Alkaa maistua kaikki ruoat samalta messissä ja kämpässä.Uusi ruokapaikka olisi hyvä kylällä ei tarvitsisi Vuokattiin mennä.
Ruokapaikka
27
1386
Vastaukset
- Anonyymi
Thaimaalainen?
- Anonyymi
Eiköhän noi ennemmin vähene kuin lisäänny.
Annen grillikin lopetti. Kannattaako kylälle laittaa yhtään mitään.- Anonyymi
Eipä kehannu pitää grilliään auki oikeina aikoina. Asiakkaita varmaan olisi ollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä kehannu pitää grilliään auki oikeina aikoina. Asiakkaita varmaan olisi ollut
Mitä hintaa pitää sillä grillillä?
- Anonyymi
Sika juhlii sikana navettaa rööörröyyhh kriiks
- Anonyymi
No aika hyvin menee bulkki ruuat kaupaksi sotkamolaisille
- Anonyymi
Mitä on bulkki ruoka joka yllä mainitaan?
+
- Anonyymi
Saako Kantiksesta ruokaa?
- Anonyymi
Makasiinin kupeessa on joku kuppila missä söin kaurapuurot. ei paljoo maksanukkaan.
- Anonyymi
Siellä on hyvät evväät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä on hyvät evväät
Missä on hyvät?
- Anonyymi
Aina voi myöskin tehdä ruokansa itse.
- Anonyymi
Oma tekemä ruoka on paras ruoka. Jos on pakastin käytössä, niin sinne voi laittaa ylimääräiset ruoat talteen. Sieltä saa sitten kätevästi pikaruokaa tarvittaessa.
Herkkuja löytyy, kun poimii marjoja ja syö niitä välipalaksi tai jälkiruokana.
- Anonyymi
Teen itse kahvinkin sikurin juurista, vesi tulee lähteestä, perunat ja viljat omasta pellosta. Maito pitää hakea naapurista ja siitä teen voin itse. Kylillä käydessä tulee yleensä ostettua vain suolaa ja tupakkia. Eipähän kukaan pääse vetämään omaan liiviinsä rahojani. Marjat poimin ensin itselle pakkaseen ja sitten loput suoraan tutuille myymällä.
- Anonyymi
Minä olen löytänyt Martta -järjestön sivuilta asiallisia ja hyviä ruokareseptejä.
Nykyään kun telkkarissa ja joka paikassa tunnutaan leikkivän ruoan kanssa, niin on hyvä, että on jotain järjestöjä, jotka ovat asiallisia.
Minua ärsyttää nuo julkkiskokki ja kokkikilpailu -jutut. Parin minuutin vilkaisu noihin humpuukeihin riittää. Iltapäivälehdetkin joskus niin kuin jotain keittokirjoja olisivat!
Maailmassa kaikki lapset eivät saa ruokaa tarpeeksi, vaan näkevät nälkää. Sydäntä riipaisevaa. Ruoka on tärkeä välttämätön asia eikä sen kanssa pelleillä eikä kilpailla.
- Anonyymi
Aina ei kaikilla ole mahdollista piipahtaa kotosalla syömässä kesken työpäivän.
Muistaakseni siellä vielä Nesteeltä sai sapuskaa. Kunnan ruokalan toiminnasta ei ole havaintoa, vieläkö se on korona-ajan malliin vain tärkeille auki. - Anonyymi
Ruthaissa on hyvät ruoat. Autenttista thai-lounastakin. Vuokatissa Classic Pizzeria ja toki Kotipizza parhaat, jos pizzoja haet. Hampparit Hesestä.
Sotkamosta puuttuu kunnon ravintolat. Messin lista on jotenkin tylsä. On siellä hyvää ruoka ollut, mutta olen kyllästynyt. Ikävä Ravintola Naapurintallia, siellä oli hyvä ala carte. - Anonyymi
Naapuritallissa ruokaillessa lähes koko meidän isolla seurueella meni mahat sekaisin.
- Anonyymi
Naapurintallin ajoista on yli 15 vuotta varmaan? Sama olisi puhua Mamaksesta, jota hehkutettiin 15v sitten: Einen muodin paikalla olleen Demirin tiloissa luki: tähän avataan hampurilaisravintola Mamas pian… joo ei aiennut koskaan 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naapurintallin ajoista on yli 15 vuotta varmaan? Sama olisi puhua Mamaksesta, jota hehkutettiin 15v sitten: Einen muodin paikalla olleen Demirin tiloissa luki: tähän avataan hampurilaisravintola Mamas pian… joo ei aiennut koskaan 🤣
Naapuritalli oli pystyssä about pari vuotta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtoi olla hyvät sapuskat ku 15 vuotta sitten 2 vuotta toiminnassa.
Itse muistelen lämmöllä ravintola Vinttiä Ahkeraliisan yläkerrassa ja Anun&Annen kahvilaa jöllissä.
- Anonyymi
Amarillossa oli hyvä ruoka. Aikaa oli viimekerrasta vierähtänyt paikka oli uusittukin.Suosittelen,hinnatkin suht samoissa muidenkanssa
- Anonyymi
Minä muistelen vieläkin Plussan makkaraperunoita. Jos olis vielä toiminnassa, en söis muuta lounaalla.
- Anonyymi
Jokos sen Annen grillin tulevat aukioloajat alkaa olla tiedossa.
- Anonyymi
Ainahan voi tehdä itsekkin makkaraperunat kotonaan
- Anonyymi
Kävin Amarillossa pitkästäaikaa,siellä oli isot hyvänmakuiset pöperöt,myös Haapalassa on hyvää ruokaa
- Anonyymi
Amarillo on varma valinta vaikka tietääkin jo mitä saamansa pitää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833922
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?281806Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian211714- 311710
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell481544Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261518- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464