Mikä sua valvottaa?

Täällä kuumuus ja ajatukset 🥵😵‍💫

62

932

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miks ei tuossa Sinkkuillallinen ohjelmassa koskaan synny pareja tai tuu ees niitä kolmansia reffejä. Tai en tiiä jos joskus on tullut, mutta ei ainakaan niinä kertoina, kun oon sitä kahtonut. Tämä ajatus ei oo valvottanut, vaan tuli tässä mieleen, kun hetki sitten taas yks illallinen loppu lyhyeen.

    • Mäkin valvon vielä. Kirjotin aika myöhään juttuja ja kuuntelin yhen hypnoosin, minkä piti rentouttaa. Pah... oon täysissä energioissa nyt.

      • Ei kai ollut Sami Minkkinen 🙈 No jospa hetkeksi täydet energiat ja sitten syvä uni.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei kai ollut Sami Minkkinen 🙈 No jospa hetkeksi täydet energiat ja sitten syvä uni.

        Ei ollut. Tää oli joku nainen. 😊


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Ei ollut. Tää oli joku nainen. 😊

        Hah, no sitten ei varmasti tule ihan heti uni kun naisen "rentouttavaa" ääntä kuuntelee 🙈😅 Sulla on jäänyt muuten anolle (joka ei toivottavasti kohta ole enää ano sulle) vastaamati. Ihan vaan sivusta huomaan (seuraan) kun mun pykäämä ketju 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Hah, no sitten ei varmasti tule ihan heti uni kun naisen "rentouttavaa" ääntä kuuntelee 🙈😅 Sulla on jäänyt muuten anolle (joka ei toivottavasti kohta ole enää ano sulle) vastaamati. Ihan vaan sivusta huomaan (seuraan) kun mun pykäämä ketju 😁

        Oho... oliko? Mielestäni vastasin kyllä. Pitääpä tarkistaa. Mä kun oottelen, et anonyymi tuo ei enää ois anonyymi. En oikein niin turvallisimpina tutustumiskohteina pidä nettianonyymeja.


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Oho... oliko? Mielestäni vastasin kyllä. Pitääpä tarkistaa. Mä kun oottelen, et anonyymi tuo ei enää ois anonyymi. En oikein niin turvallisimpina tutustumiskohteina pidä nettianonyymeja.

        Varovainen pitää olla. Mä olen tätä kautta tutustunut pariin mukavaan tyyppiin, joita en vaihda 😁 Mutta paljon on kyllä varmasti niitä joiden kanssa ei kannata enempää tutustua.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Varovainen pitää olla. Mä olen tätä kautta tutustunut pariin mukavaan tyyppiin, joita en vaihda 😁 Mutta paljon on kyllä varmasti niitä joiden kanssa ei kannata enempää tutustua.

        Aivan. Mä tutustunut joskus lesbo chatin kautta yhteen, jota tapailin tovin ja sitten muutaman sieltä saanut ystäviksi.


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Aivan. Mä tutustunut joskus lesbo chatin kautta yhteen, jota tapailin tovin ja sitten muutaman sieltä saanut ystäviksi.

        😁 mieki myös sitä kautta. Liekö meillä joku yhteinenki ystävä. Nykyään ei oo sätissä ketään. Joskus vielä oli, mutta osa kyllä semmosia, jotta kaukana pysyn, ainaki livessä.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😁 mieki myös sitä kautta. Liekö meillä joku yhteinenki ystävä. Nykyään ei oo sätissä ketään. Joskus vielä oli, mutta osa kyllä semmosia, jotta kaukana pysyn, ainaki livessä.

        Ehkä joku tuttu voikin olla. 😊 Yhteistä ystävää en usko, että ois, kun nuo mun chatistä tulleet ystävät eivät oo siellä aikapäiviin käyneet enkä kyllä itsekään käy, kun aivan harvakseltaan.


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Ehkä joku tuttu voikin olla. 😊 Yhteistä ystävää en usko, että ois, kun nuo mun chatistä tulleet ystävät eivät oo siellä aikapäiviin käyneet enkä kyllä itsekään käy, kun aivan harvakseltaan.

        Voi, voi, tai ei kai voi, koska mä olen joidenkin mukaan vaan fiktio 😁 Toisaalta ollaan kai joskus muistaakseni samaki oltu eli kamutki on sitten samat 😅 Joko alakaa ramasemmaan? Mitä muuten kirjoitit, jos saa kysyä?


    • Mitkä ajatukset? Mitä sun mielessä pyörii?

      • Mennyt ja tuleva. Aika tasaisesti molempia. Oon nyt lomalla, niin ei oo onneks aikasta aamuherätystä. Liekö oon nukkunut vaan viime päivinä (toki öinä) liikaa.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mennyt ja tuleva. Aika tasaisesti molempia. Oon nyt lomalla, niin ei oo onneks aikasta aamuherätystä. Liekö oon nukkunut vaan viime päivinä (toki öinä) liikaa.

        Loma on hyvä. Itse myös jo lomamoodissa. Huomenna kaiketi kirjoitan silti lisää. Ehkä käyn rannallakin tai kasvimaalla.

        Onko sulla mitä lomasuunnitelmia, paitsi se Tre ja Mixei?


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Loma on hyvä. Itse myös jo lomamoodissa. Huomenna kaiketi kirjoitan silti lisää. Ehkä käyn rannallakin tai kasvimaalla.

        Onko sulla mitä lomasuunnitelmia, paitsi se Tre ja Mixei?

        Mä olin jo Tampereella viime viikolla ja oisin mennyt kyseiseen paikkaan jos olis ollu auki, vaan kun oli just sinä päivänä kiinni. En kehdannut mennä oven taakse huutamaan, jotta kettu mixei (uo auki) 😁 Kävin viereisessä ja sitte maaten.
        Mökkeilemään oon seuraavaksi lähdössä. Ens vkolla jo takas töihin.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä olin jo Tampereella viime viikolla ja oisin mennyt kyseiseen paikkaan jos olis ollu auki, vaan kun oli just sinä päivänä kiinni. En kehdannut mennä oven taakse huutamaan, jotta kettu mixei (uo auki) 😁 Kävin viereisessä ja sitte maaten.
        Mökkeilemään oon seuraavaksi lähdössä. Ens vkolla jo takas töihin.

        Ja niin, nyt tarttee ottaa Treelle uus lähtö, sopivana päivänä.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä olin jo Tampereella viime viikolla ja oisin mennyt kyseiseen paikkaan jos olis ollu auki, vaan kun oli just sinä päivänä kiinni. En kehdannut mennä oven taakse huutamaan, jotta kettu mixei (uo auki) 😁 Kävin viereisessä ja sitte maaten.
        Mökkeilemään oon seuraavaksi lähdössä. Ens vkolla jo takas töihin.

        Hyviltä suunnitelmilta kuulostaa. Mä taidan vaan pysytellä pääkaupunkiseudun tuntumassa loppu kesän. Liikaa ollu nyt reissussa töitten takia, niin oon aivan onnellinen omasta sängystä ja lasten seurasta. 😊 Tulee nyt mieluummin ystävät kylään mun luo, ku minä jonnekin muualle. Parhaiten nukun yleensä kotona.


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Hyviltä suunnitelmilta kuulostaa. Mä taidan vaan pysytellä pääkaupunkiseudun tuntumassa loppu kesän. Liikaa ollu nyt reissussa töitten takia, niin oon aivan onnellinen omasta sängystä ja lasten seurasta. 😊 Tulee nyt mieluummin ystävät kylään mun luo, ku minä jonnekin muualle. Parhaiten nukun yleensä kotona.

        Oma sänky paras sänky, vaikka ei ne hotellinkaan huonoja yleensä ole. Aamupalat on kyllä 👍🏻 kun omat on yleensä vaan puuro tai leipä. Niin ja tiätysti kahvi.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Oma sänky paras sänky, vaikka ei ne hotellinkaan huonoja yleensä ole. Aamupalat on kyllä 👍🏻 kun omat on yleensä vaan puuro tai leipä. Niin ja tiätysti kahvi.

        Joo noi hotellin aamupalat on kyl hyviä, mut muuten en kyl oikeesti tykkää. Mä oisin mieluiten vaan kotihiiri tai sit asuntoautoilija. Toki oma mökki on kans hyvä, mut jotain omaa pitää olla; omat hajut ja tavarat, tuttuudet ja patja. Ite en juo kahvia (teetä kylläki), mut monesti puuroa tulee kans aamuisin syötyä. 😊


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Joo noi hotellin aamupalat on kyl hyviä, mut muuten en kyl oikeesti tykkää. Mä oisin mieluiten vaan kotihiiri tai sit asuntoautoilija. Toki oma mökki on kans hyvä, mut jotain omaa pitää olla; omat hajut ja tavarat, tuttuudet ja patja. Ite en juo kahvia (teetä kylläki), mut monesti puuroa tulee kans aamuisin syötyä. 😊

        Mä juon vaa iltateetä (tai ei se teetä ole vaan rooibosta). Aamuisin on saatava kahvia tai hammasta kolottaa. Mä tykkään telttailla. Mökki on kans kiva ja pienessä haaveessa myös se karavaanailu, vaan auto puuttuu tai kärry.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä juon vaa iltateetä (tai ei se teetä ole vaan rooibosta). Aamuisin on saatava kahvia tai hammasta kolottaa. Mä tykkään telttailla. Mökki on kans kiva ja pienessä haaveessa myös se karavaanailu, vaan auto puuttuu tai kärry.

        Mä tykkään kans telttailla välillä, vaikka iän myötä selästä tullu siinäki vähän krantumpi. Rooiboksesta tykkään myös. Juon myös vihreetä teetä mielellään tai jotain yrttiteitä.

        Vaan hei, nyt se "piristyshypnoosin" vaikutus tais lakata, kun alkaa uni saapumaan. Hyvää yötä ja kiitos seurasta. Toki oltais meki voitu käydä tää keskustelu chatin puolella, ettei kaikki kansa tiiä mitä teetä juuaan 😄


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Mä tykkään kans telttailla välillä, vaikka iän myötä selästä tullu siinäki vähän krantumpi. Rooiboksesta tykkään myös. Juon myös vihreetä teetä mielellään tai jotain yrttiteitä.

        Vaan hei, nyt se "piristyshypnoosin" vaikutus tais lakata, kun alkaa uni saapumaan. Hyvää yötä ja kiitos seurasta. Toki oltais meki voitu käydä tää keskustelu chatin puolella, ettei kaikki kansa tiiä mitä teetä juuaan 😄

        Maistapa joskus valkosta. Vadelmalla maustettua erityisesti suositan. On kuulemma terveellisempääki ku vihriä, vaikka hyvää sekin.
        Kiva, jotta ehken myötävaikutin unen tuloa 😅
        Ei kai tuo teemaku niin ketään kiinnosta, kun ei mun kohdallani kuulemma mikään muukaan 😁
        Öitä Etelänhetelmät, näe kauniita unta.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Maistapa joskus valkosta. Vadelmalla maustettua erityisesti suositan. On kuulemma terveellisempääki ku vihriä, vaikka hyvää sekin.
        Kiva, jotta ehken myötävaikutin unen tuloa 😅
        Ei kai tuo teemaku niin ketään kiinnosta, kun ei mun kohdallani kuulemma mikään muukaan 😁
        Öitä Etelänhetelmät, näe kauniita unta.

        Höpöhöpö, sä oot kiinnostava. Kauniita unia. 💙


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Mä tykkään kans telttailla välillä, vaikka iän myötä selästä tullu siinäki vähän krantumpi. Rooiboksesta tykkään myös. Juon myös vihreetä teetä mielellään tai jotain yrttiteitä.

        Vaan hei, nyt se "piristyshypnoosin" vaikutus tais lakata, kun alkaa uni saapumaan. Hyvää yötä ja kiitos seurasta. Toki oltais meki voitu käydä tää keskustelu chatin puolella, ettei kaikki kansa tiiä mitä teetä juuaan 😄

        Ja tuo selkäkysymys on vaan patjakysymys. Siksi mulla patja ja pumppu ja muutama muukin juttu, jotka hommaan liittyy 😅 Vesipilari tietysti myös hyvä ja hämärä huone (blackout)😴


    • Anonyymi

      Mua valvotti, kun heräsin noin tunnin unien jälkeen ja herääminen syy oli eroottinen lataus.. outoa asiassa oli se, etten yleensä moista koe unissani ja toiseksi, en nähnyt mitään seksiunta (jota en yleensäkään juurikaan näe). Näin unta, että satunnainen tapailukaverini ( tai ehkä parempi termi on tapailukaveri, jota harvoin tapaan) tuli käymään ja halasin ja suutelin häntä unessa eteisessäni. Ei mitään sen intiiminpää.. Mutta nukkumatti katosi hetkessä ja vieraita ei ollut eteisessä.

      • 😅 mulle on kans käyny kutakuinkin näin. Sillä erotuksella, jotta kohde oli ihastus, jota en oikeasti ollu koskaan tapaillut tai pusutellut (ja saatoin nukkua ennen enemmän tai vähemmän kuin noin tunnin). Kierrosta riitti vielä pitkään tuon jälkeen.

        Koitahan jaksella siellä, vaikka unet olikin pikkusen heikot.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😅 mulle on kans käyny kutakuinkin näin. Sillä erotuksella, jotta kohde oli ihastus, jota en oikeasti ollu koskaan tapaillut tai pusutellut (ja saatoin nukkua ennen enemmän tai vähemmän kuin noin tunnin). Kierrosta riitti vielä pitkään tuon jälkeen.

        Koitahan jaksella siellä, vaikka unet olikin pikkusen heikot.

        Kiitos, kyllä tämä päivä tässä menee vähitellen kohti iltaa. Olisipa kiva jos hänet voisin tavata, mutta vaikka sinkkuja ollaan, niin tapaaminen ei nyt onnistu.. huokaus...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, kyllä tämä päivä tässä menee vähitellen kohti iltaa. Olisipa kiva jos hänet voisin tavata, mutta vaikka sinkkuja ollaan, niin tapaaminen ei nyt onnistu.. huokaus...

        Illalla sitten ajoissa petiin ja toivotaan, jotta tulee levolliset unet 😊


    • Anonyymi

      No onpas ollu porukka hypnooseissa koko yön. Minä nukuin oikein hyvin, kun ei siitä chattiseurastakaan ollu ihan varmuutta. Ehkä se tunnus sit kuitenkin on käytävä tekemässä.

      • Kyllä sun tarttee. Ilman ei sätin portti aukea.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kyllä sun tarttee. Ilman ei sätin portti aukea.

        Katsellaan illemmalla. Lähtisitkö kolmanneksi pyöräksi? Mietin vaan, jos se runo kiinnostaisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katsellaan illemmalla. Lähtisitkö kolmanneksi pyöräksi? Mietin vaan, jos se runo kiinnostaisi.

        Kiitos kysymästä, vaan taijan jättää sätit väliin. Keskustelukin siellä taitaa onnistua privana vaan kahden kesken, ettekä te mitään esiliinaa tartte 😁 Muutenkin meen vaan kahdella tai neljällä renkaalla.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kiitos kysymästä, vaan taijan jättää sätit väliin. Keskustelukin siellä taitaa onnistua privana vaan kahden kesken, ettekä te mitään esiliinaa tartte 😁 Muutenkin meen vaan kahdella tai neljällä renkaalla.

        Et vissiin sitte taho sitä runoa tänne julkiseksi laittaa? Ne mua kiinnostaa aina, mutta onpa niistä muutenkin iso osa vielä lukematta.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Et vissiin sitte taho sitä runoa tänne julkiseksi laittaa? Ne mua kiinnostaa aina, mutta onpa niistä muutenkin iso osa vielä lukematta.

        En varmaan kehtaa.
        Oli sillon siitä tuuliviiristä puhe (en siis ketään ole tuuliviiriksi nimitellyt), niin mietin voisinko siitä aiheesta heittää tuohon alle ihan humoristisen pienen runon? Loukkaantuukohan joku?


      • Anonyymi kirjoitti:

        En varmaan kehtaa.
        Oli sillon siitä tuuliviiristä puhe (en siis ketään ole tuuliviiriksi nimitellyt), niin mietin voisinko siitä aiheesta heittää tuohon alle ihan humoristisen pienen runon? Loukkaantuukohan joku?

        No jos se ei ole pahantahtoinen, niin kaipa sen voi. Itse olen vähän herkkä tuolle sanalle, sattuneesta syystä.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No jos se ei ole pahantahtoinen, niin kaipa sen voi. Itse olen vähän herkkä tuolle sanalle, sattuneesta syystä.

        Ok, en minä ehkä sitten laita, sen sanan ympärille kuitenkin rakentuisi tuo runo. Ehkä jokin muu aihe sitten.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kiitos kysymästä, vaan taijan jättää sätit väliin. Keskustelukin siellä taitaa onnistua privana vaan kahden kesken, ettekä te mitään esiliinaa tartte 😁 Muutenkin meen vaan kahdella tai neljällä renkaalla.

        Kyllä siellä voi keskustella isommassakin porukassa keskenään. Voin näyttää miten se tapahtuu :) Mukaan vaan. Ei kai tässä nyt mihkään treffeille olla menossa, että äläpä nyt mistään esiliinoista höpöttele siellä. Kunhan puhutaan.


      • Anonyymi
        Fructus_83 kirjoitti:

        Kyllä siellä voi keskustella isommassakin porukassa keskenään. Voin näyttää miten se tapahtuu :) Mukaan vaan. Ei kai tässä nyt mihkään treffeille olla menossa, että äläpä nyt mistään esiliinoista höpöttele siellä. Kunhan puhutaan.

        Nyt kuulostaa siltä, että on tulossa ristikuulustelu.
        Ois kyllä nimmarikin valmiina, jos sulla siis aikaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kuulostaa siltä, että on tulossa ristikuulustelu.
        Ois kyllä nimmarikin valmiina, jos sulla siis aikaa?

        On, vaikka kahdeksalta.


      • Anonyymi
        Fructus_83 kirjoitti:

        On, vaikka kahdeksalta.

        Kyllä sopii hyvin. Bi cafe näyttäisi olevan hiljaisempi, jos ei väliä missä. Gay baariin sinua ei varmaan saa houkuteltua.

        Laitetaan nyt vielä pieni vinkki:
        Nimimerkissäni mysteeri
        Siihen kun kohdistuu katseesi
        Löytää luokseni askeleesi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sopii hyvin. Bi cafe näyttäisi olevan hiljaisempi, jos ei väliä missä. Gay baariin sinua ei varmaan saa houkuteltua.

        Laitetaan nyt vielä pieni vinkki:
        Nimimerkissäni mysteeri
        Siihen kun kohdistuu katseesi
        Löytää luokseni askeleesi

        Jos nähdään mieluummin lesbo cafessa. Se on minusta kivompi paikka. Se ei haittaa, jos on muitakin paikalla.


      • Anonyymi
        Fructus_83 kirjoitti:

        Jos nähdään mieluummin lesbo cafessa. Se on minusta kivompi paikka. Se ei haittaa, jos on muitakin paikalla.

        Ok, siellä sitten.


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Kyllä siellä voi keskustella isommassakin porukassa keskenään. Voin näyttää miten se tapahtuu :) Mukaan vaan. Ei kai tässä nyt mihkään treffeille olla menossa, että äläpä nyt mistään esiliinoista höpöttele siellä. Kunhan puhutaan.

        No mulla on sitten kai menny tuo ominaisuus ohitte 😁 Kaksin oon yleensä muutenkin jaaritellut. Kolmonen on mun mielestä vähän huono luku. Pronssi, tavallaan se on kyllä voitettu. Nelossija harmittas eniten, seuraavaksi toka, vaikka pääsisi varalle ja semmonen harvemmin haluan olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kuulostaa siltä, että on tulossa ristikuulustelu.
        Ois kyllä nimmarikin valmiina, jos sulla siis aikaa?

        🤣 oikeen piinapenkkiin oisit päässyt 😅 Ei vainee. Toivottavasti oli hyvä sätti jos olitte tai ootte vieläkin.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No mulla on sitten kai menny tuo ominaisuus ohitte 😁 Kaksin oon yleensä muutenkin jaaritellut. Kolmonen on mun mielestä vähän huono luku. Pronssi, tavallaan se on kyllä voitettu. Nelossija harmittas eniten, seuraavaksi toka, vaikka pääsisi varalle ja semmonen harvemmin haluan olla.

        Keskusteluissa ei kai sijoja jaella :D Kolme on ihan hyvä luku ja neljä ja viisi myös, mutta toki kahdestaankin on hyvä jutella :)


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No mulla on sitten kai menny tuo ominaisuus ohitte 😁 Kaksin oon yleensä muutenkin jaaritellut. Kolmonen on mun mielestä vähän huono luku. Pronssi, tavallaan se on kyllä voitettu. Nelossija harmittas eniten, seuraavaksi toka, vaikka pääsisi varalle ja semmonen harvemmin haluan olla.

        Vai mitä olisit halunnut voittaa tai kenet? ;)


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Vai mitä olisit halunnut voittaa tai kenet? ;)

        No tällä kertaa mä ihan vaan silleen yleisesti eli ei ollu mikään tietty voitto mielessä.
        Edelleen on joitain asioita, joissa oon kilpailuhenkinen, mutta nykyään paljon vähemmän kuin ennen. On myös niitä juttuja, joissa en kilpailemaan alkas, enkä varmasti osassa pärjäiskään vaikka alkasin 😅 Yks ihan hulluin kilpailujuttu on mun mielestä se Bachelor. Monta naista tai miestä yhden kimpussa. Mä en suostuisi edes kaksinotteluun tuossa, enkä olekaan koskaan kenestäkään otellut, vaikka muuten oonki jonkin verran matsannut ja mittaa ottanut.
        Kultaa oon voittanut pari kertaa, samoin hopeaa ja kerran pronssia, mutta ihan vaan koulu-, seura- tai lähiseututasolla, jotta ei SM, EM, MM tai olympialaisia 😅
        Mites sun kilpailut on menny ja ootko kovin kilpailuhenkinen?
        Mä taidan ottaa nyt spurtin uniportille. Tarttis riittävät unet, kun olisi jonkin verran ajomatkaaki huomenna. Öitä Etelänhetelmät


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No tällä kertaa mä ihan vaan silleen yleisesti eli ei ollu mikään tietty voitto mielessä.
        Edelleen on joitain asioita, joissa oon kilpailuhenkinen, mutta nykyään paljon vähemmän kuin ennen. On myös niitä juttuja, joissa en kilpailemaan alkas, enkä varmasti osassa pärjäiskään vaikka alkasin 😅 Yks ihan hulluin kilpailujuttu on mun mielestä se Bachelor. Monta naista tai miestä yhden kimpussa. Mä en suostuisi edes kaksinotteluun tuossa, enkä olekaan koskaan kenestäkään otellut, vaikka muuten oonki jonkin verran matsannut ja mittaa ottanut.
        Kultaa oon voittanut pari kertaa, samoin hopeaa ja kerran pronssia, mutta ihan vaan koulu-, seura- tai lähiseututasolla, jotta ei SM, EM, MM tai olympialaisia 😅
        Mites sun kilpailut on menny ja ootko kovin kilpailuhenkinen?
        Mä taidan ottaa nyt spurtin uniportille. Tarttis riittävät unet, kun olisi jonkin verran ajomatkaaki huomenna. Öitä Etelänhetelmät

        Mun uniportti ei vieläkään oo auki. Liian energinen vielä. Venyny iltajutut. Kai se loma tekee tän sitten, tai mikälie. Mä en yleensä oo kauhean kilpailunhenkinen, mutta kyllä mulle hyvä olo tulee, jos vaikka lautapelissä voitan, mutta huumorilla senki otan. Oikeassa tykkään olla, mutta siedän myös sen, jos oon ollut väärässä. Sit on hyvä kasvaa itse.


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Mun uniportti ei vieläkään oo auki. Liian energinen vielä. Venyny iltajutut. Kai se loma tekee tän sitten, tai mikälie. Mä en yleensä oo kauhean kilpailunhenkinen, mutta kyllä mulle hyvä olo tulee, jos vaikka lautapelissä voitan, mutta huumorilla senki otan. Oikeassa tykkään olla, mutta siedän myös sen, jos oon ollut väärässä. Sit on hyvä kasvaa itse.

        Oon muuten samanlainen noissa ihmisistä kilpailemisista, sillä kentällä en itsekään kilpaile. Siirryn aina itse syrjään enkä yritä varattuja. Ajattelen, että toinen tulee kyllä mun luo, jos haluaa olla mun kanssa eikä silloin valitse toista tai katsele muita sillä silmällä.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        🤣 oikeen piinapenkkiin oisit päässyt 😅 Ei vainee. Toivottavasti oli hyvä sätti jos olitte tai ootte vieläkin.

        Eihän me sentään enää olla. Joku tolkku pitää olla. Ilmoista juteltiin ja sen sellaista. Runokin jäi väliin, kun hieman ujostutti. Ei siis mitään kiinnostavaa.

        Mukaan olisi varmaan mahtunut, mutta et varsinaisesti kolkutellut niin ehkä sitten joku toinen kerta.


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Mun uniportti ei vieläkään oo auki. Liian energinen vielä. Venyny iltajutut. Kai se loma tekee tän sitten, tai mikälie. Mä en yleensä oo kauhean kilpailunhenkinen, mutta kyllä mulle hyvä olo tulee, jos vaikka lautapelissä voitan, mutta huumorilla senki otan. Oikeassa tykkään olla, mutta siedän myös sen, jos oon ollut väärässä. Sit on hyvä kasvaa itse.

        Mulla jatkuu kohta jo työt eli pitää kai alkaa harjoittelemaan sitä aikaisempaa nukkumaan menoa. Kyllä mäkin mielummin oikeessa oon kuin väärässä, mutta monesti oon kyllä ollut tuota jälkimmäistä. Joskus se on ollut ihan suht helppo myöntää, mutta ei aina 😁 Lautapelit menee jo ihan ok ilman isompia tunteen purkauksia.


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Oon muuten samanlainen noissa ihmisistä kilpailemisista, sillä kentällä en itsekään kilpaile. Siirryn aina itse syrjään enkä yritä varattuja. Ajattelen, että toinen tulee kyllä mun luo, jos haluaa olla mun kanssa eikä silloin valitse toista tai katsele muita sillä silmällä.

        Jep. Varattuja en oo yrittänyt, enkä aio.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän me sentään enää olla. Joku tolkku pitää olla. Ilmoista juteltiin ja sen sellaista. Runokin jäi väliin, kun hieman ujostutti. Ei siis mitään kiinnostavaa.

        Mukaan olisi varmaan mahtunut, mutta et varsinaisesti kolkutellut niin ehkä sitten joku toinen kerta.

        No johan oot ollu ujopiimä jos noin kävi 😅 Epäilen kyllä, jotta saatoit nyt vaan pikkusen vitsailla.
        Kyllä mäkin oon joskus ujostellut, livenä vaan tosin ja joskus puhelimessa, mutta ei kai siinä mitään pahaa ole.


    • Anonyymi

      Tiedän jo, että tänään valvottaa. Vieraassa pedissä, mutta nyt sentään hetken lähempänä Häntä.

      • Piti kirmata takas, vaikka en päässy vielä ees perille ja kohta kolahtaa kai portti kiinni 😅
        Toivottavasti olet ihan liki, häntä.


    • Anonyymi

      Mietin, onko olemassa naista, jossa kaikki tärkeät palikat loksahtaa kohdalle, ja hän ajattelisi samoin musta. Ei yksisuuntaisia ihastuksia tai impulsiivisten pariskuntien huomionkohteena olemista.
      Nainen jolle riittää yksi nainen ja ihminen kerrallaan.

      • Anonyymi

        On.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On.

        Kerrotko vielä mistä voin poimia hänet, ei ole näkynyt. :D


      • No ehkä tuo riippuu siitä, jotta kuinka paljon niitä tärkeitä palikoita sun mielestä on joiden tarttee loksahtaa. Varmasti suurimmalle osalle riittää yksi nainen eli ei mitään pienimuotoistakaan haaremia tartte.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No ehkä tuo riippuu siitä, jotta kuinka paljon niitä tärkeitä palikoita sun mielestä on joiden tarttee loksahtaa. Varmasti suurimmalle osalle riittää yksi nainen eli ei mitään pienimuotoistakaan haaremia tartte.

        Laadullisia kriteereitä on, vetovoimaa, tasavertaisuutta, älyllisyyttä tms. Omaa ikäluokkaa, ei tätimäistä ulkonäköä kun mullakin on vielä ulkonäköä jäljellä, lesbo, mono, ei nepsypiirteitä, liian hullua tai päihdeongelmaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laadullisia kriteereitä on, vetovoimaa, tasavertaisuutta, älyllisyyttä tms. Omaa ikäluokkaa, ei tätimäistä ulkonäköä kun mullakin on vielä ulkonäköä jäljellä, lesbo, mono, ei nepsypiirteitä, liian hullua tai päihdeongelmaista.

        No onhan tuossa noita "vaatimuksia", mutta ihan järkeviä kriteerejä tai toiveita kyllä. Luultavasti mun lista olisi pitempi, jos tarkkaan ajatellaan 😁
        Täytyy kolahtaa kunnolla ja monen asian osua.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No onhan tuossa noita "vaatimuksia", mutta ihan järkeviä kriteerejä tai toiveita kyllä. Luultavasti mun lista olisi pitempi, jos tarkkaan ajatellaan 😁
        Täytyy kolahtaa kunnolla ja monen asian osua.

        Ja tiätysti kun tuo täytyy toteutua myös toiseen suuntaan eli myös mun tarttee kolahtaa ja olla sen toisen mieleen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2341
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      856
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe