Neloset kyykyttää viitosia.

Anonyymi-ap

Rakennusalalla on kovat väännöt ja kisailut kuka on kuka ja ken homman hoitaa.
Ei ole olemassa mitään sääntöjä ja korrupti rehottaa.
Tietotaito on valttia ja rahaa täytyy olla plakkarissa käteisenä kuin maalaisisännällä joka haalarit päällä ja karvalakki korvillaan mersua osti kaupantekoon Ladalla saapuen.
Neloset on koonnut kaikki voimavaransa yhteen ja se on niin lyömätön yhdistelmä että viitoset vapisee.
Nelosten AAA-Luokiteltu yrityshautomosta ponnistanut toiminta on lyönyt ällikällä kaikki asiantuntijat kun saivat tietää osakkaiden laajan ylivertaisen tietämyksen ja toimintaperiaatteet.
Yhtiössä ei kumarreta mitään perinteistä vaan toimitaan maalaisjärjellä, jonka kaltainen järki kaikilla maalaisilla osakkailla on.
Rappaukseen ovat kehittäneet jopa patenttihakemuksen veroisen paljon tehokkaamman tavan heidän hoitaen rappaukset betoniliemibetoniruiskutuksin laitteittensa tekniikan ollen erittäin salainen.
Avoviemärit ja vesijohtoverkostot alipaineistavat ja sukittavat, siinä ei kauaa nokka tuhise.
Rakennusmestareiden palveluita ja tietämystä eivät käytä turhanpäiten, koska mestarithan on vain sitä varten että heille toimitetaan kaikki suunnitelmat detaljeineen ja työselityksineen, mutta niistä otetaan vain mitat.
Eivät sorru palkkaamaan ammattitaitoista työväkeä koska he suosivat kavereita, niin on kaverillisempaa toimia.
Pääjohtajana on kaikesta kaikkitietävä rakennusteknikkotyttö, stadin pääkonttorin päällikkö 44, Sipoosta konserni-isukin poika TT joka oppi kaiken tilatessaan talopaketin kaksikulttuuriselle perheelleen ja suunnittelupuolella pneumatiikan diplomi-insinööri Laiffi.

6

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osakkaiden taustoja selvitettäessä on tähän mennessä selvinnyt että kattavan rakennusalan tietoisuutensa Laiffi on hankkinut ostamalla messutalon ja pääjohtaja on kätevä käsistään mm. referenssinään puumaja puussa.

• Anonyymi

Teit sitten taas sie "sensei" Posso Pasanen metrisen aloituksen.

Miksi?

Vuosia 63 ollen ja mielikuvitusystäväsi senssulla 65 , OK?

Chiang Maissa kattilassasi kilahtelu kipeästi sattuu aina silloin... kun .... sanonko .... jääköön sanomatta, mutta kerro itse milloin ja miksi?

• Anonyymi

Lentokapteeni Läskisilmän kattila kilahti.
      Ketjusta on poistanut 1 sääntöjenvastaista viestiä.
      55555

• Anonyymi

Kun neloset pemahtaa pelipaikalle, niin heidät tunnistaa miehekkäästi murisevista lavamaastureista joiden alla on nikonit jykevillä laajakulma objekteilla.
      Kun astelevat pippelinjatkoiltaan niin heillä yllään Snic Snaccertonilta tilaamat silkkiset kokohaalarit joiden selässä suomileijona.
      Aina läsnäolevaksi avustajaksi ovat palkanneet leveäharteisen Hulkkina tunnetun jolla on akkukäyttöinen Makita kottikärry.
      Kärryssä on aina mukana agregaatti ja generaattori, sekä 5G matkamokkula, Ohvia ettei tartte huitoa kuin etelän mies, kylmäilmapuhallin ja vähän virtaa kuluttava televisio, sekä luonnollisesti fläppäri joka aina kirjautuneena valmiiksi Suomi24 matkailupalstalle, että pysyvät ajan hermolla online reaaliajassa.

Paljon on ihmetystä aiheuttanut asiantuntijapiireissä nämä silkkiset tamineet, mutta nyt on selvinnyt että heillä on joukoissaan myös silkkiasiantuntija, joka on pitänyt seuraavan luennon:
      MINÄ olen käynyt seuraamassa thaimaalaisen silkkikankaan valmistuksen saloja turisteille suunnatuissa paikoissa.
      MINÄ MINÄ olen pari kertaa päässyt tutustumaan Thaimaan "pöndellä" kuinka siellä silkkiä ja silkkikangasta valmistetaan.
      MINÄ MINÄ MINÄ olen tietenkin tutustunut myös siihen, miten erinäiset räätälit toimivat muailmalla.

• Anonyymi

Kaikki he ovat urheilullisia heterokarpaaseja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      51
      3021
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2861
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2649
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      344
      1721
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1084
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1061
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      927
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      799
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      792
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      780
    Aihe