 vuotisena, minulla oli sydärin tapainen jonka jämät näkyvät sepelvaltimoiden kuvauksessa.
75v iästä alkaen on voimatasoni ja lihasmassani vähentyneet väittäkööt mitä tahansa.
Tiedän mitä syön, minkä verran ja milloin. - Anonyymi
Ymmärrä kyllä kun sairaus estää kuntosalilla käynnin. Olen käynyt muutaman vuoden 8-14 henkilön ryhmässä kuntosalilla , missä suurin osa on yli kasikymppisiä. Meillä on käytössä 12 laitetta ja jokainen on yhdessä laitteessa ohjaajan mukaan pari minuuttia.
Tehdään ,minkä milloinkin jaksetaan. Kivaa se on.
- Anonyymi
Minä nautin siitä että minulla on ihania lastenlapsia!
- Anonyymi
tekopyhyyden huippu
kitisevien itsekeskeisten kakaroiden ja vielä niiden lasken kanssa puuhaava - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tekopyhyyden huippu
kitisevien itsekeskeisten kakaroiden ja vielä niiden lasken kanssa puuhaavaHarmittaako kun sinulla on tuollaistaa itsekeskeistä jäkikasvua? Meillä on ihan normalia mukavaa porukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmittaako kun sinulla on tuollaistaa itsekeskeistä jäkikasvua? Meillä on ihan normalia mukavaa porukkaa.
Siis viihdyt kakaroiden seurassa kun ne ovat sukua
Ei kai sitä kukaan kadehdi
- Anonyymi
Nautin nähdessäni ympärilläni itseensä tyytväisiä, onnistuneita ihmisiä.
Onnistuminen voi olla minkä tyyppistä tahansa.
Nautin onnistuttuani voittamaan eteeni tulleet haasteet joista osa on itse hankittuja.
Luettelemasi välineelliset nautinnot ovat oma ryhmänsä joka on kovin henkilökohtainen ja pinnallinen.
Hyvän olon tunteen hankkimiseen on useita menetelmätyyppejä. - Anonyymi
Nyt parhaillaan on mainio ulkoilupäivä. Tuulenvire aiheuttaa lösötyyneen verrattuna happipitoisuutta.
Taitaa olla viimeinen päivä tässä erässä hellepäiviä.
Esimerkiksi eilen valitsemalla tuulen suosimia kävelyväyliä, oli ihan siedettävää iltapäivälläkin. - Anonyymi
Minun nautintoni on lukea perussuomalaisten puolueohjelmaa ennen nukkumaan menoa mutta kaipa on muitakin juttuja mistä muut tykkää...
- Anonyymi
Pervoilla on nautintonsa.
- Anonyymi
PS:n puolueohjelma on satua sitä varten, että fasistipuoluekin saisi itsensä
rekisteröityä puolueeksi. Todellisuuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä,
mutta tyhmimmät ei huomaa, siihen PS luottaakin. - Anonyymi
No jos housut ovaz jalassa , s niin silloin suurin
nautinto on, jäätelö.
Mrk - Anonyymi
Aamun sanomalehden luku ja iso mukillinen maitokahvia! Siinä nautinto josta en luovu ennenkuin en enää voi tai ymmärrä lukea.
Usein olen hereillä aamúyöllä kun jakaja kolauttaa lehden luukusta, ja jo siinä tulee lämmin läikähdys kun tiedän saavani taas aamun rauhaisan heräämisrituaalini. - Anonyymi
Maata alasti seslongilla, rapsutettavana.
- Anonyymi
Mitä täällä nyt kainostellaan?
Eiköhän seksi sentään ole naytinnoista etudijalla vardin monella tästäkin ikäluokasta? - Anonyymi
Viimetteks nautin kahvihetkestä keittiössä. Miulla oli siinä kaffebannussa eiliist kahvii.
Smoin keittiön pöydällä oli jo sitkeeksi kuivahtanut kauralimpun kanta. Yritin sitä leikat kaheksi.
Eihän siitä mitiä tullu.
Ahaa. Näin toisella työtasolla jonkunlaisen mini grille-uunin. Minuutin päästä kun se leivän kanta oli muhevaa ja herkullista. tähän piti käynnistää se pyörivä miniuuni lautasineen.
Laitan kahviin täysmaitoo. Kaurapuuroon riittää rasvatonkin kunhan rasvalevitettä on puurossa reilusti.
iisak. - Anonyymi
En oikein ymmärtäny mitä tässä haettiin
- Anonyymi
Nautin eniten kuolemasta ja nojatuolista
- Anonyymi
Tänään nautin rauhaisasta päivästä. ja kermaisesta tattikeitosta. Ei vaan tosissaan nautin aina siitä ,kun ei satu mihinkään, on kanista ja siistiä ympärillä. Ei ole rasittavia hommia koneet pesee meidän astia ja vaatteet.
Nautin aamuisin kymmeneen nukkumisesta. Toki menen myöhään nukkumaan. Se sopii minulle.
Nautin myös siitä ,ettei minua huolestuta maailman tilanne, eikä minua vihastuta mikään.
Tämmöinen olen aina ollut. Ei se ole omaa ansiotani, Luoja antanut tällaisen luonteen.
Ei ole monestikaan elämässä ollut vihaa ketään/ mitään kohtaan.
Mottoni onkin , että asiat joille ei voi mitään, niin niillä ei kannata pientä päätään vaivata. Carpe diem.. Nautin onnistuessani tekemään haasteellisia töitä. Tänään asensin bambuverhot parvekkeen kattoon. Ei se ihan riskitöntä ollut.
Pihatöitäkin tein, nautin niistäkin.- Anonyymi
Monet nauttivat ulkotöistä.
- Anonyymi
korpikirjailija kirjoitti:
Nautitko sinä?
Miksi jankutat kk? Kyllä jokainen nauttii ulkona puuhailusta omassa kauniissa puutarhassaan näin kauniina kesäpäivänä. Ei tarvitse aina jotain ripustella ja naulailla. On niin kauniit näkymätkin ettei mitään bambuverhoja tarvitse esteeksi ja on hyvät välit naapureihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi jankutat kk? Kyllä jokainen nauttii ulkona puuhailusta omassa kauniissa puutarhassaan näin kauniina kesäpäivänä. Ei tarvitse aina jotain ripustella ja naulailla. On niin kauniit näkymätkin ettei mitään bambuverhoja tarvitse esteeksi ja on hyvät välit naapureihin.
No, mikäpä hänessä ;))
On ne bambuverhot jo tänään osoittautuneet hyväksi vantinnaksi. Aurinko näet paistaa koko päivän aina pitkälle iltaa partsille.
Vastapäätä asuntoamme on iso puisto, joten näkymät hyvät.
Naapurin pystyyn kuollut puukaan ei enää häiritse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, mikäpä hänessä ;))
On ne bambuverhot jo tänään osoittautuneet hyväksi vantinnaksi. Aurinko näet paistaa koko päivän aina pitkälle iltaa partsille.
Vastapäätä asuntoamme on iso puisto, joten näkymät hyvät.
Naapurin pystyyn kuollut puukaan ei enää häiritse.Korppis kuittaa, muuten on ihmisiä, jotka ei nauti ulkotöistä ja sitten heitä, jotka ei kykene ulkotöihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korppis kuittaa, muuten on ihmisiä, jotka ei nauti ulkotöistä ja sitten heitä, jotka ei kykene ulkotöihin.
Suurin osa ihmisistä ei töitään luettele yleisillä palstoilla ja valokuvaa joka askarettaan kuin suurtakin ihmettä.
- Anonyymi
Nautitko sinä?
No mutta, kuinka sinä tässä ketjussa, kun taannoit kirjoitit, että kirjoitat vain Nojatuolissa?
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä ei töitään luettele yleisillä palstoilla ja valokuvaa joka askarettaan kuin suurtakin ihmettä.
Kipase katsomassa profiilistani, mitä mieheni ja minun perjantai-illan napostelu sisältää ; ))
- Anonyymi
korppis kirjoitti:
Kipase katsomassa profiilistani, mitä mieheni ja minun perjantai-illan napostelu sisältää ; ))
Olisit mössännyt, nuo möykyt on vaarallisia hauraalle vanhukselle.
Anonyymi kirjoitti:
Olisit mössännyt, nuo möykyt on vaarallisia hauraalle vanhukselle.
Ei hän ole hauras ja hänellä on kaikki muut alkuperäiset hampaat kahta kultahammasta ja yhtä implanttia lukuunottamatta.🤭
- Anonyymi
korppis kirjoitti:
Sulla se näyttää sisältävän suomi 24 80 plus palstalla😂
Anonyymi kirjoitti:
Sulla se näyttää sisältävän suomi 24 80 plus palstalla😂
Me voitas tehä sopimus, siten, että jauhettais paskaa kahestaan ja Sella ja hänen ystävänsä voisivat jatkaa ilman meitä. Jookosti.
- Anonyymi
korppis kirjoitti:
Me voitas tehä sopimus, siten, että jauhettais paskaa kahestaan ja Sella ja hänen ystävänsä voisivat jatkaa ilman meitä. Jookosti.
Ei nyt ehdi. Kone laskeutuu kohta.
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt ehdi. Kone laskeutuu kohta.
Pistä turvavyö kiinni, se on menoa nyt.
Yötä; ))- Anonyymi
korppis kirjoitti:
Hahhaaa, tuo sopimus teidän p:n jauhamisesta on yritys houkutella Sella avaamaan uusi ketju tuhottavaksi.
Niin usein ovat pyytäneet avaamaan oman ketjun jankkaamisellenne. Ette suostuneet.
Onnea teille valitsemallanne tiellä. - Anonyymi
korppis kirjoitti:
Pistä turvavyö kiinni, se on menoa nyt.
Yötä; ))Mistähän sinä tuon turvavyön revit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahhaaa, tuo sopimus teidän p:n jauhamisesta on yritys houkutella Sella avaamaan uusi ketju tuhottavaksi.
Niin usein ovat pyytäneet avaamaan oman ketjun jankkaamisellenne. Ette suostuneet.
Onnea teille valitsemallanne tiellä.Hän ehdotti minulle tuota jauhamista. Luultavasti taas näki kristallipallossaan jonkun toisen.
Satuin nyt vain heittämään hänelle pienen "ilkeyden", kun huvitti tuo perjantain illan vietto
miehensä kanssa. Ilta, joka sisältää hänen miehensä, napostelun ja tämän palstan.
