KERTOKAA NETIN MANAGERI PELIT
KERTOKAA NETIN MANAGERI PELIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
13
1421
Vastaukset
Ainakin hattrick. Oli joku jääkiekkoki mut en muista tähän hätään.
- Hugelius
kertokaa muit ku hattrick
- jhg
Hugelius kirjoitti:
kertokaa muit ku hattrick
www.hockeyarena.com
- Hugelius
jhg kirjoitti:
www.hockeyarena.com
Kertokaa uusia
- gkhjodfö
Hugelius kirjoitti:
Kertokaa uusia
eti iha ite maageri pelis jos mikää ei herra/neiti tyytymättömälle kelpaa
- tdyyty
Elikkä nää saa suomeksi http://www.hockeyarena.net/hokej.php
http://www.hattrick.org/Common/default.asp
http://www.sportmanagers.org/index.php
http://cura.rikos.org/cgi-bin/manageri/login.pl
http://www.managerzone.com/splash.php?asid=&partner=mz〈=
enkunkielisiä:
http://www.pmanager.org/
Näitä en ole kokeilut joten en ole varma mitä on:
http://www.strategicsoccer.com/
http://www.footiemanager.com/
http://www.onlinesoccermanager.com/
http://www.simsoc.com/
http://www.icefighter.com/index.php?langChoice=en - kiekkomanagerointipeli
on hyvä
- tdyyty
Onhan se
- kertokaa
tdyyty kirjoitti:
Onhan se
mikä noista on suomalainen ja maksuton
- oijjjioj
kertokaa kirjoitti:
mikä noista on suomalainen ja maksuton
eli nää http://www.hockeyarena.net/hokej.php
http://www.hattrick.org/Common/default.asp
http://www.sportmanagers.org/index.php
http://cura.rikos.org/cgi-bin/manageri/login.pl
nuo 3 ylintä saa suomeksi ja curamager on ihan aito suomalainen peli - iiuh
oijjjioj kirjoitti:
eli nää http://www.hockeyarena.net/hokej.php
http://www.hattrick.org/Common/default.asp
http://www.sportmanagers.org/index.php
http://cura.rikos.org/cgi-bin/manageri/login.pl
nuo 3 ylintä saa suomeksi ja curamager on ihan aito suomalainen peliElikkä nuo on ilmaisia, mutta niihin voi halutessaan ostaa lisäpalvelun, joka ei kuitenkaan anna pelillistä etua.
- kertokaa
iiuh kirjoitti:
Elikkä nuo on ilmaisia, mutta niihin voi halutessaan ostaa lisäpalvelun, joka ei kuitenkaan anna pelillistä etua.
kuinkas tuossa cura pelissä pääsee pelaamaan ja mikä on zip-code joka pitää pistää tieto lomakkeeseen siinä toisessa pelissä?
- iuuh
kertokaa kirjoitti:
kuinkas tuossa cura pelissä pääsee pelaamaan ja mikä on zip-code joka pitää pistää tieto lomakkeeseen siinä toisessa pelissä?
cura manageriin osote http://cura.rikos.org siitä toisessa pelistä en tiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861850
- 1121016
- 97912
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473