Posso kaivoi tavoilleen uskollisesti Thaimaasta lokaa esitellen Thaimaan saarten ikäviä tapahtumia ja onnettomuuksia. Mutta mitä Suomessa on nyt tapahtumassa kun kuluneen viikon aikana on ollut viisi ammuskelutapausta pitkin Suomea?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5c26fd69-9f12-43ff-9284-3d33b52cda6d
Niin sanotut "aseharrastajat" kertovat että ei aseet tapa vaan se joka sitä liipasinta painaa, mutta vanha totuus on se että vain silloin aseet varmuudella ei tapa, jos ei ole sitä asetta eikä liipasinta. Menee paljon vaikeammaksi. Aseet ihmistä vastaan ovat raukkamaisuuden huipentuma ja huvimetsästys samaten. Ravinnon hankkiminen ja kantojen rajoittaminen on tarpeellista, mikään muu ei ole tarpeellista.
Aseharrastajat olivat jo huolissaan Trumpin ampumisesta vain siitä että aletaan vaatia aseiden hankintaa vaikeammaksi jolloin he eivät saa noita munanjatkeitaan hankittua.
Villi länsi tullut Suomeen
15
156
Vastaukset
- Anonyymi
Taasko sinä ajattelet minua, kehitysmaassa ja Suomessa on hieman erillainen kiinnijäämisprosentti, samoin poliisin ja oikeuslaitoksen työskentely. Usein thaimaassa farangin kuolema todetaan itsemurhaksi, jopa selvässä tilanteessa, mikä ei voi olla itsemurha, vaikkapa kädet sidottu seläntaakse, on vaikeaa hirttää sen jälkeen itseään, se on yhtä mahdotonta kuin alipaineistaa avoviemäreitä...
Suomessa henkirikoksista jää prosentti selvittämättä, thaimaassa selvitysprosentti on huomattavasti alhaisempi, varsinkin kun rikoksen uhri on farangi.
Kun kaikki viranomaiset on hyvin korruptuneita, niin poliisi kuin oikeuslaitos, thaimaassa on maailman kovimmat huumausainelait, kuitenkin nappikauppa rehottaa kuten pellenaama muualla kertoi...
Laukku 6.
Olen todennut että thaimaan liikenne on perseestä, laittomia kaatopaikkoja joka paikassa, nyt pitää vielä lisätä listaan korruptio, joka yltää yhteiskunnan joka tasolle.
Siinä on aiheuttaa kateudelle ja katkeruudelle.
Joku hankki munanjatkeita osamaksumersuista, ja 300 heppaisista joissa on kamerat pohjassa, tietä kuvaamassa... ja oliko vielä sähkövinssikin.- Anonyymi
Pattayalla selvitetään kaulakoruvarkaudet, hotellihuoneista tehdyt varkaudet, kännykkävarkaudet jne nopeasti ja varmasti.
Suomessa ei selvitetä alle 10 000 euron nettipetoksia enää ollenkaan, ellei ne ole päivänselviä tapauksia, asunto- ja automurtoja ei mennä katsomaan ollenkaan vaan kehoitetaan olemaan vakuutusyhtiöön yhteydessä.
Suomessa eläimiin sekaantuminen on sallittua "jos eläin ei kärsi". Jaajo Linnonmaa mietti mistä tietää ettei eläin kärsi ja he päättelivät että jos nännit nöpöttää niin silloin eläin suorastaan kerjää sitä.
Syynä on viranomaisten resurssipula, ettei Suomessa enää tutkita kuin vakavimmat rikokset.
Meilläpäin ei ole laittomia kaatopaikkoja enkä ole aikoihin nähnyt edes liikenneonnettomuuksia, ne eivät aiheuta minussa mitään stressiä, ajelen vain omalta osaltani varovasti.
Se mies joka väittää mieluummin ajelevansa vanhalla Ladalla kuin hienolla Mersulla, on patologinen valehtelija ja itsepetoksen mestari. Jokainen mies haluaa hienon auton, tai ainakin sellaisen johon on varaa. Kukaan ei aja romuilla vapaaehtoisesti.
Suomi on erittäin raskaasti korruptoitunut maa, jossa ilman poliittisia suhteita on mahdotonta tehdä isompaa bisnestä kuin isä, poika ja pakettiauto.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pattayalla selvitetään kaulakoruvarkaudet, hotellihuoneista tehdyt varkaudet, kännykkävarkaudet jne nopeasti ja varmasti.
Suomessa ei selvitetä alle 10 000 euron nettipetoksia enää ollenkaan, ellei ne ole päivänselviä tapauksia, asunto- ja automurtoja ei mennä katsomaan ollenkaan vaan kehoitetaan olemaan vakuutusyhtiöön yhteydessä.
Suomessa eläimiin sekaantuminen on sallittua "jos eläin ei kärsi". Jaajo Linnonmaa mietti mistä tietää ettei eläin kärsi ja he päättelivät että jos nännit nöpöttää niin silloin eläin suorastaan kerjää sitä.
