Noh... Haluan ensiksi sanoa että en halua kerjätä huomiota viiltelemällä. Mutta asiaan: Viiltelen veitsellä ja saksilla ihan pieniä valkoisia Perus naarmuja jotka ovat jo parantuneet kun aamulla herään. Villtelen reiteen, siltä varalta että jos ei ehtisi niin niitä ei näkyisi. Viilteleminen sattuu ja se siinä ideana on, haluaisin viillellä mutta ilman että se sattuu, miten siis viillellä ilman että se sattuu? Tiedän kuulostan pähkä hullulta.
Miten viillellä?
Anonyymi-ap
1
474
Vastaukset
- Anonyymi
Mul on kaveri joka on itse tuhonen, se qjautu samlla myös huumeisiin ny mun frendistä on jäljellä enää varjo kadulla se ei tarvii enää veist ku kaikki hoituu piikillä, jos sul on itse tuhosii ajatuksii ni pls hae niihin apuu enne ku käy niknku mun frendille se on paskas kunnos jo 16v
Yst poika 15v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078