Italialaiset miehet

Netta

Voisiko joku nainen kertoa kokemuksia italialaisista miehistä, siis millaisia rakastajia ovat? Ajattelin vain, kun muuten ainakin tuntuvat olevan niin kiihkeitä luonteeltaan ;) Toki eihän pelkän syntyperän perusteella voi kaikkea arvioida, mutta eiköhän kuitenkin italialaisessa ja suomalaisessa ole paljonkin eroja.

Ennen aina ajattelin, että en sekaannu ulkomaalaisiin, mutta tarkemmin ajateltuna ei näiden jurojen suomipoikien jälkeen tunnu enää yhtään hullummalta ajatukselta...

23

17602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Yhden kokemuksen perusteella voin sanoa että italialaiset miehet ovat kiihkeitä muualla paitsi sängyssä.

      Odottavat aloitetta sekä rakastelun aloittamisessa että lähes kaikessa sen aikana naiselta. En suosittele.

      Ja tämä siis vain minun kokemukseni, en yleistä.

      • saara

        Ne on oikeesti aika luusereita sängyssä, ensinnäkin niillä on pieni kalu, ne ei osaa käyttää sitä, ja toimitus on ohi muutamassa sekunnissa.


      • Nimetön
        saara kirjoitti:

        Ne on oikeesti aika luusereita sängyssä, ensinnäkin niillä on pieni kalu, ne ei osaa käyttää sitä, ja toimitus on ohi muutamassa sekunnissa.

        joo ei ne italialaiset mitään yliaktiivisia makuukamarissa ole, mut sit kun sinne asti ollaan päästy, ei ainakaan mulla ole mitään valittamista ( kokemusta 5 vuoden yhdessäasumisesta). Ja onhan ne sellasia kuumakalleja muuten, et sanotaan asiat just ja heti, ja ehkä sit myöhemmin pyydellään anteeksi sanomisia. Voisin varmaan joskus kirjoittaa oikeen kirjan näistä italiaanoista, kun sen verran on kuitenkin kokemusta, niin hyvässä kuin pahassakin mielessä, Ei kuitenkaan mitään ikinä kannata yleistää!!


      • Biitsibeibi

        Joo mä oon samaa mieltä, italialaiset ja kreikkalaiset ei oo kovin aktiivisia! Mä ainakin odotin enempi niilt, mutta sängyssä se aktiivisuus puuttu mitä olin odottanu. Kyl ruotsalainen sen kokemuksen jälkeen oli niin paljon parempi! ;)


    • gal

      latinoista: osaavat toki leperrellä ja olla hyviä seuramiehiä, mutta sängyssä tai seurustelukumppanina eivät useinkaan maineensa veroisia "lovereita". Omakohtainen kokemus muutaman kaverin kokemukset: ei kehumista. Kuulin myös kaverilta (naimisissa ital. kanssa), että monilla italialaisilla miehillä ei ole kovin häävejä seksikokemuksia, koska nuoret asuvat taloudell. syistä vanhempiensa luona paljon pidempään kuin suomalaisnuoret (30 vee kotona asuva latinomies ei ole harvinaisuus) ja joutuvat sitten sähläämään autossa jne ;) Lisäksi voit miettiä katolisen kasvatuksen - suhtautuminen esiaviolliseen seksiin, ehkäisyyn yms - sekä latinoiden erilaisen kulttuurin vaikutusta. Latinoiden naiskäsitys saattaa olla vähän liikaa monelle itsenäiselle suomalaiselle naiselle eli jos et halua omistushaluista miestä, jonka mielestä naisen paikka on kotona ja synnyttää mahd. monta bambinoa, niin ehkä harkitset vielä niitä suomijuntteja ;)

      Pidä myös mielessä, että se kuuma temperametti voi olla yhtä huono juttu kuin suomalaismiesten öykkärimäisyys. En halua yleistää, mutta kaverin saatua latinomiehensä nyrkistä ja itse kahden "kuumakallen" raivareita vierestä seuranneena ei oikein enää jaksa ihannoida kyseistä temperamenttia...

      • tarkennusta

        Italialaiset eivät ole latinoja. Latinot ovat latinalaisamerikkalaisia eli eli juuriltaan latinalaisamerikkalaiset yhdysvaltalaiset. Ei mitään tekemistä Italialaisten kanssa.


      • gal
        tarkennusta kirjoitti:

        Italialaiset eivät ole latinoja. Latinot ovat latinalaisamerikkalaisia eli eli juuriltaan latinalaisamerikkalaiset yhdysvaltalaiset. Ei mitään tekemistä Italialaisten kanssa.

        tuossa olet oikeassa. Se vain sattuu olemaan yleinen - vaikkakin virheellinen - tapa "niputtaa" monet Etelä-Euroopan ja -Amerikan maiden ihmiset latinoiksi (johtuneeko osittain siitä, että kielet pohjautuvat vahvasti latinaan, joka oli myös Rooman valtakunnan kieli?). Yleistäminenhän on ajattelua helpottava keino ja arkitilanteissa sekä laiskuuksissaan on niin helppo turvautua tuohon. Toki minäkin olisin voinut luetella kaikki tarkoittamani kansallisuudet erillään tai vaikka puhua "Välimeren sekä Etelä-Amerikan maiden latinapohjaisia kieliä puhuvista sekä katolisen uskonnon/kulttuurin piiristä tulevista miehistä" ;) Laiskuus vei voiton. Pahoittelen, etenkin mikäli joku italialaisperäinen koki lukiessaan kyseisen "niputuksen" loukkaavaksi.


      • Yahoo
        tarkennusta kirjoitti:

        Italialaiset eivät ole latinoja. Latinot ovat latinalaisamerikkalaisia eli eli juuriltaan latinalaisamerikkalaiset yhdysvaltalaiset. Ei mitään tekemistä Italialaisten kanssa.

        Kyllä oli siinä verran virhe tuossa kirjoituksessa kuka on latino ja kuka ei. Latinoja eivät pelkästään ole Latinalaisen Amerikan asukit vaan Latinokieliä puhuvat. Mm Italia, Portugali, Espanja kuuluvat tähän ryhmään.


    • jeeshs

      Italialaiset miehet asuvat maailmassa kaikkein vanhimmiksi kotona mamman luona. Mahdollisen kotoamuutonkin jälkeen mamma ohjaa miehen ja hänen vaimonsa elämää kuolemaansa saakka. Ehkäpä he sitten esittävät ulkomaanturistille casanovaa, mutta em. on kuitenkin totuus.

    • Mies

      ...etteivät asu kotona vanhempiensa ja isovanhempiensa kanssa saman katon alla vielä kolme vitosenakin, kuten eräässä TV-dokumentissa kerrottiin.

      • Netta

        ...ne miehen vanhemmat ja asumismuoto liity tähän mitenkään. Mies on Suomessa käymässä ja olen häntä tapaillut, mutta lähinnä vain halusin vähän tiedustella, kannattaako testata vähän pidemmällekin... Että onko seksi yhtä tulista kuin luonne italiaanoilla muutenkin ;) Vastaukset ovat tosin olleet hieman masentavia, mutta itse kokeilemallahan sen kai sitten parhaiten tietää...


      • seksiäkö?
        Netta kirjoitti:

        ...ne miehen vanhemmat ja asumismuoto liity tähän mitenkään. Mies on Suomessa käymässä ja olen häntä tapaillut, mutta lähinnä vain halusin vähän tiedustella, kannattaako testata vähän pidemmällekin... Että onko seksi yhtä tulista kuin luonne italiaanoilla muutenkin ;) Vastaukset ovat tosin olleet hieman masentavia, mutta itse kokeilemallahan sen kai sitten parhaiten tietää...

        Onko seksi ainoa tärkeä aisia pitkän päälle?
        Haetko pitkää suhdetta?

        Jos satutte sopimaan yhteen hyvin, niin saat antoisia hetkiä tutustumalla hänen suomalaisittain erilaiseen elämään...


      • Netta
        seksiäkö? kirjoitti:

        Onko seksi ainoa tärkeä aisia pitkän päälle?
        Haetko pitkää suhdetta?

        Jos satutte sopimaan yhteen hyvin, niin saat antoisia hetkiä tutustumalla hänen suomalaisittain erilaiseen elämään...

        ...pelkkää seksiä ajattelin. Mies palaa lopulta Italiaan enkä usko mihinkään kaukosuhteisiin. Joten ei ole mitään syytä tutustua kovin henkevällä tasolla. Kiinnostaa kuitenkin tuo seksi, mutta jostain syystä en ole uskaltanut vielä kokeilla. Voihan se olla sitäkin, että pelottaa jos vaikka oikeasti alkaisikin tuntua joltain...


      • neuvoja
        Netta kirjoitti:

        ...pelkkää seksiä ajattelin. Mies palaa lopulta Italiaan enkä usko mihinkään kaukosuhteisiin. Joten ei ole mitään syytä tutustua kovin henkevällä tasolla. Kiinnostaa kuitenkin tuo seksi, mutta jostain syystä en ole uskaltanut vielä kokeilla. Voihan se olla sitäkin, että pelottaa jos vaikka oikeasti alkaisikin tuntua joltain...

        Koeajamalla, anteeksi, koemakaamalla asia selviää.

        Muista testava samalla ainakin seuraavat asiat:
        -kiihtyvyys
        -keskimääräinen kulutus 5 minuutissa
        -kestävyys ja luotettavuus pidemmän päälle näissä asioissa
        -huollontarve
        -myös kumin tekniset ominaisuudet kannattaa huolellisesti käydä läpi ettei käy kuin USA formulakisoissa joissa koko touhu piti laittaa poikki jo lähtöviivalla liian pehmeän kumiseoksen takia


    • latnoperhe

      "Pidä myös mielessä, että se kuuma temperametti voi olla yhtä huono juttu kuin suomalaismiesten öykkärimäisyys."

      Usein varamsti on juuri noin, mutta minun altino mieheni on kyllä taatusti monta kertaa rauhallisempi tempperamenttina suhteen kuin minä itse. Joten meidän taloudesta löytyy heti yksi poikkeus.

      • täällä

        Italialainen poikaystäväni suuttuu ehkä kerran tuhannessa vuodessa ja osoittaa temperamenttisuutta lähinnä jalkapalloa seuratessaan/pelatessaan.

        Eihän sitä hyvänen aika sentään voi toisen seksitaitoja päätellä kansallisuuden perusteella... Stereotypioihin ei kannata yleensäkään luottaa.


    • ...huono

      niin, omia kokemuksiani...rakastajista en niinkään tiedä, mutta sängyssä ei ainakaan niin mikään niin maailman mainio ollut oma yhden illan juttuni. Kiihkeä oli kylläkin aluksi ja luulin saavani maan mainioo seksiä, mutta kuinkas kävikään :(
      pieni kalu ja toimitus ohi muutamassa sekunnissa, niinkuin joku jo mainitsikin.En yleistä, mutta tämä oma kokemukseni

      • asiasta perillä

        sehän nyt on yleistietoa, että välimeren maiden kansolla on pienet vehkeet. Rodullisia faktoja, poikkeuksia tietty löytyy.

        Se miten tämä nyt taas liittyi kiihkeyteen ja rakastelutaitoon on taas eri juttu :)


      • nurtsikka

        Tulee vähän myöhässä.. Mutta oon nyt kaks kertaa ollu sängys mun uuden italo-hoidon kanssa ja kyllä oli konemaista menoa, positiivisessa mielessä! Esileikki oli mahtavaa, suuseksi parasta mitä olen saanut. itse aktissa asentoja tuli ja meni enemmän kuin exän kanssa kahden vuoden sisällä!
        Asiaan voi vaikuttaa että kyseinen mies on lääkäri jä työnsä puolesta tuntee naisen anatomian.


      • Nurtsikka
        nurtsikka kirjoitti:

        Tulee vähän myöhässä.. Mutta oon nyt kaks kertaa ollu sängys mun uuden italo-hoidon kanssa ja kyllä oli konemaista menoa, positiivisessa mielessä! Esileikki oli mahtavaa, suuseksi parasta mitä olen saanut. itse aktissa asentoja tuli ja meni enemmän kuin exän kanssa kahden vuoden sisällä!
        Asiaan voi vaikuttaa että kyseinen mies on lääkäri jä työnsä puolesta tuntee naisen anatomian.

        Ja just sopivan kokonen. Ei liian pieni eikä liian suuri..


    • Justalittlebitch

      Minun tapaamallani Italiaanolla oli isot kassit ja suht sopiva penis.. Erittäin huomaavainen tapaus oli ja ehkä hieman lipeväkin.. Juttua riitti.. Sopivan karvainen oli... Akti oli mitä parhain! Muistuu mieleeni varmaan dementiankin jälkeen :)

      • ryhävalas69

        nussiko suoraan perseeseen?


    • nyk. suom. mies para

      Eipä sitä voi neuvoa muuta kuin kokeilemaan. Niitä on kiihkeitä ja ei kiihkeitä, löytyy joka junaan, niinkuin yleensä elämässä. Kantsii kokeilla, itse ollut tyytyväinen. Kuin myös suomalaisiin miehiin, ehkä nykyään enemmän.
      Naimisiin meno ja yleensä perheen sisälle sopeutuminen on kyllä ihan tsäkää. Itselläni ihan ihana anoppi, Toscanalainen, ollaan parhaimmat ystävät, kaikella kunnioituksella. Tosin on niitäkin anoppeja jotka eivät hyväksy ulkomaalaista miniää. Varsinkin Etelässä.
      Eikun tsemppiä ja kokeilunhalua sinulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe