Kari Jansa viisastelee marjan poimijoista,jotka huijari firmat on jo käräjillä ihmiskaupasta.Nytkin joka pitäjässä marjan ostajia jotka maksavat eurot käteen heti,kun marjat on punnittu,on hyvä ,että huijarit joutuu vastuuseen!!!
Thaimaalaiset!!
3
208
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä itse ymmärsit mitä tarkoitit, mutta lukija ei?
No, useana vuonna meille on lennätetty Thai marjanpoimijoita. Nämä yritykset, jotka heitä palkkaa, kiskoo niin suuret asumisen ja ruokailu kustannukset, että useat poimijat ovat jääneet näille yrittäjille velkaa kun lähtevät kotiin.
Tässä Satoselle esimerkki, jos yrittäjät saavat "paikallisesti" päättää palkoista! - Anonyymi
Mustikat on jo poimittu!ei jääny taikkulaisille keräämistä,saa nähdä kerkeevätkö puolukka-apajille?marjat on myyty yksityisille,kerätkyy firmat marjasa!
- Anonyymi
Marjan ostajia joka pitäjässä,Kuhmossa roskainen Mustikka 2 euroa kilo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak453927Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka222975- 322550
- 321879
- 521464
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas4471438Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode431383- 371270
- 541191
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho161165