Kari Jansa viisastelee marjan poimijoista,jotka huijari firmat on jo käräjillä ihmiskaupasta.Nytkin joka pitäjässä marjan ostajia jotka maksavat eurot käteen heti,kun marjat on punnittu,on hyvä ,että huijarit joutuu vastuuseen!!!
Vastaukset 3
- Anonyymi
Ehkä itse ymmärsit mitä tarkoitit, mutta lukija ei?
No, useana vuonna meille on lennätetty Thai marjanpoimijoita. Nämä yritykset, jotka heitä palkkaa, kiskoo niin suuret asumisen ja ruokailu kustannukset, että useat poimijat ovat jääneet näille yrittäjille velkaa kun lähtevät kotiin.
Tässä Satoselle esimerkki, jos yrittäjät saavat "paikallisesti" päättää palkoista! - Anonyymi
Mustikat on jo poimittu!ei jääny taikkulaisille keräämistä,saa nähdä kerkeevätkö puolukka-apajille?marjat on myyty yksityisille,kerätkyy firmat marjasa!
- Anonyymi
Marjan ostajia joka pitäjässä,Kuhmossa roskainen Mustikka 2 euroa kilo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1141502Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.141824Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois208768Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!33720Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47717- 69702
- 49652
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59565Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29551- 76551