Onko lomasuunnitelmia? Itse olen viikon Las Palmasissa ja sitten kaksi viikkoa Playa del Inglesissä. Viime vuonna olin kaksi viikkoa Puertossa. Puertolla tarkoitetaan puhekielessä aina Puerto Ricoa. Aurinkoa riitti. Varmasti sitä on Inglesissä ensi kaudellakin.
Vastaukset 36
- Anonyymi
No Inglesiin ollaan lähdässä jouluksi kuten muinakin vuosina. Inglesin auringon alla on mukava loikoilla. Aurinkoa on joka päivä ja sateita ei ole kuten Puerto de la Cruzissa. Siellä kävimme ennen ja kyllästyimme ainaisiin sateisiin ja kylmiin ilmoihin. Yöllä lämpötilat laski lähelle nollaa ja talvitakit oli välillä päivälläkin ulkona tarpeellisia.
Onneksi löysimme Inglesin. Ei tarvita talvitakkia kun lämpöä riittää. Voitteko suositella mukavia pihviravintoloita Inglesissä.- Anonyymi
El Poncho Asador Steakhouse
- Anonyymi
Kovasti täällä on karhua hehkutettu. Suositteluuni on kaksi syytä. Ensiksi siellä tulee ruokailu erittäin edulliseksi kun ei ole neljään viimeiseen vuoteen ollut avoinna päivääkään. Toiseksi siellä on erittäin kattava viinilista.
- Anonyymi
Keskitalvella, joulukuussa ja tammikuussa , ei aina ole aurinkoa. Monesti on pilvistä ja viileää varsinkin iltaisin. Villapusero ja villasukat kuuluu matkavarusteisiin.
- Anonyymi
Miestä tekeepi miehen mieli ja siksi aina inglesin vehreään paratiisiin josta mies löytää helposti mies seuraa lomansa iloksi. Onneksi asun täällä inglesin vehreässä paratiisissa eli olen canario joten täydellisen espanjan kielen taidollani kuumaa miestä on runsaasti tarjolla. Ihana paikka tuo inglesin vehreä paratiisi. Poika rakkaus kukkii ja kuumaa huumaa on tarjolla runsaasti kaikille.
- Anonyymi
Minun täytyy kielitaidottomana iskeä ihania mirkkuja Apilaniityn tansseista. Melkoisen kuumia epeleitä nekin ovat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun täytyy kielitaidottomana iskeä ihania mirkkuja Apilaniityn tansseista. Melkoisen kuumia epeleitä nekin ovat!
Juu , eronneilla ex-rouvilla ja muuten vapailla naisilla on usein haku päällä. Apilaniitty ja Fox, tangoa poski poskea vasten .... Jos ei siellä pääse saatille yms. niin puhelinnumero sitten ja kotona soitellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu , eronneilla ex-rouvilla ja muuten vapailla naisilla on usein haku päällä. Apilaniitty ja Fox, tangoa poski poskea vasten .... Jos ei siellä pääse saatille yms. niin puhelinnumero sitten ja kotona soitellaan.
Apila nimitystä rn tiedä mitään kun en oo maalta kotoisin. Jos kaipaat kuumaa seuraa lomalle niin mies seuraa löytyy helposti joka miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apila nimitystä rn tiedä mitään kun en oo maalta kotoisin. Jos kaipaat kuumaa seuraa lomalle niin mies seuraa löytyy helposti joka miehelle.
Heh, et tiedä mitään Apilaniitystä. Paljastui, että et ole Inglesissä käynytkään.
Kaikkihan Inglesin kävijät Apilaniityn tuntevat.
- Anonyymi
Inglesiin menijöille suosittelen ruokaravintolaksi pihviravintola Karhua.
Olin siellä eilen ja totesin sen ehkä saarten parhaaksi pihviravintolaksi.
Ruokakriitikkona minulla on vaativa maku. Ammattitaitoni ja asiantuntemuksen myötä annan pihviravintola Karhulle täydet 5/5.- Anonyymi
Ei tulis mieleenkään noudattaa tuollaisen "kriitikon" suosituksia!
- Anonyymi
Kyllähän Karhu kiistatta on Kanariansaarien paras pihviravintola.
- Anonyymi
Toimiessaan karhubaari oli makkaraperunakioski ja neljä viimeidtä vuotta on ollut lappu luukulla. Pitää joskus kirjoittaa trollin kiusaksi totta.
- Anonyymi
Menkää te trollit sankoin joukoin karhubaariin. Me normaalit turistit menemme Pannuun joka aukeaa takuuvarmasti lokakuussa kuten on auennut jo vuosikymmeniä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimiessaan karhubaari oli makkaraperunakioski ja neljä viimeidtä vuotta on ollut lappu luukulla. Pitää joskus kirjoittaa trollin kiusaksi totta.
Sinä olet trolli joka haukkuu saarten parasta ruoka ravintolaa karhua ja väittää pannua ruoka ravintolaksi vaikka se on karaoke baari jossa ukot tanssii pöydillä. Eikö yhtään hävetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menkää te trollit sankoin joukoin karhubaariin. Me normaalit turistit menemme Pannuun joka aukeaa takuuvarmasti lokakuussa kuten on auennut jo vuosikymmeniä.
Päin vastoin. Pysykää te trollit kotona siellä posiolla. Kauemmas teillä ei kuitenkaa oo vara matkustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet trolli joka haukkuu saarten parasta ruoka ravintolaa karhua ja väittää pannua ruoka ravintolaksi vaikka se on karaoke baari jossa ukot tanssii pöydillä. Eikö yhtään hävetä.
Onneksi meillä on Pannu, joka on ehkä koko saaren paras ruokaravintola. Se on toiminut jo useita vuosikymmeniä ja tuhannet ja tuhannet turistit tuntevat sen.
Sinä trolli olet jostakin syystä vihannut pannua hyvin pitkään ja levität täällä siitä jos jonkinlaisia valheita.
Kaikki me tiedämme karhubaari nimisen juottolan kaatuneen koronaan eikä se ole noin neljään vuoteen ollut päivääkään auki. Silti sinä jaksat kirjoitella lähes päivittäin kun se toimisi normaalisti.
Kirjoitan tämän vain siksi, että jos tällä palstalla on meidän kahden lisäksi joku kolmaskin lukija, saa hän todenperäistä tietoa Inglesistä. On sellainenkin vaara olemassa, että joku Inglesiin matkaa suunnitteleva sattuisi tätä surkeaa valehtelijan palstaa silmäilemään ja uskoisi sinun "ruokakriitikon" suosituksia. Älkää siis lomalaiset turhaan yrittäkö etsiä karhubaaria, sitä ei ole olemassakaan muualla kuin pienipäisen trollin korvien välisellä pururadalla.
Palaan taas myöhemmin oikaisemaan valheitasi. - Anonyymi
Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Oli maukas pihvi tänään pihviravintola Karhussa.
Suosittelen Karhua kaikille hyvien pihvien ystäville.- Anonyymi
Minä retkotin alasti homonakurannalla selälläni ja pyöritin helikopteria.
Suositan myös Karhun pihvejä. - Anonyymi
Oletko muistisairas, vai valehteletko tahallasi?
- Anonyymi
Puerto Ricossa aion viettää pari kolme viikkoa. Inglesin kierrän kaukaa. Liian tuulista ja liikaa homoja. Ei minulla sinänsä ole mitään homoja vastaan, kunhan heitä ei tarvitse nähdä. Pysymme toisin sanoen eri piireissä ja paikoissa!
- Anonyymi
"liikaa homoja" !!! Ei pidä uskoa tällä palstalla kirjoittelua. Ei niitä ole häiriöksi ja monet homot ovat sitä paitsi fiksuja, eivät esiinny tungettelevasti jos huomaavat, että ei olla sen alan miehiä. Inglesin jätän minä ja vaimo tällä kertaa Kanarialla väliin. Liki kymmenen kertaa ollaan käyty. Vihreämpää ja rauhallisempaa löytyy Maspalomasista joten sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"liikaa homoja" !!! Ei pidä uskoa tällä palstalla kirjoittelua. Ei niitä ole häiriöksi ja monet homot ovat sitä paitsi fiksuja, eivät esiinny tungettelevasti jos huomaavat, että ei olla sen alan miehiä. Inglesin jätän minä ja vaimo tällä kertaa Kanarialla väliin. Liki kymmenen kertaa ollaan käyty. Vihreämpää ja rauhallisempaa löytyy Maspalomasista joten sinne.
Homoja ei ole koskaan liikaa ja kaikki homot ovat dynaamisia js varakkaita ja fiksuja. Siksi kaltausesi luuserit heitä haukkuu koko ajan täällä kun olette niin kade. Käy nyt ensin tallinassa ja haaveile vasta sitten meidän poika rakkauden kanariasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homoja ei ole koskaan liikaa ja kaikki homot ovat dynaamisia js varakkaita ja fiksuja. Siksi kaltausesi luuserit heitä haukkuu koko ajan täällä kun olette niin kade. Käy nyt ensin tallinassa ja haaveile vasta sitten meidän poika rakkauden kanariasta.
Minäkin tykkään poika rakkauden antimista ja siksi käyn joka talvi inglesissä. Siellä mies löytää helposti mies seuraa. Ihana paikka tuo ingles.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin tykkään poika rakkauden antimista ja siksi käyn joka talvi inglesissä. Siellä mies löytää helposti mies seuraa. Ihana paikka tuo ingles.
Älä unta näe Kanarian matkoista ... Tai näe sittenkin , se pitää mielen virkeänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä unta näe Kanarian matkoista ... Tai näe sittenkin , se pitää mielen virkeänä.
Sinä se vaan jaksat olla ilkeä asia kirjottajille ja sisällön tuottajille. Onko tarkoitus saada kaikki asia kirjottajat ja ja sisällön tuottajat pois täältä jotta voit plokata omia juttujasi ilman asia kirjotuksia ja sisällön tuotoksia. Kelle tulee mieleen kaksikko anaali antiikki ja pers pappa eläke pappa jotka yritti vallottaa tännpalstan aiemmin ja trollaa täällä koko ajan jotta palsta on luku kelvoton. Kelle oli yllätys ei minulle ei minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se vaan jaksat olla ilkeä asia kirjottajille ja sisällön tuottajille. Onko tarkoitus saada kaikki asia kirjottajat ja ja sisällön tuottajat pois täältä jotta voit plokata omia juttujasi ilman asia kirjotuksia ja sisällön tuotoksia. Kelle tulee mieleen kaksikko anaali antiikki ja pers pappa eläke pappa jotka yritti vallottaa tännpalstan aiemmin ja trollaa täällä koko ajan jotta palsta on luku kelvoton. Kelle oli yllätys ei minulle ei minulle.
Onneksi Olkoon! Olet jo itse onnistunut karkoittamaan kaikki kirjoittajat tältä saitilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
".... haaveile vasta sitten meidän poika rakkauden kanariasta." Kun se vaan tuntuu, että sinä olet tässä varsinainen haaveilija.
- Anonyymi
Mikä siellä on tilanne viemäripojilla apinarokon suhteen? Sieltä on tullut Afrikasta veneitä.
- Anonyymi
Viemäripojat ne sitäkin luultavasti levittävät toisiinsa kuten itä-intialaista hyppykuppaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viemäripojat ne sitäkin luultavasti levittävät toisiinsa kuten itä-intialaista hyppykuppaa..
Leviää kulovalkean tavoin Inglesissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leviää kulovalkean tavoin Inglesissä.
meinaan apinarokko.
- Anonyymi
Onneksi sentään uimahallit taas avautuivat. Sateinen kesä oli harrastukselle ikävää aikaa.
Nyt taas pääsee uimahallin suihkuun lotraamaan ja ihastelemaan komeita vartaloita. Näin pikkuhiljaa virittäytyy tulevaan Inglesin turnaukseen.- Anonyymi
Kuuma ja komea mies vartalo on parasta mitä tiedän. Nyt niitä ihastelen uima rannoilla ja pian inglesin naku rannalla. Miehelle löytyy inglesistä helposti kuumaa mies seuraa. Huh huh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuma ja komea mies vartalo on parasta mitä tiedän. Nyt niitä ihastelen uima rannoilla ja pian inglesin naku rannalla. Miehelle löytyy inglesistä helposti kuumaa mies seuraa. Huh huh.
"Nyt niitä ihastelen uima rannoilla ja pian inglesin naku rannalla. " Sen kun ihastelet, kuukunamunaisia 50+ ukkoja. Eukot lerpottavat tissejään, karvat tippuneet vuosien saatossa.
Minä tiijjän. Oon käyny.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1401041Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171007En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213748- 62688
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25686- 135676
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38578
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58525