Okei, voihan se tietty olla, että heillä ilta oli jo tuossa vaiheessa ohi, kun hän alkoi palstalle
alkoi kertomaan illan syömisistään, joten pahoitteluni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ehdotti minulle tuota jauhamista. Luultavasti taas näki kristallipallossaan jonkun toisen.
Satuin nyt vain heittämään hänelle pienen "ilkeyden", kun huvitti tuo perjantain illan vietto
miehensä kanssa. Ilta, joka sisältää hänen miehensä, napostelun ja tämän palstan.
Okei, voihan se tietty olla, että heillä ilta oli jo tuossa vaiheessa ohi, kun hän alkoi palstalle
alkoi kertomaan illan syömisistään, joten pahoitteluni.Älä pahoittele suotta ✌️
Tuo minun tekstini oli Korppiksen pyyntöön jollekin jatkaa jankutusta. Hän ei tosiaan suostunut Nojatuolin aikaan siirtymään jankkaamisineen muualle.
Onko tämä Korppiksen aloitus, jossa jankutusta haluaa jatkaa vai valtasiko tämän nyt.
Mitä hyöveijää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä pahoittele suotta ✌️
Tuo minun tekstini oli Korppiksen pyyntöön jollekin jatkaa jankutusta. Hän ei tosiaan suostunut Nojatuolin aikaan siirtymään jankkaamisineen muualle.
Onko tämä Korppiksen aloitus, jossa jankutusta haluaa jatkaa vai valtasiko tämän nyt.
Mitä hyöveijää.Vissiin nähnyt nälkää jossain vaiheessa kun nyt tuo ruoka on elämää suurempi juttu. hänen syömisensä. valtaa joka ketjun .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vissiin nähnyt nälkää jossain vaiheessa kun nyt tuo ruoka on elämää suurempi juttu. hänen syömisensä. valtaa joka ketjun .
Hän kuvittelee olevansa somevaikuttaja 😅
80+ palstalla suuri saavutus kertoa mitä tekarinsa pystyy hienontamaan. Anonyymi kirjoitti:
Hän ehdotti minulle tuota jauhamista. Luultavasti taas näki kristallipallossaan jonkun toisen.
alkoi kertomaan illan syömisistään, joten pahoitteluni.Huomenta@
Olet laskeutunut, oliko turbulensseja.
Minä heräsin juuri. Sinä kerrot heittäneesi minulle ilkeyden. Minä puolestani tykkäsin sanaleikkiä en ottanut ilkeytenä.
Minua kiinnostaa omituiset ihmiset ja aloitukseen mennäkseni, nautitko nostakin, niin nautin tostakin.
Minsikö, no kun sinulla on tapana kirjoittaa, että kaikki muutkin tekevät mitä minä teen.
Epäilenpä, että ei.- Anonyymi
korppis kirjoitti:
Huomenta@
Minä heräsin juuri. Sinä kerrot heittäneesi minulle ilkeyden. Minä puolestani tykkäsin sanaleikkiä en ottanut ilkeytenä.
Minua kiinnostaa omituiset ihmiset ja aloitukseen mennäkseni, nautitko nostakin, niin nautin tostakin.
Minsikö, no kun sinulla on tapana kirjoittaa, että kaikki muutkin tekevät mitä minä teen.
Epäilenpä, että ei.Ei tosiaankaan tehdä kuten sinä, joka leuhkit jopa syömisillä. Luuletko joku esikuva olevasi? Eikä tehdä remppahommia itse, koska on vara palkata niihin ammattilainen eikä kaikki paikat edes repsota kuten sinun mökilläsi. Ja monella kumppanikin pystyy töitä tekemään. Kaikki ei vaan luettele täällä tekemisiään saati valokuvaa ja muilla on ihan oikeat ruokapöydätkin.
- Anonyymi
korppis kirjoitti:
Huomenta@
Epäilenpä, että ei.En ole laskeutunut mistään. Kone voi laskeutua ilman minuakin.
Tämä on sinulle tässä ketjussa nyt neljäs ja viimeinen viestini ja näistä edelliseen viestiin on vuosia aikaa,
joten älä laita minun "suuhuni" muiden sanoja. Anonyymi kirjoitti:
Ei tosiaankaan tehdä kuten sinä, joka leuhkit jopa syömisillä. Luuletko joku esikuva olevasi? Eikä tehdä remppahommia itse, koska on vara palkata niihin ammattilainen eikä kaikki paikat edes repsota kuten sinun mökilläsi. Ja monella kumppanikin pystyy töitä tekemään. Kaikki ei vaan luettele täällä tekemisiään saati valokuvaa ja muilla on ihan oikeat ruokapöydätkin.
En ymmärrä sinua. Nojatuoli oli alunperältään arjen tekemisestä kertovia kommentteja.
En voi muuta kuin ihmetellä miksi et roiku muiden arjesta kertovien perässä.
Kirjoitin, että esim. eliaanan työt kesämökillä ovat samanlaisia mökkiläisen töitä joita itsekin teen.
Sellan siivouspäivät ja kauppareissut ovat varmaan monelle tavan arkea.
Lohiruokia valmistettiin yhdessä viikon ketjussa. Olin aikeissa kertoa kuinka tarjosin lohimedaljongit, mutta en kuitenkaan kun sinun aivoissasi ruokani tekeminen on leuhkimista.
Ammattimiehet kutsun jos työ on vaativaa. Ruuvien kiinnitys kattoon onnistuu, jos on kunnon tikkaat ja toinen varmistamassa ettei putoa.
Esikoinen tulee ensiviikolla ja auttaa kesämökin katonrajan kolojen peittamiseen jyrsijöidenverkkoesteellä.
Ja taas on " monella" ukko auttamassa.
On se niin väärin.- Anonyymi
korppis kirjoitti:
En ymmärrä sinua. Nojatuoli oli alunperältään arjen tekemisestä kertovia kommentteja.
En voi muuta kuin ihmetellä miksi et roiku muiden arjesta kertovien perässä.
Kirjoitin, että esim. eliaanan työt kesämökillä ovat samanlaisia mökkiläisen töitä joita itsekin teen.
Sellan siivouspäivät ja kauppareissut ovat varmaan monelle tavan arkea.
Lohiruokia valmistettiin yhdessä viikon ketjussa. Olin aikeissa kertoa kuinka tarjosin lohimedaljongit, mutta en kuitenkaan kun sinun aivoissasi ruokani tekeminen on leuhkimista.
Ammattimiehet kutsun jos työ on vaativaa. Ruuvien kiinnitys kattoon onnistuu, jos on kunnon tikkaat ja toinen varmistamassa ettei putoa.
Esikoinen tulee ensiviikolla ja auttaa kesämökin katonrajan kolojen peittamiseen jyrsijöidenverkkoesteellä.
Ja taas on " monella" ukko auttamassa.
On se niin väärin.Ymmärretään kyllä tuo katkeruutesi, monellahan on oman ikäiset tai paljon nuoremmat kumppanit. Kukaan ei roiku perässäsi vaan tuputst tänne noita mahan täytteitäsi.
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärretään kyllä tuo katkeruutesi, monellahan on oman ikäiset tai paljon nuoremmat kumppanit. Kukaan ei roiku perässäsi vaan tuputst tänne noita mahan täytteitäsi.
Monella on...😅
- Anonyymi
Monella on...😅
Ja monella ei😅
- Anonyymi
Monella on...😅
Mutta sinulla ei , siksi olet noin katkera.
- Anonyymi
Nautin kun olin shoppailemassa kouluvaatteita teini ikäisen lapsenlapseni kanssa. Lopuksi söimme susheja ja ihanat jäätelöannokset ravintolassa.
Nautin siitä kun olen elossa.
Saan nähdä kauniin luonnon ympärilläni.
En osaa sanoa mitään erityistä, tavallinen arki touhuineen on nautinnollista.
Rajoituksia on tullut, ei jaksa kuten nuorempana, en välitä vaikka pihamaa ei ole tiptop, eikä mökkikään kuten nuorempana. Tärkeintä että itse viihdyn.
Ihanaa on nähdä isomummin jälkikasvua. Kauniita fiksuja nuoria ihmisiä.
Puhuttiin heidän kanssaan iästä, he nauroivat kun kerroin saaneeni ajokortin taas viideksi vuodeksi. Epäilin että naapurit painuu piiloon kun mummo kaasuttaa autotallista.
Kyllä tästä synttäristressistäkin selviää.- Anonyymi
Voi liekko, ihan samasta nautin eli isomummin jälkikasvusta. Ollaan siunattuja, kun on fiksua kaunista ja nuorta jälkikasvuaIsänmaanToivoja 🩷🩷🩷
- Anonyymi
Onneksi olkoon korppis! Onnistuit jyräämään palstalta kaikki kilpailevat kirjoittajat ja nyt palsta on sinun! Tästä tuli sinun erityisen ainutlaatuisen elämäsi viettopsikka ja jaat jopa ruokasi tänne. Kyllä nyt kelpaa, kun lukijana saa osallistua näin kaikkeen mistä nautit ja sait sen tuoreen aviomiehesikin tähän julkisuusrumbaan mukaan. Hauraan oloinen kyllä jo on.
- Anonyymi
Siinä on kanssA oikea kermape*se!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on kermapeba?
Ei ainakaan korppis. Alkeellisista oloista päätellen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tiedä mitä sanalla tarkoitetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tiedä mitä sanalla tarkoitetaan.
Kermapebaksi sanotaan äveriäitten vanhempien jälkikasvua. Yleensä teini-ikäisiä, jotka ovat hemmoteltuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kermapebaksi sanotaan äveriäitten vanhempien jälkikasvua. Yleensä teini-ikäisiä, jotka ovat hemmoteltuja.
Mitenkäs sittebn nimitetään tyhmänyjpeää vanhaa nsjsta?
- Anonyymi
Kyllä voittajat ovat ne nimettömät hyökkääjät, jotka eivät perustaneet omaa sylkypalstaa, vaan jylläsivät Skillanin palstalla ja saivat hänet lopulta menettämään malttinsa.
Nyt on palsta teidän. Miksi ei joka letkassa riemuita? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voittajat ovat ne nimettömät hyökkääjät, jotka eivät perustaneet omaa sylkypalstaa, vaan jylläsivät Skillanin palstalla ja saivat hänet lopulta menettämään malttinsa.
Nyt on palsta teidän. Miksi ei joka letkassa riemuita?Nimettömät?
Kuten sinäkin, nimetön. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimettömät?
Kuten sinäkin, nimetön.Pahimmalla hyökkääjällä on kyllä kaksikin nikkiä ja taitaa olla nimikin suurelle osalle tiedossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on palsta teidän. Miksi ei joka letkassa riemuita?Kyllä Skillan selkeästi ilmaisi nikin, kenen takia pitää ainakin taukoa, ehkä sai lopullisesti tarpeekseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on palsta teidän. Miksi ei joka letkassa riemuita?Kyllä Skillan selkeästi ilmaisi nikin, kenen takia pitää ainakin taukoa, ehkä sai lopullisesti tarpeekseen. Tunteekohan kyseinen henkilö itsensä nyt voittajaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on palsta teidän. Miksi ei joka letkassa riemuita?Miksi sinä, nimetön, nyt haukut itseäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Skillan selkeästi ilmaisi nikin, kenen takia pitää ainakin taukoa, ehkä sai lopullisesti tarpeekseen. Tunteekohan kyseinen henkilö itsensä nyt voittajaksi.
Tottakai tuntee. Ja myös ne anot,joiden tukeen hän on voinut luottaa
Nojatuolin kirjoittajien ärsyttämisessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä, nimetön, nyt haukut itseäsi.
Samaa porukkaa ollaan. Jos joku yritti rauhoitella huutajia, leimattiin hänet lakeijaksi ja lipojaksi. Anojen on oltava yhtenä rintamana, on se todettu. Rekattu voi olla yksilö, Ano ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa porukkaa ollaan. Jos joku yritti rauhoitella huutajia, leimattiin hänet lakeijaksi ja lipojaksi. Anojen on oltava yhtenä rintamana, on se todettu. Rekattu voi olla yksilö, Ano ei.
"Anojen on oltava yhtenä rintamana, on se todettu"
Jos sinun paikkasi on anojen kanssa yhtenä rintama, mutta älä yleistä sitä kaikkiin anoihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Anojen on oltava yhtenä rintamana, on se todettu"
Jos sinun paikkasi on anojen kanssa yhtenä rintama, mutta älä yleistä sitä kaikkiin anoihin.Joka kerran, kun kirjoitan, mitäpä tahansa, minulle vastataan, että olen yksi anoista, joten arvostelen siis itseäni.
Minut on yleistetty aina anoihin, jos olen jonkun kanssa eri mieltä asioiden kulusta.
Niin nytkin. En voi poiketa joukosta.
Nojatuolin ja kk:n vastainen hyökkäys kaatoi tuolin, ja olen sitä mieltä, että siihen ei yksi kk yksin pystynyt, kyllä osallistujia oli melkoinen porukka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka kerran, kun kirjoitan, mitäpä tahansa, minulle vastataan, että olen yksi anoista, joten arvostelen siis itseäni.
Minut on yleistetty aina anoihin, jos olen jonkun kanssa eri mieltä asioiden kulusta.
Nojatuolin ja kk:n vastainen hyökkäys kaatoi tuolin, ja olen sitä mieltä, että siihen ei yksi kk yksin pystynyt, kyllä osallistujia oli melkoinen porukka.Luonnollisesti sinut, kuten minutkin liitetään anoihin, koska anoina kirjoitamme vai oletko sinä kenties rekattu tai musta nikki puskasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnollisesti sinut, kuten minutkin liitetään anoihin, koska anoina kirjoitamme vai oletko sinä kenties rekattu tai musta nikki puskasta.
Korostan kuitenkin, että anot eivät välttämättä ajattele kaikki samalla tavalla, vaan heille pitää suoda oikeus mielipiteeseensä. Jos sanon, että Nojatuolin kaatamiseen osallistui joukko anoja, Skillanin pyynnöistä huolimatta, niin korostan, että en osallistunut siihen vainoon. Yleinen mielipide tuntuu olevan, että anot kantavat kaikesta vastuun kollektiivisesti.
Anonyymi kirjoitti:
Joka kerran, kun kirjoitan, mitäpä tahansa, minulle vastataan, että olen yksi anoista, joten arvostelen siis itseäni.
Nojatuolin ja kk:n vastainen hyökkäys kaatoi tuolin, ja olen sitä mieltä, että siihen ei yksi kk yksin pystynyt, kyllä osallistujia oli melkoinen porukka.Olet oikeassa. Korppis täältä alkeellisista oloista ei olisi pystynyt kaatamaan nojatuolia. Ja jos vieläkin Sella ajattelee, että olen puskissa ilkeilevä ano, nyt viimeistään tämän jälki takaa-ajon jälkeen hänen pitäisi ymmärtää että en anoile.
- Anonyymi
korppis kirjoitti:
Olet oikeassa. Korppis täältä alkeellisista oloista ei olisi pystynyt kaatamaan nojatuolia. Ja jos vieläkin Sella ajattelee, että olen puskissa ilkeilevä ano, nyt viimeistään tämän jälki takaa-ajon jälkeen hänen pitäisi ymmärtää että en anoile.
Anoilemattakin, ihan omilla nikeilläsi jyräät vähänkin sinua arvostelevat kuin kuulamörssäri ja tunget joka paikkaan leuhkimaan. Olet niin monia vuosikymmenten aikana tölvinyt ja loukannut, ettet koskaan ole missään ikäpalstalla tervetullut. Miksi sinulle ei riitä ne facebookit instagrammit blogit ja whatapit, joissa kerrot somettavasi ja saat paljon ihailua? Miksi olet täällä negatiivista julkisuutta hakemassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korostan kuitenkin, että anot eivät välttämättä ajattele kaikki samalla tavalla, vaan heille pitää suoda oikeus mielipiteeseensä. Jos sanon, että Nojatuolin kaatamiseen osallistui joukko anoja, Skillanin pyynnöistä huolimatta, niin korostan, että en osallistunut siihen vainoon. Yleinen mielipide tuntuu olevan, että anot kantavat kaikesta vastuun kollektiivisesti.
Näytät katselevan palstaa vaaleanpunaisten lasien takaa.
Hyvin näytät istuvan joidenkin anojen kollektiiviseen joukkoon, vaan et niiden anojen, jotka puolusti Sellania. Anonyymi kirjoitti:
Anoilemattakin, ihan omilla nikeilläsi jyräät vähänkin sinua arvostelevat kuin kuulamörssäri ja tunget joka paikkaan leuhkimaan. Olet niin monia vuosikymmenten aikana tölvinyt ja loukannut, ettet koskaan ole missään ikäpalstalla tervetullut. Miksi sinulle ei riitä ne facebookit instagrammit blogit ja whatapit, joissa kerrot somettavasi ja saat paljon ihailua? Miksi olet täällä negatiivista julkisuutta hakemassa?
Olen hyvin sosiaalinen, pidettykin, mutta ne foorumit joissa viestittelen ovat omilla nimillään kirjoittavia. Täällähän jos kertol tekemisiään, kateus pistää ihmiset ilkeiksi.
Yksi minun kommenttiini kommentoija kertoi totuuden, hän ilkeili minulle.korppis kirjoitti:
Olen hyvin sosiaalinen, pidettykin, mutta ne foorumit joissa viestittelen ovat omilla nimillään kirjoittavia. Täällähän jos kertol tekemisiään, kateus pistää ihmiset ilkeiksi.
Yksi minun kommenttiini kommentoija kertoi totuuden, hän ilkeili minulle.Negatiivinen palaute, opettaa ymmärtämään negatiivisesta ihmisestä enempi kuin itsestäni.
- Anonyymi
korppis kirjoitti:
Negatiivinen palaute, opettaa ymmärtämään negatiivisesta ihmisestä enempi kuin itsestäni.
Kuka sitä nyt itseään haluaa ymmärtää…..,,hihiii
- Anonyymi
korppis kirjoitti:
Yksi minun kommenttiini kommentoija kertoi totuuden, hän ilkeili minulle.Kateus sinun tekemiisistä? Mistä tekemisistä muka? Ruuan laitosta vai. savipoteista ja risusavotasta?
Et vastannut kysymykseen, miksi siis roikut täällä yleisesti pilkattuna, kun muualla olet niin pidetty? - Anonyymi
korppis kirjoitti:
Yksi minun kommenttiini kommentoija kertoi totuuden, hän ilkeili minulle.Nyyhhh, miten kukaan voi ilkeillä herkkäsieluiselle hauraalle ja haavoittuvassa asemassa olevalle korven köyhälle?
Anonyymi kirjoitti:
Kateus sinun tekemiisistä? Mistä tekemisistä muka? Ruuan laitosta vai. savipoteista ja risusavotasta?
Et vastannut kysymykseen, miksi siis roikut täällä yleisesti pilkattuna, kun muualla olet niin pidetty?Kateus heijastuu kaikesta, mihin olette jääneet kiinni.
Kysymykseen miksi kirjoitan täällä...Siperia opettaa ;))- Anonyymi
korppis kirjoitti:
Kateus heijastuu kaikesta, mihin olette jääneet kiinni.
Kysymykseen miksi kirjoitan täällä...Siperia opettaa ;))Sinä todellakin tiedät kateudesta kaiken, se todellakin heijastuu sinusta. Sinähän tänne olet juuttunut, tämä on sinulle elämää suurempaa, vaikka mitem mainostast elämääsi hyvin erityiseksi. No, erityisyyyttäkin on monenlaista eikä kukaan todella halua olla kuin sinä eikä vaihtaisi olojaan sinun oloihisi. Vain masokisti viihtyy täällä pilkattuna.
- Anonyymi
Ei ainakaan korppis. Alkeellisista oloista päätellen.
Noin. On
Äänestä - Anonyymi
Mutta ajatella. miten nauttii arvostusta, jopa täällä.
Olette, uskon riippuvaisia osallistumisestani kirjoitteluun. Se on tänään tullut selväksi. Kaikki plus 80-ikäiset ovat hiljaa kun te nuoremmat jyräätte palstaa, eikä tarvita kuin yksi viesti korppikselta kuten esim. viime yönä ja heti tuli vastaus.
Teen suuren palveluksen teille, jotka ilkeilette kaikista asioista joita kirjoitan. Nostatte itsenne yläpuolelleni, mutta ei se minua haittaa. Olen terapeuttinne agressioiden purkamisen spesialisti.- Anonyymi
Mistä tiedät kirjoittajien iät?
Kuinka paljon yli 80 vuotias sinä olet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät kirjoittajien iät?
Kuinka paljon yli 80 vuotias sinä olet?Korppis on ainoa rekattu, joka tänään on palstalla.
Kaikki anotkaan eivät liity tämän päiväisten kommentoijien joukkoon.
Ohi kulkeva Ano panee merkille, että kk:n käsittely jatkuu. - Anonyymi
Millainen ihminen nauttii olla toisten ivattavana? Muka terapeutti !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korppis on ainoa rekattu, joka tänään on palstalla.
Ohi kulkeva Ano panee merkille, että kk:n käsittely jatkuu.Miten tuo liittyy kirjoittajien ikään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korppis on ainoa rekattu, joka tänään on palstalla.
Ohi kulkeva Ano panee merkille, että kk:n käsittely jatkuu.Kk itse heittää koko ajan vettä myllyyn, hän toimii palstaterapeuttina.
- Anonyymi
Hyvin ja oikein sanottu.
- Anonyymi
Monet kirjoittavat nauttivansa lapsenlapsista, niin minäkin. Myönnän julkisesti että vain omistani. Tosiaan vieraat samanikäiset kersat häiritsevät, metelöivät, en tykkää erityisemmin enkä keksi heille mitään juteltavaakaan. Niille omille vain antaa kaiken mennä siinä sivussa myhäillen. Ovat niin fiksuja että oksat pois. On se kumma. En muista aikanaan että omille lapsille olisin ollut noin puolueellinen tai sitten en ehtinyt miettiä koko asiaa.
Nyt nautin hiljaisesta iltapäivästä juuri kotiin tulleena. Ei mitään kipuja, ei nälkää, eikä muutakaan vaivaa. Olla tässä vaan ja katsella sateen jälkeen virkeää luontoa.- Anonyymi
Omista lapsista om vastuussa, rakkauden lisäksi piti antaa rajat ja oli kasvatus- ja elatusvastuu. Ladtenlasten kanssa ei tuollaisia vastuita ole, voi vain nauttia heidän seurastaan . Heistä voi olla avoimesti ylpeä ja onnellinen ja kehua. Ovathan he kauniita ja älykkäitä, menestyvät hyvin.
Tänään nautin jostakin.
Siis nuoremman pojantyttäreni konfirmaatiotilaisuudesta.
Nuoria oli 22. Miten kauniita ovatlkaan tytöt ja komeita pojat.
Kirkko oli täynnä sukujaan ja ystäviään.
Omallani on 3 kummia, kaikki paikalla.
Juhlat vietettiin vanhemman pojantyttäreni kotonona.
En ole eläissäni nähnyt niin hienoa ja erikoista kakkua minkä hän oli tehnyt,
Ristinmuotoinen, kertoi, että melkein 1,5 tuntia meni koristelussa, kun itsekin opetteli asiaa. Tulos oli upea.
Siellä kun on tilaa ja neljäs sukupolvi (minusta lukien)plus muiden läheisten pikkuiset
touhuavat ja myös pihalla on tilaa ja lapsille leikkivälinetä.
No nyt täytyy lopettaa, poika ja koira tuli alatalolta.- Anonyymi
Meillä vasta konfirmaatiojuhla tulossa, pojantytär pääsee ripille. Minäkin nautin nähdä nuoria kauniita ihmisiä, keväällä oli tyttärentyttären lakkiaiset.🩷
Hei Eliina, oletko käyttänyt mökillä ulkopuolista työvoimaa? Sain tänään veronpalautuksia kivan summan kotitalousvähennyksien myötä.
Olen teetättänyt mökin varaston kattorempan, mökin lumitöitä ja puiden kaatoja paikallisilla yrittäjillä. Lisäksi kaupungissa kotisiivouspalveluja läpi vuoden.
Yllätys oli melkoinen kun kuikistin pankkitililleni. Nyt lähden mökille siivoushommiin. Ajattelimme grillata ja pistän saunan lämpiämään.
On minulla jo sijoituskohde, ostan itselleni uuden jenkkisängyn.
Onnea isoisoäidille, oli muuten yllätys paikkasi jo isoisomummina.
Iloista päivän jatkoa 🫠korpikirjailija kirjoitti:
Hei Eliina, oletko käyttänyt mökillä ulkopuolista työvoimaa? Sain tänään veronpalautuksia kivan summan kotitalousvähennyksien myötä.
Olen teetättänyt mökin varaston kattorempan, mökin lumitöitä ja puiden kaatoja paikallisilla yrittäjillä. Lisäksi kaupungissa kotisiivouspalveluja läpi vuoden.
Yllätys oli melkoinen kun kuikistin pankkitililleni. Nyt lähden mökille siivoushommiin. Ajattelimme grillata ja pistän saunan lämpiämään.
On minulla jo sijoituskohde, ostan itselleni uuden jenkkisängyn.
Onnea isoisoäidille, oli muuten yllätys paikkasi jo isoisomummina.
Iloista päivän jatkoa 🫠Kiitos vaan, olen isomummu jo viidelle pikkuiselle.
En ole vielä ulkopuolista työvoimaa tarvinnut, itse olen vielä kykenevä tekemään monia asioita.
Pistäähän se miettimään, kun joka päivä ikää tulee lisää, että kauanko jaksaa.
Ei sitä nykyäänkään enää jaksa siihen malliin, kun esim, 5-10 vuotta sitten.
Pojan kanssa yhdessä tehdään ja tarvittaessa nuoremmistakin polvista apua löytyy.Anonyymi kirjoitti:
Meillä vasta konfirmaatiojuhla tulossa, pojantytär pääsee ripille. Minäkin nautin nähdä nuoria kauniita ihmisiä, keväällä oli tyttärentyttären lakkiaiset.🩷
Kun katselin niitä nuoria rippilapsia, niin ihan tuli tippa silmään, kun mietin. miten paljon tulevaisuudentoiveita ja haaveita he mukanaan kantavat.
Mielessäni toivotin heille kaikille hyvää elämää.Eliaana kirjoitti:
Kiitos vaan, olen isomummu jo viidelle pikkuiselle.
En ole vielä ulkopuolista työvoimaa tarvinnut, itse olen vielä kykenevä tekemään monia asioita.
Pistäähän se miettimään, kun joka päivä ikää tulee lisää, että kauanko jaksaa.
Ei sitä nykyäänkään enää jaksa siihen malliin, kun esim, 5-10 vuotta sitten.
Pojan kanssa yhdessä tehdään ja tarvittaessa nuoremmistakin polvista apua löytyy.Anteeksi, en ole perehtynyt näihin mummi, isomummi jne. joten ymmärsin väärin.
Työn teosta sen verran, että mökin lattiat ripsuttu, istahdin huilaamaan. Niin ennen sitä jo olisi saunanlämmityksessä, nyt menen kopistelemaan mattoja. Hiljaa hyvä tulee. Tympii kun selkä ja.jalat pistää hanttiin pääknupin ideoille.
On minun tarkoitus laittaa sauna tulille, no jahka ehdin.
Ramoona siellä pohjoisessa kiertää, tuleepa mieleen ihanat pohjoisen maisemat. Kirunassa yhden kesän opiskelujen lomassa töitä tein.- Anonyymi
Eliaana kirjoitti:
Kun katselin niitä nuoria rippilapsia, niin ihan tuli tippa silmään, kun mietin. miten paljon tulevaisuudentoiveita ja haaveita he mukanaan kantavat.
Mielessäni toivotin heille kaikille hyvää elämää.Olen kaksosten mummu ja pari vuotta sitten he pääsivät ripille.
Kyllä siinä tippa tuli silmiin, että nytkö he ovat jo noin isoja. Muutama vuosi sitten he olivat sellaisia 1900-2000 gr painavia lapsosia.
Saa sitten nähdä, vieläkö ehtii näkemään tuon nuorimmaisen rippijuhlat 3-4 vuoden päästä.
Saana jo häämöttää. Aikaistimme Suomen ja Norjan Lapin reissua, , täällä taitaa olla maan lämpimimmät ja aurinkoisimmat kelitkin tällä viikolla. Yleensä olemme ruskan aikaan käyneet, mutta Lapin kesäkin on ihana. Ajattelin näin ilmoittautua, kun Nojatuoli on ilmeisesti ja toivottavasti vain tauolla. Kunpa löytyisi vielä tapa jatkaa sitä sovussa.
kahdeksan lapsenlapsen isovanhempina meilläkin juhlia on riittänyt , viimeksi keväällä lakkiaiset, kahdet synttärit kesällä ja yliopistosta valmistujauset parin kuukauden päästä, pikkulinnut lauloivat jo ensi kesän häistäkin. Liikuttavaa on minullekin katsoa rippilapsia ja lakitettavia, varsinkin pojat puvut päällä miehistyvät silmissä. Myös heidän näkemisensä armeijan varusteissa saa herkistymään ja sydämen pohjasta toivomaan , etteivät koskaan sotimaan joudu. Isoisovanhemmiksi emme vielä ole päässeet.
Kaunista , tunnelmallista elokuuta!- Anonyymi
Varsinkin tytöt, jotka siis vapaaehtoisuuden pohjalta käyvät armeijan, saavat meikäläisen arvostuksen ja kunnioituksen.
Näen, että heillä on poikia parempi Suomen historian tuntemus. Yleisesti puhutaan tyttöjen olevan kouluissakin poikia perempia. Heidän päätään eivät muorien lähettämät pikkuleivät armeijassa sekoita siinä määrin kuin poikien päitä, näin uskon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin tytöt, jotka siis vapaaehtoisuuden pohjalta käyvät armeijan, saavat meikäläisen arvostuksen ja kunnioituksen.
Näen, että heillä on poikia parempi Suomen historian tuntemus. Yleisesti puhutaan tyttöjen olevan kouluissakin poikia perempia. Heidän päätään eivät muorien lähettämät pikkuleivät armeijassa sekoita siinä määrin kuin poikien päitä, näin uskon.Niin, eikä esimerkiksi muorien tekemät lusikkaleivät sovi armeijan lusikkaan, koska se on liian levä lusikka siihen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1175935Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453863Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4682719Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681730Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321403- 871396
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1561272- 771268