nautitko nostakin?

Anonyymi-ap

Onko sinulla elämässä nautintoja?
Tarjoaako sinulle nautintoa esim. suklaa, viini, avantouinti, tanssi, seksi, ulkoilu, sauna, kuntosali jne. ?
Tuntuu kuin .meikäläinen ei nauttisi mistään

8

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Nyt parhaillaan ilta-aurinko heittää säteitäs kaupungin joskus istuttamien isojen vahteroiden välistä.
      Tuulla hossottaa näköjäs aika kreippaasti.

      Alkaa väsy painaa vanhan äijän silmäkulmaa. Jos nyt menee pötkölleen, yöuni siintä kärsii.
      Liian kuumaa tehä nyt duunia ulkosalla.

      Ylen toivekonsertti kuuluu toisesta huoneesta. Mustikanpoimintahumppaa sieltä nyt kuuluu.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kukkien istuttaminen ja hoito (se vähä minkä jaksaa)
      ja lukeminen (se vähä mihin pystyy keskittymään)
      tuottaa vielä vähän iloa.
      Sekin on vain ajantappoa "lähtöä" odotellessa.
      Ei kannata pitempiaikaisiin hankkeisiin ryhtyä.
      eikä pysty paljon mihinkään, mikä tuottaisi iloa,
      kun ei edes syöminen tuota enää iloa.
      Näin helteellä tekisi joskus tekisi mieli repäistä
      ja juoda kylmää valkoviiniä, mutta ei uskalla sitäkään enää.

    • Anonyymi
      UUSI

      Pystyykö joku tosiaan käymään kuntosalilla oikeasti kuntolaitteilla
      kuntoilemassa ?
      Sydärin saa muutenkin kuin avannossa ja kuka sieltä nostaisi ylös ?
      Saunominenkaan ei käy enää.
      Kenen kanssa tanssisi ? Yksin ?
      Sauvakävelyä 200 metriä kerrallaan on saavutus.
      Sydämen vajaatoiminta rajoittaa kaikkea. Rasitus on kielletty.

      • Anonyymi
        UUSI

        Viimeiset 20 vuotta olen käynyt kuntosalilla. Alkuun 5 krt/vko. Sittemmin kuudesti /vko.
        Painopisteeni on enemmänkin vapaan tangon harjoitteissa sekä treeneissä omalla painolla mutta ikääntyessä olen ryhtynyt käyttämään myös taljoja ja putkivempeleitä.
        Kuntoilua? Teen harjoitteet vaihtelevilla menetelmillä ajatellen painoja suhteessa maksimiin.
        Määritän sarjojen väliset palautukset sykkeen perusteella. Kun syke laskee 110 tasoon niin uutta sarjaa. Esimerkiksi raskaissa maastavedoissa ja vastaavissa palautukset ovat pitempiä.
        Touhuan alueella aerobinen - maksimi syke. Maksimini on valitettavasti laskenut jo alle 170:n.
        Ensimmäisen puolen vuoden aikana voin luopua verenpaine- ja kolestrolilääkkeistä ja paineeni laskivat lääkityn 170 / 90 tasosta 125 / 60 tasoon. Mitattu aamuisin tunti aamukahvin jälkeen istuma-asennossa. Leposyke laski samassa tilanteessa +80 > -60:een joten eiköhän aerobinenkin puoli hoitunut samalla.
        Huomenna on viikon ainoa huilipäivä.
        Rappiovuosien aikana, 52 vuotisena, minulla oli sydärin tapainen jonka jämät näkyvät sepelvaltimoiden kuvauksessa.
        75v iästä alkaen on voimatasoni ja lihasmassani vähentyneet väittäkööt mitä tahansa.
        Tiedän mitä syön, minkä verran ja milloin.


    • Anonyymi
      UUSI

      Minä nautin siitä että minulla on ihania lastenlapsia!

      • Anonyymi
        UUSI

        tekopyhyyden huippu
        kitisevien itsekeskeisten kakaroiden ja vielä niiden lasken kanssa puuhaava


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        tekopyhyyden huippu
        kitisevien itsekeskeisten kakaroiden ja vielä niiden lasken kanssa puuhaava

        Harmittaako kun sinulla on tuollaistaa itsekeskeistä jäkikasvua? Meillä on ihan normalia mukavaa porukkaa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Nautin nähdessäni ympärilläni itseensä tyytväisiä, onnistuneita ihmisiä.
      Onnistuminen voi olla minkä tyyppistä tahansa.
      Nautin onnistuttuani voittamaan eteeni tulleet haasteet joista osa on itse hankittuja.
      Luettelemasi välineelliset nautinnot ovat oma ryhmänsä joka on kovin henkilökohtainen ja pinnallinen.
      Hyvän olon tunteen hankkimiseen on useita menetelmätyyppejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe