Halvempaa ruokaa ei saada muuten kuin tekoälyllä

Anonyymi-ap

Paitsi hoivatyössä, myös ravintola-ja palvelualalla on jatkuva pula duunareista ja yleensä nämä alat ovat vielä matalapalkkaisia ja työllistävät nuoria ja maahanmuuttajia.
Mutta ratkaisua kokeili jo aiemmin Mäkkäri, joka otti tekoälyn kokeiluun. Vaikka juuri Mäkkäri työllistää nuoria ja maahanmuuttajia. Niitä, joille on ensiarvoisen tärkeää päästä työelämään kiinni.
Missä on tällaisten puljujen yhteiskuntavastuu ??? Minä ainakin panen boikottiin ihan välittömästi tällaiset laitokset kun sellaisissa otetaan tekoäly korvaamaan ihmistyövoimaa. Ja valtiolta kunnon verotus vielä päälle !

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/c084b674-f073-4c4e-a0c0-a4e3b7fe8f96

2

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

samaa mieltä minäkin. Pelloille tuli traktorit sodan jälkeen ja peltotyövoiman tarve loppui kuin seinään. Enää ei ollut tarvetta sirpin ja viikatteen voimalla työtä tekeville.
      Harmi että heidän oli luovuttava kevyestä ruumiillisesta työstä ja muutettava kaupunkeihin työn perässä. Jos ei olisi koneita ja sähköä keksitty niin saisimme kaikki tehdä arvokasta työtä lapiomiehinä ja sirpin heiluttajina ja pokasahalla puunkaadossa korpimetsässä. Se olisi ihmisen elämää.
      https://www.gettyimages.fi/detail/uutiskuva/load-of-logs-being-pulled-by-two-horses-in-winter-usa-circa-uutiskuva/614094750?adppopup=true

• Anonyymi

Ainahan kehitys menee eteenpäin, mutta massatyöttömyys sinänsä tulee kyllä romahduttamaan kokonaisia hyvinvointivaltioita . Verotuloja ei tyhjästä tule. Nyt kun Suomen pelkkä valtion velan korko on vuodessa 3 miljardia (siis miljardia ! ), tämän luulisi puhuttavan koko yhteiskuntaa, kun olemme olevinamme muutenkin niin lukeneita ja sivistyneitä.
        Massatyöttömyys puskee kyllä nurin rakentamiset ja hankkimiset, perheen perustamiset ja turhat koulutukset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1796
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe