Aivan kauhee on rtk henkilöstöpalvelu. Kävin tässä 3 viikkoa sitten siellä työhaastattelussa ja voin sanoo että mailman paskin työhaastattelu koskaan. Ukko länkytty koko ajan samaa paskaa 2 kertaa putkeen sekä jankuttaa että pitäs olla työtodistukset paperilla😆 Miks ne ei sais olla tiedostona mun kännykässä, no ei siinä mitään mulle sano se ukko että soittas parin päivän päästä mulle takas siitä paikasta, no onko tullu soitta/viestiä? No ei tullu ei ja minä soitan sinne ja sanoin mikä tilanne kun lupasit mulle soittaa parin päivän päästä, ukko sano mulle näin (Joo anteeksi unohdin että sulle soittaa tässä mutta tämä paikka on jo täytetty 3 viinkoa sitten) No mä sanoin että miksi ette soitellut tai laittanu edes viestiä? Ukko sano (Sun ois pitäny soittaa meille takas) No lopetin puhelun siihen ja mietin mielessä että mitäs helvettiä.
Tää kirjoitus on ehkä sekava mutta yrittäkää ymmärtää kiitos.
Onko teille tullu tälläistä vastaan paska puljusta? Vai onko joku toinen henkilöstöpalvelu? Tähän kommenteihin voi laittaa.
Kiitos ja anteeksi
Rtk henkilöstöpalvelu on paska
Anonyymi-ap
1
92
Vastaukset
Jep jep, taitaisin olla ukon kanssa samaa mieltä monestakin asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367569Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361843Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251840- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
- 241717