Tesla aikoo vetää takaisin 1,8 miljoonaa ajoneuvoa Yhdysvalloissa konepellin vian takia..

Anonyymi-ap

Tuossa näkee ns. autokehityksen suunnan, joka on varsin huolestuttava, esim. Teslalle tämä on jo kolmas takaisin veto lähi-aikoina, ja kaikki miljoona luokan takaisin vetoja, toki takaisin vetoja on ollut jokaisella automerkillä, mutta nämä megaluokan takaisin vedot tässä kokoluokassa on varsin harvinaista...

Jopa omaan nissan navaraan oli muutama vuosi sitten takaisin veto, kun tuossa raitissa olevassa airbagissä oli ylimääräisiä metallinkappaleita, ja eikä tuo takaisin veto koskenut ainoastaan nissania, vaan lähes kaikkia vuosia 2009-2014 thaimaassa koottuja pickuppeja, niin isuzu, toyota, nissan syynä oli edullisempi airbag rakenne kiinasta, jolla auton kustannuksia saatiin muutaman euron alaspäin, turvatyyny oli onnettomuustilanteessa aiheuttanut kaksi kuolemaa thaimaassa, kaikki autot missä ole kyseinen airbag vaihdettiin veloituksetta tehdasairbag pakettiin, autoja oli kymmeniä tuhansia, ja se tuli kalliiksi.

9

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ollaan huolissamme. Miljoona luokka on ikävä juttu. Tesloissa ei ole ydinsodan kestävää kampea, ei tupakointi-ikkunaluukkua, eikä niissä koe tuulta kasvoillaan ja vauhdin hurmaa jo kuudessakympissä. Ladassa on elämisen maku sillä sitä pitää ohjata koko ajan suorallakin tiellä, joskus se lähtee vasemmalle, sitten oikealle ja sitten vasemmalle aina vaan.

      • Anonyymi

        Niin kannattaakin olla mutta ladassa on 30.000 - 40.000 euron akkupakettia, se lähtee jopa käyntiin 40 asteen pakkasella, kammesta veivaamalla, enpä muista että ladaa pitäisi ohjata sen enempää kuin muitakaan autoja tosin olen ajanut vain 2107, uudessa kaupungissa räätälöity versio, seuraava malli olikin sitten samaran euro versio, kun luotat triptrappeihin tuolla on lada 2107 käyttäjä kokemuksia kuten huomaat huippupeli https://www.nettiauto.com/lada/2107/arvostelut.
        ei tuo bemari ole sen paremmin pärjännyt. https://www.nettiauto.com/bmw/320/arvostelut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kannattaakin olla mutta ladassa on 30.000 - 40.000 euron akkupakettia, se lähtee jopa käyntiin 40 asteen pakkasella, kammesta veivaamalla, enpä muista että ladaa pitäisi ohjata sen enempää kuin muitakaan autoja tosin olen ajanut vain 2107, uudessa kaupungissa räätälöity versio, seuraava malli olikin sitten samaran euro versio, kun luotat triptrappeihin tuolla on lada 2107 käyttäjä kokemuksia kuten huomaat huippupeli https://www.nettiauto.com/lada/2107/arvostelut.
        ei tuo bemari ole sen paremmin pärjännyt. https://www.nettiauto.com/bmw/320/arvostelut

        ja akkupaketti maksaa ladaan 80 euroa, uusi ja varmasti lähtee käyntiin.


      • Anonyymi

        Niinkö, mutta muista lada on kaikkien autojen äiti, ei vaan isoäiti... maailmassa on paljon huippuluokan russakka autoja, siis todella... russakat tekevät aurus merkkistä autoa, joka on erittäin laadukas, olen yhden nähnyt ihan luonnossa, mutta maa valmistaa jollakin toisella merkillä loistoautoa... eikä ole edes edustusmersun hintaluokassa.


    • Anonyymi

      Saarikommunisti.

      Montako kertaa 2000- luvulla on käynyt niin että 2000- luvulla valmistettu nykyaikainen huollettu auto ei ole lähtenyt pakkasella käyntiin?

      Kyllä ne lähtee kaikki käyntiin, oli pakkasta tai ei. Käyntiin lähtemisen perusteella ei enää voida julistaa autoa "huippupeliksi", vaan vaatimustaso on kasvanut kauas niistä ajoista.

      Viimeksi kun minulla ei lähtenyt auto käyntiin, elettiin vuotta 1989 ja se oli 1,3 litrainen Sierra josta oli kansipahvi paskana ja akku huonossa kunnossa. Ne kun korjattiin niin taas lähti.

      Nykyään vaaditaan voimaa, mukavuutta, ajo-ominaisuuksia, alhaista melutasoa, turvallisuutta, ergonomiaa, lisävarusteita jne.

      Kukaan itseään kunnioittava ihminen ei ole koskaan ostanut Ladaa eikä ajanut Ladalla. Se on rinnastettavissa siihen että menet kirkkohäihin verkkopaidassa ja crocseissa karvalakki päässä.

      Ladamiehet häpäisee itsensä, kaikki häpeää ladamiehiä, koiratkin häpeää ladamiehiä.

      Lada on ja tulee olemaan aina yksi hirveimmistä maailmanlopun jänisräiköistä, mitä ihmiskunta on koskaan valmistanut ihmiskunnan harmiksi ja alistetun köyhäkansan kiduttamiseksi.

      Hävettää vieläkin että koulukaverin isän Ladan kyydillä mentiin kerran uimahallille, mutta hyvä että selvittiin siitä reissusta hengissä kuitenkin, vain henkiset traumat jäi.

      2010

      • Anonyymi

        Kaikki 2000 luvulla rakennetut autot eivät lähde käyntiin, jos akku on pimeänä, eikä niitä oikein voi vetääkään käyntiin kun lootat ei kestä vetämistä, voitko kertoa mikä ladan malli on, kuten sanoit aina yksi hirveimmistä maailmanlopun jänisräiköistä, vieläkin lada on russakoiden eniten myyty merkki, vw oli kymmenes... https://en.wikipedia.org/wiki/Lada_Granta on tällä hetkellä eniten myyty malli, vuonna 2016 oli russakassa noin 40.000.000 autoa, ja markkinaosuus oli yli 40%, eli mies voi lähteä ladasta, mutta lada ei lähde miehestä millään muotoa... joten väite ei ole ihan tuulesta temmattu, ja kaikkien aikojen kappalemääräisesti myyty lada 0n ollut 2101-2107...

        tosin sinua ei voi sanoa mieheksi millään muotoa.

        Siis sinulla on jo huono itsetunto pentuna, kuten kerroit, että hävetti olla ladan kyydissä, ja sait siitä traumoja, minä olen mennyt uimaan polkupyörällä, kävellen, mopolla, pääosin... eikä niistä tullut minulle mitään traumoja, sain jopa parikertaa ajaa invamopoa, äitini sai sellaisin kun sairasti ms-tautia, ja kokeilun, aivan kauhea vehje... äitini ei koskaan hommannut ajokorttia, eikä tajunnut mitään liikennesäännöistä, veti kolmion takaa auton eteen ja mopo meni lunastukseen, eikä ikinä ostettu uutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki 2000 luvulla rakennetut autot eivät lähde käyntiin, jos akku on pimeänä, eikä niitä oikein voi vetääkään käyntiin kun lootat ei kestä vetämistä, voitko kertoa mikä ladan malli on, kuten sanoit aina yksi hirveimmistä maailmanlopun jänisräiköistä, vieläkin lada on russakoiden eniten myyty merkki, vw oli kymmenes... https://en.wikipedia.org/wiki/Lada_Granta on tällä hetkellä eniten myyty malli, vuonna 2016 oli russakassa noin 40.000.000 autoa, ja markkinaosuus oli yli 40%, eli mies voi lähteä ladasta, mutta lada ei lähde miehestä millään muotoa... joten väite ei ole ihan tuulesta temmattu, ja kaikkien aikojen kappalemääräisesti myyty lada 0n ollut 2101-2107...

        tosin sinua ei voi sanoa mieheksi millään muotoa.

        Siis sinulla on jo huono itsetunto pentuna, kuten kerroit, että hävetti olla ladan kyydissä, ja sait siitä traumoja, minä olen mennyt uimaan polkupyörällä, kävellen, mopolla, pääosin... eikä niistä tullut minulle mitään traumoja, sain jopa parikertaa ajaa invamopoa, äitini sai sellaisin kun sairasti ms-tautia, ja kokeilun, aivan kauhea vehje... äitini ei koskaan hommannut ajokorttia, eikä tajunnut mitään liikennesäännöistä, veti kolmion takaa auton eteen ja mopo meni lunastukseen, eikä ikinä ostettu uutta.

        vai niin vuonna 1998 asuin espoon nuottaniemessä minulla oli 500 sarjan melkein uusi bemari, eikä se ollut edes eka bemari, sinulla100 mk sierra, sitä se köyhyys teetättää, oliko tuokin auto yläkanttiin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vai niin vuonna 1998 asuin espoon nuottaniemessä minulla oli 500 sarjan melkein uusi bemari, eikä se ollut edes eka bemari, sinulla100 mk sierra, sitä se köyhyys teetättää, oliko tuokin auto yläkanttiin...

        Vain tumpelot ajaa autoillaan siihen asti kun ei enää käynnisty kannentiivisteen vuodon vuoksi.

        Niin ja tottakai akku täytyy vaihtaa huoltoliikeessä, onhan se niin vaikea toimenpide suorittaa itse.

        Minkälainen markkamiljonääri ajaa sierralla?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe