10v vanha GLA, onko järkeä?

Anonyymi-ap

Onko järkeä edes alkaa harkitsemaan ostoa?

Jos, niin mitä olisi hyvä tietää/tarkistaa?

12

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikea sanoa yleistä. Jos autoa on pidetty hyvin ja huollettu merkkiliikkeessä säännöllisesti, niin miksi ei olisi hyvä jos kilometrit on kohtuulliset.

      • Anonyymi

        Aina ollut merkkiliikkeessä ajoillaan, kilometrit lähentelevät kyllä 200tkm, bensamoottori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina ollut merkkiliikkeessä ajoillaan, kilometrit lähentelevät kyllä 200tkm, bensamoottori.

        Jos olet pätevä tee-se-itse mies niin osta ihmeessä.

        Jokainen pyöränlaakerin, iskunvaimentimen, kallistuksenvakaajan puslan, koiranluun, vetoakselin vaihto maksaa vähintään 500 euroa teetettynä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet pätevä tee-se-itse mies niin osta ihmeessä.

        Jokainen pyöränlaakerin, iskunvaimentimen, kallistuksenvakaajan puslan, koiranluun, vetoakselin vaihto maksaa vähintään 500 euroa teetettynä.

        En tiedä trollaatko ja pelottelet vai onko se noin.

        Olen valmis totta kai maksamaan premium-auton huollosta premium-hintoja, mutta tuo on jo liikaa.

        En jaksa olla tee-se-itse -mies enää, joskus muinoin vaihdoin jarrulevyjä autoihin ja tein muutakin sen suuntaista, mutta siihen taidot loppuvat. Eikä niihin kai enää voi edes koskea kun on niitä antureita ja ties mitä siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä trollaatko ja pelottelet vai onko se noin.

        Olen valmis totta kai maksamaan premium-auton huollosta premium-hintoja, mutta tuo on jo liikaa.

        En jaksa olla tee-se-itse -mies enää, joskus muinoin vaihdoin jarrulevyjä autoihin ja tein muutakin sen suuntaista, mutta siihen taidot loppuvat. Eikä niihin kai enää voi edes koskea kun on niitä antureita ja ties mitä siellä.

        Tavallaan trollasin, tavallaan en.

        Olen itse joutunut ajamaan vanhemmilla autoilla koko ikäni ja olen huomannut että 10 - 12 vuoden ikä on sellainen missä alkaa se kiihtyvä osien vaihtotarve.

        On ollut pakko opetella itse vaihtelemaan muuten ei olisi vanhalla kannattanut ajaa.

        " Eikä niihin kai enää voi edes koskea kun on niitä antureita ja ties mitä siellä."

        Tuo ainakin osoitti ettet ole kummoinen tee-se-itse mies, anturit ja autojen sähköjärjestelmät ei ole mikään viidakko vaan kyllä nekin on ihan järjellä ymmärrettävissä.

        Ehkä sun kannattaa ostaa ja katsoa mihin kustannukset asettuu, saahan sen aina myytyä seuraavalle rohkealle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä trollaatko ja pelottelet vai onko se noin.

        Olen valmis totta kai maksamaan premium-auton huollosta premium-hintoja, mutta tuo on jo liikaa.

        En jaksa olla tee-se-itse -mies enää, joskus muinoin vaihdoin jarrulevyjä autoihin ja tein muutakin sen suuntaista, mutta siihen taidot loppuvat. Eikä niihin kai enää voi edes koskea kun on niitä antureita ja ties mitä siellä.

        Mersulle on tarjoalla järkevän hintaista merkkihuoltoliikkeen huoltopalveluja Mersun jälleenmyyjäverkoston ulkopuolella.


    • Anonyymi

      Eihän mersuiss aole koskaan mitään vikoja, joten kaupoille vaan.

    • Anonyymi

      Osta mercedes korolla.

      • Anonyymi

        Mene kouluun, siellä oppii kirjoittamaan ja voi jopa sivistyä.


    • Olen vajaat 15 v ajellut parilla E-dieselmersulla, mutta myynyt ne,
      kun lukemat ovat lähellä 200.000 km.
      Nyt olen jo sen ikäinen, että minun kannattaa ehkä ylittää se 200,
      koska ei ole varmaa, saanko enää ajo-oikeuden 80 vuotiaana.
      Molemmat olen muutamaa poikkeusta lukuunottamatta joka vuosi
      huollattanut Tallinnassa, joka nykyään on Vehon omistuksessa.
      Pääkaupunkiseudun Vehot hinnottelevat työnsä niin, että jokaisen
      kerran autoa hakiessaan, on saamassa sydärin.
      Pieniä korjauksia olen teettänyt muualla, mutta kaikki korjaamot
      eivät ota töitä vastaan - ehkä niiden vaativuuden vuoksi, en tiedä.
      Korjattavaa ei kokemukseni mukaan kuitenkaan ole ollut enempää
      kuin muissakaan autoissa.
      Yhtään alustan osaa, ei vielä ole vaihdettu, mutta NoX-suotimia on
      kyllä mennyt pari.
      Auto on sopivaan hintaan kaupan.

    • Anonyymi

      Aika rumasti ylihintaisia noiden pyynnöt. Moottorit kyllä kestävät, jos huoltovälejä on noudatettu mutta kaksoiskytkinlaatikon kunto on hyvä selvittää. Nuo on kyllä varustettu märkäkytkimellä, joka kestää paremmin.

      • Anonyymi

        Mine oste?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ikävä sinua

      Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4573
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

      Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3155
    3. Horoskooppikysely

      Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2853
    4. Rakas, kerro mulle

      Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      56
      2758
    5. Suuri tulipalo

      Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2370
    6. Kesäseuraa

      Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2165
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

      Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      15
      1579
    8. Mies! Lupaatko

      enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      17
      1564
    9. Maailmassa monta

      On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1494
    10. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

      Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      1484
    Aihe