Millainen paikka? Kannattaako käväistä vai mix ei?
Mixei, Tampere/kokemuksia?
9
880
Vastaukset
Oon joskus joitaki vuosia sitten Tampereella käydessä käynyt tuolla. Ainakin mulla oli kiva ilta porukkani kanssa. Tanssittiin ja höpöteltiin.
Ok, kiitos vastauksesta. Täytyypä sitten varmaan tuolla käväistä ja katsastaa paikka 😊
- Anonyymi
Kiva paikka tykkään :) Kannattaa kävästä!
Okei, no tämäpä selvä 😁👍🏻Turun paikan (Suxes) oonki jo aiemmin katsastanut, niin seuraavaksi sitten tämä.
- Anonyymi
Kävin eilen, sammuin ja heräsin punasilla ja kirpasevilla pakaroilla.
Etsää varmaankaan käynynnä, kun eihän tuo oo ollu ees auki 😝 Mä olen nyt käynyt ja aukioloaikana. Sammunut en ja pakaratki pysy kunnossa. Ihan ok paikka.
Onnittelut, nyt lähtee ylläpitoon viestiä, näistä useista luultavasti samasta osoitteesta tulevista.
- Anonyymi
Joskus kävin ja join aika nopsakkaan shotteja. Heräsin tanssilattialta reiät kipeänä, mitä lie tapahtunut. Lähdin ihmeissäni pois.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262678
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562157Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.241727- 1291528
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641298- 681293
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711210- 891065
- 90989
- 128931