Taloyhtiömme siivouksesta vastaa N-Clean.
Tiedotteen mukaan siivoavat 5 kertaa viikossa.
Eipä näy siivoajia noin usein ja yleensä siivouksen jälki on ihan järkyttävää!
Lattioita ei ole mopattu kuukausiin.
Tein isännöitsijälle ilmoituksen ja isännöitsijä kuittasi, että siivousfirman esimies oli laittanut hänelle kuvat, missä on hyvä työn jälki.
Minä laitoin kuvat, että ei varmasti ole, mistähän lie kuvattu.
Isännöitsijä ilmeisesti luotti siivousfirmaan eikä minuun.
Ilmoitin samat tiedot talomme omistajalle Lumolle ja sain sieltäkin samat vastaukset: siivousfirman lähettämien kuvien mukaan kaikki kunnossa. Minä laitoin hänellekin "vastakuvat" mutta tuloksetta.
Vuokrat ovat ihan kiitettävät ja nousee vaan.
Likaiset tilat on estetiikan lisäksi myös niin turvallisuus kuin terveysriski. Suurin osa talomme asukkaista on ikäihmisiä- senköhän takia ei paljon välitetä?!
Onko kenelläkään tietoa mihin tällaisesta tilanteesta voi valittaa vai voiko mihinkään? Pitääkö minun vain tyytyä asukkaana, että siivousfirma saa rahansa työstä mitä ei tee ja huijaa sekä isännöitsijää että Lumoa? Toki on mielessä käynyt myös, onko Lumo tilannut itse näin ala-arvoista siivousta ja siksi ei tee asialle mitään...
Siivousfirma huijaa
Anonyymi-ap
1
364
Vastaukset
- Anonyymi
Halvalla et hyvää saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso234894Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1614134Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani133446Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai673096- 892839
Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1512662Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist282453- 372443
- 201675
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1211650