Joululahjat sekaisin

Olin 18 vuotias ja jouluna onnistuin sähläämään lahjojen kanssa ja annoin 46 vuotiaalle tädilleni vahingossa tyttöystävälleni tarkoitetun lahjan. Olin tyttöystävälleni ostanut lahjaksi huippu kivasta erinäisen setin juttuja. Karvan poisto geeliä, bondage juttuja, dildon, muutamatkin näppipuristimet ym. ym.
No siis vahingossa lahja meni tädilleni. Tätini on blondi kaunis seksikäs nainen. Huomasin lahjojen menneen sekaisin ennen kun annoin tyttöystävälleni lahjan ja jouduin keksimään jonkun hätä vale selityksen miksi hän saa lahjansa myöhemmin.
Mietin mitähän seuraa siitä että tätini sai seksileluja joululahjaksi? Olin jo valmistellut mielessäni anteeksi pyyntöä ja kuinka selitän että hän sai väärän lahjan. Muutama päivä joulun jälkeen sain tädiltäni viestin. Kiitos lahjasta. En oikein ensin tiennyt miten suhtautua, mutta nyt asiaa ajateltuani ja lahjaan tutustuttuani kiitän sinua moisesta rohkeudesta. Ihan kaikkia en yksinäni ole vielä kokeillut. Tarviin varmaan jonkun opastamaan. Suukkoja tätisi
Luin viestin useita kertoja ja huomasin samalla kyrpäni kovettuvan. Mietin pitkään mitä vastaisin? Laitoin viestin että onneksi oli mieluinen ja toivon siitä olevan iloa. Jos kumminkin ollaan muille mainitsematta mitä sinulle lahjaksi annoin? Rohkenin vielä viestin loppuun kysyä mitkä olivat mieluisia? Ja olin siinä muutamia kaljoja jo juonut niin tulin laittaneeksi että olis kyl kiva nähdä vaik kuvissa?
Täti ei viestiin vastannut muutamaan päivään mutta uudenvuoden yönä sain muutamia viestejä. Ja hämmästyin suuresti kun ensimmäisessä viestissä oli kuva kauniista posliini pillusta ja teksti tälläisestäkö pidät? Seuraavassa viestissä oli kuva missä hän työnsi dildoa pilluun ja teksti aika kiva mut kyl oikee kyrpä on parempi. Kolmannessa viestissä oli kuva käsiraudoista ja muista bondage jutuista sängyllä ja teksti näit aikas paha käyttää yksin. Tarvisin jeesii? Kuuluuko se kans lahjaan?
Olin kavereideni kanssa baarissa ja näiden viestien aiheuttama kiihoittuminen oli jopa kiusallista. Vastasin viestillä WOW todella kaunista😘 tottakai jeesaan kaikessa missä voin😉 hetken päästä tuli viesti jossa hän kysyi pääsenkö heti? Vastasin että toki ja tilasin taksin. Kavereille selitin jotain miksi jouduin lähtemään. Tyttöystäväni oli onneksi viettämässä vuoden vaihdetta perheensä kanssa.
Saavuin tätini luo ja soitin ovikelloa. Vatsassa kihelmöi ja jännitti todella paljon. Täti tuli avaamaan oven aamutakissa ja pyysi sisään. Otin kengät ja takin pois ja täti pyysi mukaansa. Menimme makuuhuoneeseen missä oli lahja lelut sängyllä levällään. Hän siirsi niitä vähän sivuun ja tiputti aamutakkinsa ja seisoi siinä alasti ja en voinut muuta kun ihastella kuinka seksikäs hän oli. Täti meni sängylle ja levitti jalkansa ja hiveli posliini pilluaan kysyen onx kivan silee? Vastasin vähän änkyttäen että ihana. Sitten kysyin oletko varma täst asiast? Oot kumminkin mun mutsin sisko? Täti katsoi minua ja sanoi että kyllä oon ja täähän jää tietenkin vaan meidän väliseks? Nyökkäsin ja katselin samalla kun hän hieroi kaunista pilluaan. Täti sanoi miettineensä asiaa lahjan saatuaan ja ajatellut kuinka mukavasti olen ajatellut hänen tarpeitaan. Sitten hän sanoi että oli pillu ihan kastunut kun hän oli ajatellut minun miettivän häntä seksi mielessä ja olenko runkannut häntä ajatellen? Hän sanoi sormettaneen itseään miettien nuoren miehen munan saamista? Minulla seisoi todella kovaa. Sitten täti sanoi että eiks nyt ois jo korkee aika näyttää mikä siel housuis pullottaa? Aloin nopeasti riisumaan itseni ja pian olin ilman vaatteita kyrpä kovana tätini edessä. Täti käski minua lähemmäksi että saa koskea kyrpää. Menin hänen eteensä ja hän otti kiinni munasta ja sitten puristeli kiveksiä ja se tuntui ihanalta. Sitten hän kurottautui lähemmäksi ja nuoli terskaa ja sitten otti sen suuhun ja imi ihanasti. Oma tyttöystäväni ei halua imeä munaa. Laskin käteni hänen reidelleen ja siitä kohti pillua. Sitten tunsin ihanan lämpimän märän pillun ja hyväilin sitä. Laitoin ensin yhden sormen sisään sitten kaksi. Pillu oli todella ihanan tuntuinen ja tiukka. Tätini päästi munani pois suustaan vielä kumminkin kiveksiä hieroen ja sanoi kuinka paljon hän haluaa minun nuolevan hänen pilluaan. Laskeuduin polvilleni ja käänsin tätiä vähän parempaan asentoon ja aloin nuolla ja syödä tuota ihanaa pillua. Pillu oli todella kaunis ja märkä ja maistui ihanalle

6

2283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koitahan spede rajoittaa nyt menee yli hilseen buaahaa

      • Anonyymi

        Mitäs spede hilseilet.


    • Anonyymi

      Parfaitement. Erinomaista kerrontaa. Harvoin saa lukea näin laadukasta novellia.

    • Anonyymi

      Kahdellekin erittäin viehättävälle tytölle ostin lahjaksi RFSUn erityispaksut väristävät dildot lähimarketista, ja lähetin postipakettina. Molemmat kiittivät kauniisti.

    • Anonyymi

      Wow

    • Anonyymi

      Samankaltainen moka sattui Reinikaisessa eli seksikäs yöasu (naiselle) meni iäkkäämmälle naiselle, jonka piti saada karvahattu 😁

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2331
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      911
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe