Otsikkoon viitaten älkää ihmeessä ... koska Tennis on varsin fyysinen ja vaativa laji.
Sitä ei opita "lätkimällä" silloin tällöin, vaan se vaatii satojen tuntien kokemuksen opetuksessa, ennenkuin se näyttää tennikseltä. Ilman asiantuntevaa säännölistä valmennusta ei lapsella riitä kärsivällisyys eikä motivaatio.
Ajatelkaa hyvä rakkaat myös ennen kuin menette tekemään virheen ja ostatte esimerkiksi sulkapalloverkon ja mailat mökillenne, puhumattakaan bingbong pöydästä, ei riitä kärsivällisyys eikä motivaatio.
Älkää harrastako mitään liikuntaa lapsienne kanssa ilman ammattitaitoista valmennusta.
2
115
Vastaukset
- Anonyymi
Minun henkinen kasvuni alkoi siitä kun isä Mölkyn mökille osti ja vei meidät sitten metsään. Se joka istuu pisimpään muurahaispesässä katekismusta lukien, on isän suosikkilapsi ja saa palkkioksi särvintä hurskasta ja vanhan nahkapallon, jolla isä pelasi talvisodassa ruokatunnilla.
Unohdin registeröityä... aimo on myös melkoinen lahja maailman palloille... aimon ensimmäinen poika kaveri oli jalka pallo... Mitre nimeltään... sitä palloa se pussaili ja halaili kunnes äiti ei jaksanut enää katsella ja yritti hukuttaa aimon... se ei tiennyt vielä silloin että aimon aivot ei tarvi happea laisinkaan ja aimo käveli järven pohjaa pitkin Saimaan rantaan mököttämään...
Siitä teki irvileuat sitten laulunkin...
https://www.youtube.com/watch?v=hfIk6gAqft0&ab_channel=Haristoney
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit605765KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2274453Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182478Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222416Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91318Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT671094- 911086
- 1021069
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181052Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79985