US videossa

Anonyymi-ap

Olen reilu 50v ukm (182/80 ja se 17 cm)ItäVantaalta ja cruisailu juurikin usvideon ja keltaisen ruusun tapaisissa paikoissa on äärimmäisen kiihoittavaa. Hämäryys, elokuvien äänet, huokailut, aukeavien vöiden kilinä jne…uuh…
Tuolla voisi viettää vaikka kuinka kauan aikaa ihan vain katselemassa mutta kiimaisuus vie lopulta johonkin koppiin, joskus laitan oven lukkoon ja jään odottamaan millainen kalu reiästä ilmestyy, kauaa ei tarvitse yleensä odotella kun jonkilainen tuleekin. Joskus jätän oven raolleen koska on kiihoittavaa kun joku katsoo minua imemässä kyrpää gloryholesta, nautin siitä. Viimeksi käydessä sain imeä mahtavaa kalua, puolikovana tuli kaunis puhtaalta tuoksuva pitkä kyrpä reiästä. Aloitin hellän nuoleskelun terskasta vartta pitkin ja se koveni nopeasti. Mies tuntui huokailevan nautinnollisesti ja myös minä nautin tuosta kovasta kalusta joka oli juuresta niin paksu ettei sormet ylettänyt sen ympäri, yritin upottaa sen niin syvälle suuhuni kuin kiimassani sain ja aika syvälle menikin. Koska olin taas jättänyt oven auki niin joku vanhempi mies tuli viereeni katsomaan ja sanoi että näytti upealta katsoa imutteluani, samalla hän polvistui ja työnsi naamansa lähelle, otin kyrvän suustani ja tarjosin sitä hänelle ja halukkaasti hän sen ottikin suuhunsa imien hetken. Sitten hän tarjosi taas kalun takaisin minulle ja vaikka iminkin sitä niin hän mahtui silti nuolemaan kalun vartta koska kyrpä oli sen verran pitkä. Hetken jatkettuaan hän poistui ja jätti tuon herkkupalan vai minulle. Huokailu seinän takana oli jo sellaista että tiesin kohta saavani palkinnon eikä mennyt kuin hetki kun tunsin ensimmäisen sykäyksen suussani, otin nopeasti kalun niin syvälle kuin sain ja nielussani tuntui kunnon lasti, tuntui niin upealta että minulta meinasi lentää omat lastit housuihin, en ollut malttanut laskea omia housujani ollenkaan, olin niin tuon mahtikyrvän pauloissa.
Mies seinän takana veti kalunsa reiästä ja kiitti kunnon imuista, sanoin että ilo oli vallan minun.
Sain hetken päästä imut omalle kalulleni toisessa kopissa ja kiimassa ruiskuttelin viikon lastini kaverin nieluun.
Olen jättänyt oven auki joskus myös siinä toivossa että imiessäni kyrpää polvillani ilman housuja joku tulisi taakseni ja painaisi kovan kyrpänsä reikääni ja nussisi minua niin että laukeisimme kaikki kolme….
Kerran näin meinasi tapahtuakin kun imetin omaa kaluani gloryholesta, housuni olivat lattialla ja ovi raollaan. Kuulin kun ovi kolahti ja tumma nuorehko kaveri sulki oven perässään, vilkaisin häntä ja huomasin että hän katseli peppuani halukkaasti, olin juuri laukeamassa mutta minulla meni niinsanotusti ”pupu pöksyihin” ja vedinkin nopeasti housut jalkaani ja poistuin kopista…minua oli joku varoittanut vähän aikaa sitten noista tummista kundeista, syytä ei kerrottu mutta sanottiin ettei kannata niihin seota….
Näin jälkeenpäin toisaalta harmittaa hieman koska tuo olisi ollut juuri se mitä halusin.
No, kunhan tämä kesäloma ja matkailu on ohi niin pääsen käymään usvideossa ja katsotaan mitä sitten tapahtuu…

0

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

        Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
        Suomalaiset julkkikset
        47
        3115
      2. Henkirikos Alakylässä

        Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
        Seinäjoki
        47
        2341
      3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

        Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
        Maailman menoa
        125
        1710
      4. Tidätkö nainen

        että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
        Ikävä
        100
        1563
      5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

        Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
        Ikävä
        38
        1077
      6. Viimeinen reissu tälle kesälle

        Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
        Ikävä
        169
        954
      7. Mikä on kaivattusi etunimi?

        Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
        Ikävä
        44
        921
      8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

        Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
        Kotimaiset julkkisjuorut
        175
        856
      9. En kestä katsoa

        Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
        Ikävä
        71
        801
      10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

        Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
        Suomalaiset julkkikset
        14
        764
      Aihe