Syynä on viranomaisten resurssipula, ettei Suomessa enää tutkita kuin vakavimmat rikokset.
Meilläpäin ei ole laittomia kaatopaikkoja enkä ole aikoihin nähnyt edes liikenneonnettomuuksia, ne eivät aiheuta minussa mitään stressiä, ajelen vain omalta osaltani varovasti.
Se mies joka väittää mieluummin ajelevansa vanhalla Ladalla kuin hienolla Mersulla, on patologinen valehtelija ja itsepetoksen mestari. Jokainen mies haluaa hienon auton, tai ainakin sellaisen johon on varaa. Kukaan ei aja romuilla vapaaehtoisesti.
Suomi on erittäin raskaasti korruptoitunut maa, jossa ilman poliittisia suhteita on mahdotonta tehdä isompaa bisnestä kuin isä, poika ja pakettiauto.
2010Joo onhan se niin että miehet ajalee, vaikkapa autoilla joissa on kamera auton alla, mutta tytöt jotka väittää ajavansa sellaisilla, on täysin eri asia.
Mitä muuta sun sunnuntaihin kuuluu kuin minäsi suomi kaksnelosella?
Onko nurtsi ajettu ja ryytimaa hoidettu, lasten kanssa temmelletty, lenkillä käyty? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010voi sinua rakasta taas missä olen kertonut että ajaisin mielelläni ladalla kuin mersulla, minulle ei koskaan ollut mikään hankinta, sen takia että tukisin sillä olematonta itsetuntoa, en todellakaan minulla ei ole heikko itsetunto, kuten sinulla... minua ei edes kauheasti kiinnosta millä ajat, kunhan naurattaa itkemisesi ladasta, jonka isäni osti ex-vaimolleni lahjaksi, 80 luvun loppupuolella tai puolessa välissä. sitä ennen minulla oli ollut, open kadett, mitsu lancer, bmw 518, 520i, kun muutimme pääkaupunki seudulle, pois kotkasta, lada meni siskolleni, joka ajoi sillä monta vuotta.
Tämä viimeinen bemari oli silloin kun asuimme nuottaniemessä, poikani syntyi vuonna 1990 tyttäreni 1993, joten se oli tuossa välissä, myin 520i pois kun sain työsuhdeauton, chevy starcraft paku, ja ostin itselleni vanhan 5000 mk maksavan pelin olisiko ollut peugeot 205 gti, se seisoi parkkipaikalla, vuosia... kun laitoin että ajan omat ajot pösöllä, niin minun ei tarvinnut maksaa chevyn autoedusta veroa, tosin verottaja parikertaa kokeili kepillä jäätä, ja yrittävät verottaa käyttöedusta tai täydestä autoedusta, mutta verotuspäätös kaatui joka kerta, olihan minulla oma autokin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi sinua rakasta taas missä olen kertonut että ajaisin mielelläni ladalla kuin mersulla, minulle ei koskaan ollut mikään hankinta, sen takia että tukisin sillä olematonta itsetuntoa, en todellakaan minulla ei ole heikko itsetunto, kuten sinulla... minua ei edes kauheasti kiinnosta millä ajat, kunhan naurattaa itkemisesi ladasta, jonka isäni osti ex-vaimolleni lahjaksi, 80 luvun loppupuolella tai puolessa välissä. sitä ennen minulla oli ollut, open kadett, mitsu lancer, bmw 518, 520i, kun muutimme pääkaupunki seudulle, pois kotkasta, lada meni siskolleni, joka ajoi sillä monta vuotta.
Tämä viimeinen bemari oli silloin kun asuimme nuottaniemessä, poikani syntyi vuonna 1990 tyttäreni 1993, joten se oli tuossa välissä, myin 520i pois kun sain työsuhdeauton, chevy starcraft paku, ja ostin itselleni vanhan 5000 mk maksavan pelin olisiko ollut peugeot 205 gti, se seisoi parkkipaikalla, vuosia... kun laitoin että ajan omat ajot pösöllä, niin minun ei tarvinnut maksaa chevyn autoedusta veroa, tosin verottaja parikertaa kokeili kepillä jäätä, ja yrittävät verottaa käyttöedusta tai täydestä autoedusta, mutta verotuspäätös kaatui joka kerta, olihan minulla oma autokin.Appiukot eivät ostele tyttärilleen Ladoja ellei sulho ole täydellisen persaukinen kommunisti.
Unohda jo ne bemarit. Ladamiehet eivät ajele bemareilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Appiukot eivät ostele tyttärilleen Ladoja ellei sulho ole täydellisen persaukinen kommunisti.
Unohda jo ne bemarit. Ladamiehet eivät ajele bemareilla.Aha, no kenes mersulla ylivertainen aikuinen tytär ajaa jonka napanuora vieläkin on kiinni isukissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Appiukot eivät ostele tyttärilleen Ladoja ellei sulho ole täydellisen persaukinen kommunisti.
Unohda jo ne bemarit. Ladamiehet eivät ajele bemareilla.Mulla on itseasiassa ollut kolme bemaria, tuossa 90 luvun lopussa vaihdoin tuon pösön, hämeen autovarusteessa 320i joka oli juuri tullut vaihdossa, maksoi muutaman tonnin euroissa olisiko ollut 32000 mk, sain pösöt kohtuullisesti, en muista enää paljonko, musta 320i kutoskoneella E30 jos en väärin muista, oli hyvä peli... kaikki kunnossa, 500 sarjassa oli 520i oli kanssa kutoskone ja 518i neloskone... tuo 320 oli mulla varmaan 10 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo onhan se niin että miehet ajalee, vaikkapa autoilla joissa on kamera auton alla, mutta tytöt jotka väittää ajavansa sellaisilla, on täysin eri asia.
Mitä muuta sun sunnuntaihin kuuluu kuin minäsi suomi kaksnelosella?
Onko nurtsi ajettu ja ryytimaa hoidettu, lasten kanssa temmelletty, lenkillä käyty?Mitä kyrvånsyylån sunnuntaihin kuuluu kuin minäsi suomi kaksnelosella?
- Anonyymi
Tuohan on kouluesimerkki Junttilan Junttien toiminnasta ... Härmän häijyssään ja täsmälleen samaa asiaa kuin Tyttö2010Neitinen99,9% tosin ilman asetta, eli ravintolassa ja kännissä ryhtyy hankkimaan itselleen pahoinpitelytuomioita.
- Anonyymi
2010 tiedätkö kyselit kerran missä on se buddhatemppeli ja takana evelantteja, ja tielle näkyy nuo kolme patsasta, itse asiassa niitä on neljä, https://ibb.co/QX0WFPc tuosta kun ajat palauntielle risteys on huahinin vaarallisin, siinä on kerran viikossa onnettomuus, kerran kuukaudessa joku vaihtaa hiippakuntaa, palauntie laskeutuu vuorilta tuonne risteykseen, tiedän tämä kun asun aika lähellä, nytkin 10 minsaa sitten siihen pysähtyi kaksi ampulanssia, en näe sinne mutta kuulen, että lanssi pysähtyy lähelle tuota risteystä, toinen vaarallinen paikka on phetkasem roadilla, mutta siinä on aina ruuhia, eikä nopeudet nouse kovinkaan suuriksi.
- Anonyymi
Kuten alunperin arvelinkin, nämä ammuskelijat olivat kansallispukuihin ja prässättyihin suoriin housuihin pukeutuneita pitkäaikaistyötöntä väestönosaa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c97e8f0f-cdc2-4a0a-aea9-e0947d6267a6 - Anonyymi
Bumba: "Olen todennut että thaimaan liikenne on perseestä"
Bumba. Et ole todennut, vaan olet jankuttanut sitä arviolta 1500 kertaa ja vaikka puhuttaisiin äidin leipomasta voisilmäpullasta, niin sinä tuot siihen Thaimaan liikenneonnettomuudet ja laittomat kaatopaikat.- Anonyymi
No montakos kertaa olet Ladasta kirjoittanut?
- Anonyymi
Olet täysin oikeassa, thaimaa on yksi maailman vaarallisimmista maista tieliikenteistä, ellei suoraan vaarallisin, eli suomen väkilukuun suhteutettuna thaimassa kuolee vuosittain 10-12 kertaa enemmän ihmisiä tieliikenteessä kuin suomessa, sekä vammautuu about miljoona ihmistä joka vuosi, siinä on haastetta terveyden hoidolle saada ihmiset vielä toiminta kykyisiksi.
Pattaya palstalla on ollut varsin vähän puhetta äidin leipomista voipullista, mutta sitäkin enemmän ladasta jolla ei ole mitään tekemistä thaimaan käsittämättömien liikenneonnettomuus tilastojen kanssa, mutta ladasta on tullut palstatilaa enemmän kuin tarpeeksi, nyt en ota kantaa karvareuhkiin, enkä muovikuula istuimiin.
Ja totta ole todennut että thaimaan tieliikenne on perseestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet täysin oikeassa, thaimaa on yksi maailman vaarallisimmista maista tieliikenteistä, ellei suoraan vaarallisin, eli suomen väkilukuun suhteutettuna thaimassa kuolee vuosittain 10-12 kertaa enemmän ihmisiä tieliikenteessä kuin suomessa, sekä vammautuu about miljoona ihmistä joka vuosi, siinä on haastetta terveyden hoidolle saada ihmiset vielä toiminta kykyisiksi.
Pattaya palstalla on ollut varsin vähän puhetta äidin leipomista voipullista, mutta sitäkin enemmän ladasta jolla ei ole mitään tekemistä thaimaan käsittämättömien liikenneonnettomuus tilastojen kanssa, mutta ladasta on tullut palstatilaa enemmän kuin tarpeeksi, nyt en ota kantaa karvareuhkiin, enkä muovikuula istuimiin.
Ja totta ole todennut että thaimaan tieliikenne on perseestä.Jospa nukkuisit välillä niin jaksat taas huomenna jauhaa liikenteestä ja kaatopaikoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397880Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412039Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822