Olen jokusen kerran käynytPaltamon riistanhoitoyhdistyksen hirviradalla ampumassa hirvikokeen. Ainakin silloin kun minä olen ollut, hirvitaulu on niin paikattu, ettei osuma-alueen valkoisesta renkaasta ole mitään jälellä. Pitää ampua lähes summamutikassa jalan ja parran kären leikkauskohtaan. Toki lupa on tullu joka kerta. Lain mukaan se rengas on oltava nähtävissä. Miksi sitä ei vahvisteta valkoisella tussilla, joka ampumapäiväksi? Se pitää pystyä näkemään vaikka kiikarissa ei ole kymmeniä kertoja suurennusta. Ilmankos siellä jotkut paukuttaa useita kierroksia saamatta koetta läpi. Onko siis rahan keruu päällimmäisenä jutussa???
Vastaukset 2
- Anonyymi
Oletkos muistanut käydä Specsaversilla?
- Anonyymi
Eiköhän ole jo aika kerätä aseet pois yli 60 vuotiailta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671405- 63916
- 83880
- 115874
- 58782
- 94691
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.49579En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.55575Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112534