TA-yhtymä vuokranantajana

Anonyymi-ap

Haluan jakaa kokemukseni vuokranantajasta TA-yhtymä. Minulla ei ole mitään positiivista sanottavaa.

Uskomatonta, mutta voin oikeastaan tehdä listan kaikesta negatiivisesta:
- vuokra todella kova ja nousi vielä vuoden aikana ( 884 euroa, kaksio Jyväskylässä)
- patterit eivät lämmenneet ja talvella oli kylmä. Kävivät ilmaamassa patterit, asia ei muuttunut. Asiakaspalaute ei auttanut.
- liesituulettimen korjausta piti odotella pari kuukautta
- lumityöt parkkipaikalla, joka maksoi 30e kuukaudessa, olivat aivan retuperällä, autoja ei saanut paikoilleen eikä sieltä pois. Paikkoja ei käyty auraamassa, kun ne olivat tyhjiä
- pesuhuoneen patteria ei saanut pyynnöistä huolimatta pienennettyä, pesuhuone oli tulikuuma kesähelteelläkin
- irtisanoutumisesta tuli kiista, vaativat lisäkuukauden vuokran, vaikka vastaanottivat ja kuittasivat irtisanoutumisen sähköpostitse ajallaan, perustellen, että sähköinen lomake ei tullut ajallaan. Puhelimitse antoivat eri ohjeen ja vetäytyivät vastuusta
- loppusiivouksen suhteen äärimmäisen epäasiasiallista palautetta, voimeisen päälle suoritetun siivouksen jälkeen antoivat palautetta puuttuvista pesukoneen letkujen tulpista, joita ei siellä alunperin ollutkaan. Lisäksi kyseenalaistivat uunin siivouksen! Asuntoa vastaanottaessni minulle kerrottiin, että uunia ei ole siivottu, johon hölmö vastasin, että ei haittaa. Siivosin uunin sisältä perusteelliseti, mutta en uskaltanut siirtää uunia, jotta lattia ei vahongoittuisi. Heidän mielstään uunin alla oli likaa. Odotan edelleen takuumaksun palautusta!
- hissi oli rikki päiväkausia, josta ei minkäänlaista pahoittelua tai informaatiota tullut (6.kerros!)
- kuivaushuoneen laite ei toiminut sen kerran kun sitä olisin halunnut
- porraskäytävän valot olivat jatkuvasti rikki

Olikohan tässä riittävä lista. En ikinä vuokraisi tältä yhtiöltä enää asuntoa!

2

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

P-P-p-p-P-P-p-p-P-P

VuokranAntajiin on Aina Tyytymättömiä - NE Jotka on Häiriköitä, Tuhoavat Asunnon, Häiriköivät Naapureita, Sotkevat myös LähiYmpäristön, Jättävät Vuorat Maksamatta ja Saavat LÄHTÖ-PASSIT Asunnosta !

G-G-g-g-G-G-g-g-G-G

• Anonyymi

Olen asunut TA n asumisoikeusasunnossa ja kaikki sujui todella hyvin. Tällä hetkellä sekä poikani että työkaverini asuvat TA lla, asumisoikeusasunnoissa. Eikä mitään valittamista heilläkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2755
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      424
      2294
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2166
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      18
      2020
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      141
      1769
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1699
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      22
      1226
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      1
      1154
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1059
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      987
    Aihe