Minä ku olin nuorena miehenä paikalla, ku Kankkune tul kurasella autolla tauolle ja kukoa ei ruvennu pesemää sen autuu... sillo minä sieppasin painepesurin letkun kouraa ja pesin sen Kankkusen auton... Öööö... sen jäläkee myö on oltu hyviä kaveria Kankkusen kanssa... Öööö...
Öööö... Rallia...
32
903
Vastaukset
- Anonyymi
Ralli mennyt niin aneemiseksi että katson tv;stä. Ainoa joka kiinnostaa edes vähän on wrc2.luokka. Mutta sen takia en erikoikokeille lähde.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kiinnostaa
Juurihan kerroin. Onko aivokapasiteetissa pirin mentävä aukko?
- Anonyymi
Rallien seuraaminen loppu,kun lapsi pääsi erikoisluvalla ajaan.
Nyt näitä saman ikäisiä erikoisluvalla kortin saaneita on mullan alla jo kymmeniä..
Ajokortti erikois luvalla. Haku syynä on usein kodin ja koulun välimatka. ja sitten saa ajokortin 17v
Mutta matka loppuu usein viikonloppuna yöllä tai loman aikana.- Anonyymi
USA;ssa sa ajokortin 16-vuotiaana, joissain osavaltioissa aiemminkin eikä siellä nuoret torvesta paitsi räppärit. Kun ajatellaan siellä olevaa liikennemäärää niin suomen ajo-opetuksessa on oltava jotain pielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
USA;ssa sa ajokortin 16-vuotiaana, joissain osavaltioissa aiemminkin eikä siellä nuoret torvesta paitsi räppärit. Kun ajatellaan siellä olevaa liikennemäärää niin suomen ajo-opetuksessa on oltava jotain pielessä.
Niin on, esim.ei opeteta miten ajetaan irtosoralla, autot heti metsässä kun vähän irtosoraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, esim.ei opeteta miten ajetaan irtosoralla, autot heti metsässä kun vähän irtosoraa.
Takavetoset pysy ennen tiellä,nyt vaikka on nelivetoja niin vatukossa ollaan kun vähänkin mutkaa tiessä.
- Anonyymi
Öööö... Kaipolan Pöminä... tehtaan paras remonttimies... Vireen kioski... Öööö...
- Anonyymi
Hanki lobotomia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki lobotomia
hanki sepiraattori..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hanki sepiraattori..
Pure munkki pappa
- Anonyymi
No sehän on hyvä sulle!
- Anonyymi
Ööööö se on kankku vaan ollaan sen verran hyviä ystäviä.. ööö
- Anonyymi
toki ja imua lauteen alta, toki vain hieman..
- Anonyymi
Onneksi sataa vettä niin tiet ei pölyä. Ja maksulliselta parkkipellolta saa rahalla hinausapua.
- Anonyymi
Kankkunen on viisas mies... osti kallista taidettakin... Hoh, hoo...
- Anonyymi
Kääkö katteeks toiset saa sinä et hähähää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mitä saa??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sossun pummi... menisit töihin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Munkin purija hanki elämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Munkin purija hanki elämä
- Anonyymi
Vieläkö tähtiasentaja on ratamestarina?
- Anonyymi
Onneksi tää ralli paska loppuu täältä korpikyliltä. Pysyy tähti asentajat sun muut suuri suut/iso perseet nesteellä munkilla.
- Anonyymi
Hyvin sanottu!!!
- Anonyymi
Öööö... olispa vielä Pöminä ja minä siellä tähtiasentajana... Öööö... nyt on tehtaalla voa jätekasoja... Öööö...
- Anonyymi
ÖÖÖ minä se ole suomen paras motokuski ÖÖÖ ajelen työkaverin repun ja takin solmuun ÖÖÖÖ toki hiukan piipitys puhelua toiseen koneeseen ÖÖÖÖ tuli tehtyä päivän hyvä työ ÖÖÖÖ toki hiukan myös imua päälykäisen kikkelistä,toki ÖÖÖÖ vain lauteen alta ÖÖÖ
- Anonyymi
Auto ajaa ohi sekunnissa,sitä on mukava mennä katsomaan hirvikärpästen sekaan.
- Anonyymi
Ööööö lapin paikka, ööö evanssin paikka, öööö, katsutan paikka, ööööö pajarin paikka. Rovanperän paikka öööööööööööööööö.
- Anonyymi
Ööööööö ja tänakin paikka. Meinas unohtua.
- Anonyymi
Ei suomalainen mehtäjuntti oikein sovi tielle muiden kanssa se rupee päteen😝
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1042002En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718