Kari Jansa viisastelee marjan poimijoista,jotka huijari firmat on jo käräjillä ihmiskaupasta.Nytkin joka pitäjässä marjan ostajia jotka maksavat eurot käteen heti,kun marjat on punnittu,on hyvä ,että huijarit joutuu vastuuseen!!!
Thaimaalaiset!!
3
229
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä itse ymmärsit mitä tarkoitit, mutta lukija ei?
No, useana vuonna meille on lennätetty Thai marjanpoimijoita. Nämä yritykset, jotka heitä palkkaa, kiskoo niin suuret asumisen ja ruokailu kustannukset, että useat poimijat ovat jääneet näille yrittäjille velkaa kun lähtevät kotiin.
Tässä Satoselle esimerkki, jos yrittäjät saavat "paikallisesti" päättää palkoista! - Anonyymi
Mustikat on jo poimittu!ei jääny taikkulaisille keräämistä,saa nähdä kerkeevätkö puolukka-apajille?marjat on myyty yksityisille,kerätkyy firmat marjasa!
- Anonyymi
Marjan ostajia joka pitäjässä,Kuhmossa roskainen Mustikka 2 euroa kilo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419