Öööö... Rallia...

Anonyymi-ap

Minä ku olin nuorena miehenä paikalla, ku Kankkune tul kurasella autolla tauolle ja kukoa ei ruvennu pesemää sen autuu... sillo minä sieppasin painepesurin letkun kouraa ja pesin sen Kankkusen auton... Öööö... sen jäläkee myö on oltu hyviä kaveria Kankkusen kanssa... Öööö...

34

760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ralli mennyt niin aneemiseksi että katson tv;stä. Ainoa joka kiinnostaa edes vähän on wrc2.luokka. Mutta sen takia en erikoikokeille lähde.

      • Anonyymi

        Ketä kiinnostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa

        Juurihan kerroin. Onko aivokapasiteetissa pirin mentävä aukko?


    • Anonyymi

      Rallien seuraaminen loppu,kun lapsi pääsi erikoisluvalla ajaan.
      Nyt näitä saman ikäisiä erikoisluvalla kortin saaneita on mullan alla jo kymmeniä..
      Ajokortti erikois luvalla. Haku syynä on usein kodin ja koulun välimatka. ja sitten saa ajokortin 17v
      Mutta matka loppuu usein viikonloppuna yöllä tai loman aikana.

      • Anonyymi

        USA;ssa sa ajokortin 16-vuotiaana, joissain osavaltioissa aiemminkin eikä siellä nuoret torvesta paitsi räppärit. Kun ajatellaan siellä olevaa liikennemäärää niin suomen ajo-opetuksessa on oltava jotain pielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        USA;ssa sa ajokortin 16-vuotiaana, joissain osavaltioissa aiemminkin eikä siellä nuoret torvesta paitsi räppärit. Kun ajatellaan siellä olevaa liikennemäärää niin suomen ajo-opetuksessa on oltava jotain pielessä.

        Niin on, esim.ei opeteta miten ajetaan irtosoralla, autot heti metsässä kun vähän irtosoraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on, esim.ei opeteta miten ajetaan irtosoralla, autot heti metsässä kun vähän irtosoraa.

        Takavetoset pysy ennen tiellä,nyt vaikka on nelivetoja niin vatukossa ollaan kun vähänkin mutkaa tiessä.


    • Anonyymi

      Öööö... Kaipolan Pöminä... tehtaan paras remonttimies... Vireen kioski... Öööö...

      • Anonyymi

        Hanki lobotomia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki lobotomia

        hanki sepiraattori..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hanki sepiraattori..

        Pure munkki pappa


    • Anonyymi

      No sehän on hyvä sulle!

    • Anonyymi

      Ööööö se on kankku vaan ollaan sen verran hyviä ystäviä.. ööö

      • Anonyymi

        toki ja imua lauteen alta, toki vain hieman..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toki ja imua lauteen alta, toki vain hieman..

        Toki bentso börje toki toki tokiiii


    • Anonyymi

      Onneksi sataa vettä niin tiet ei pölyä. Ja maksulliselta parkkipellolta saa rahalla hinausapua.

    • Anonyymi

      Kankkunen on viisas mies... osti kallista taidettakin... Hoh, hoo...

      • Anonyymi

        Kääkö katteeks toiset saa sinä et hähähää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kääkö katteeks toiset saa sinä et hähähää

        Niin mitä saa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kääkö katteeks toiset saa sinä et hähähää

        Sossun pummi... menisit töihin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sossun pummi... menisit töihin...

        Munkin purija hanki elämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munkin purija hanki elämä

        Sossun pummi... menisit töihin...


    • Anonyymi

      Vieläkö tähtiasentaja on ratamestarina?

    • Anonyymi

      Onneksi tää ralli paska loppuu täältä korpikyliltä. Pysyy tähti asentajat sun muut suuri suut/iso perseet nesteellä munkilla.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu!!!


    • Anonyymi

      Öööö... olispa vielä Pöminä ja minä siellä tähtiasentajana... Öööö... nyt on tehtaalla voa jätekasoja... Öööö...

      • Anonyymi

        ÖÖÖ minä se ole suomen paras motokuski ÖÖÖ ajelen työkaverin repun ja takin solmuun ÖÖÖÖ toki hiukan piipitys puhelua toiseen koneeseen ÖÖÖÖ tuli tehtyä päivän hyvä työ ÖÖÖÖ toki hiukan myös imua päälykäisen kikkelistä,toki ÖÖÖÖ vain lauteen alta ÖÖÖ


    • Anonyymi

      Auto ajaa ohi sekunnissa,sitä on mukava mennä katsomaan hirvikärpästen sekaan.

    • Anonyymi

      Ööööö lapin paikka, ööö evanssin paikka, öööö, katsutan paikka, ööööö pajarin paikka. Rovanperän paikka öööööööööööööööö.

    • Anonyymi

      Ööööööö ja tänakin paikka. Meinas unohtua.

      • Anonyymi

        Ööööö munkin purija öööö


    • Anonyymi

      Ei suomalainen mehtäjuntti oikein sovi tielle muiden kanssa se rupee päteen😝

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10300
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4563
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3104
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1889
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe