10v vanha GLA, onko järkeä?

Anonyymi-ap

Onko järkeä edes alkaa harkitsemaan ostoa?

Jos, niin mitä olisi hyvä tietää/tarkistaa?

12

519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikea sanoa yleistä. Jos autoa on pidetty hyvin ja huollettu merkkiliikkeessä säännöllisesti, niin miksi ei olisi hyvä jos kilometrit on kohtuulliset.

• Anonyymi

Aina ollut merkkiliikkeessä ajoillaan, kilometrit lähentelevät kyllä 200tkm, bensamoottori.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina ollut merkkiliikkeessä ajoillaan, kilometrit lähentelevät kyllä 200tkm, bensamoottori.

Jos olet pätevä tee-se-itse mies niin osta ihmeessä.

Jokainen pyöränlaakerin, iskunvaimentimen, kallistuksenvakaajan puslan, koiranluun, vetoakselin vaihto maksaa vähintään 500 euroa teetettynä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet pätevä tee-se-itse mies niin osta ihmeessä.

Jokainen pyöränlaakerin, iskunvaimentimen, kallistuksenvakaajan puslan, koiranluun, vetoakselin vaihto maksaa vähintään 500 euroa teetettynä.

En tiedä trollaatko ja pelottelet vai onko se noin.

Olen valmis totta kai maksamaan premium-auton huollosta premium-hintoja, mutta tuo on jo liikaa.

En jaksa olla tee-se-itse -mies enää, joskus muinoin vaihdoin jarrulevyjä autoihin ja tein muutakin sen suuntaista, mutta siihen taidot loppuvat. Eikä niihin kai enää voi edes koskea kun on niitä antureita ja ties mitä siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen valmis totta kai maksamaan premium-auton huollosta premium-hintoja, mutta tuo on jo liikaa.

En jaksa olla tee-se-itse -mies enää, joskus muinoin vaihdoin jarrulevyjä autoihin ja tein muutakin sen suuntaista, mutta siihen taidot loppuvat. Eikä niihin kai enää voi edes koskea kun on niitä antureita ja ties mitä siellä.

Tavallaan trollasin, tavallaan en.

Olen itse joutunut ajamaan vanhemmilla autoilla koko ikäni ja olen huomannut että 10 - 12 vuoden ikä on sellainen missä alkaa se kiihtyvä osien vaihtotarve.

On ollut pakko opetella itse vaihtelemaan muuten ei olisi vanhalla kannattanut ajaa.

" Eikä niihin kai enää voi edes koskea kun on niitä antureita ja ties mitä siellä."

Tuo ainakin osoitti ettet ole kummoinen tee-se-itse mies, anturit ja autojen sähköjärjestelmät ei ole mikään viidakko vaan kyllä nekin on ihan järjellä ymmärrettävissä.

Ehkä sun kannattaa ostaa ja katsoa mihin kustannukset asettuu, saahan sen aina myytyä seuraavalle rohkealle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mersulle on tarjoalla järkevän hintaista merkkihuoltoliikkeen huoltopalveluja Mersun jälleenmyyjäverkoston ulkopuolella.

• Anonyymi

Eihän mersuiss aole koskaan mitään vikoja, joten kaupoille vaan.

• Anonyymi

Osta mercedes korolla.

• Anonyymi

Mene kouluun, siellä oppii kirjoittamaan ja voi jopa sivistyä.

• Olen vajaat 15 v ajellut parilla E-dieselmersulla, mutta myynyt ne,
      kun lukemat ovat lähellä 200.000 km.
      Nyt olen jo sen ikäinen, että minun kannattaa ehkä ylittää se 200,
      koska ei ole varmaa, saanko enää ajo-oikeuden 80 vuotiaana.
      Molemmat olen muutamaa poikkeusta lukuunottamatta joka vuosi
      huollattanut Tallinnassa, joka nykyään on Vehon omistuksessa.
      Pääkaupunkiseudun Vehot hinnottelevat työnsä niin, että jokaisen
      kerran autoa hakiessaan, on saamassa sydärin.
      Pieniä korjauksia olen teettänyt muualla, mutta kaikki korjaamot
      eivät ota töitä vastaan - ehkä niiden vaativuuden vuoksi, en tiedä.
      Korjattavaa ei kokemukseni mukaan kuitenkaan ole ollut enempää
      kuin muissakaan autoissa.
      Yhtään alustan osaa, ei vielä ole vaihdettu, mutta NoX-suotimia on
      kyllä mennyt pari.
      Auto on sopivaan hintaan kaupan.

• Anonyymi

Aika rumasti ylihintaisia noiden pyynnöt. Moottorit kyllä kestävät, jos huoltovälejä on noudatettu mutta kaksoiskytkinlaatikon kunto on hyvä selvittää. Nuo on kyllä varustettu märkäkytkimellä, joka kestää paremmin.

• Anonyymi

Mine oste?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3708
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      27
      2920
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      271
      2728
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      5
      1915
    5. 219
      1428
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      75
      1251
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      158
      1057
    8. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      2
      997
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      31
      974
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      95
      941
    Aihe