Kuokkimaan menossa häihin

Anonyymi-ap

24

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmaankin myös aivan hurjasti platinaisia panki kortteja vyö laukussa ollen?

      ... tuut tuut ...

      VITTUKUHAUSKAA TAAS ! ! ! ! !

    • Anonyymi

      Paidasta näkee ettei sitä ole pesty kuukauteen ja että Pasasen akan poika on nukkunut se päällä. Rytyssä, hiessä ja rasvassa. Mainitsipa tuo Hugo Boss että inhoaa vaatteiden ostamista. Siihen on kaksi syytä, vaatteet maksaa ja Thaimaasta ei löydy kokoja jotka peittäisi pallomahan. Thaimaan 5XL vastaa Suomen 2XL kokoa.

      • Anonyymi

        Voin vakuuttaa kokemuksesta että täällä on vaatteet vaihdettava joka päivä, isot koot on harvassa thaimaassa, jotain löytyy mutta valikoima on huonohko, sama koskee myös 2010, 188cm tai yli vaateita ei juurikaan löydy samoin on kengät koot loppuvat 44 , voin vakuuttaa että kaikki vaatteet ja kengät tulee verkkokaupasta yleensä amazonista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin vakuuttaa kokemuksesta että täällä on vaatteet vaihdettava joka päivä, isot koot on harvassa thaimaassa, jotain löytyy mutta valikoima on huonohko, sama koskee myös 2010, 188cm tai yli vaateita ei juurikaan löydy samoin on kengät koot loppuvat 44 , voin vakuuttaa että kaikki vaatteet ja kengät tulee verkkokaupasta yleensä amazonista.

        Aliexpress myös myy kiinasta isoja kokoja, kalsarit 100% cottonia tilaan sieltä 10-20 kerralla... ne on kiven alla thaimaassa, 1 tilaus 10 tulee jotain tuubaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aliexpress myös myy kiinasta isoja kokoja, kalsarit 100% cottonia tilaan sieltä 10-20 kerralla... ne on kiven alla thaimaassa, 1 tilaus 10 tulee jotain tuubaa...

        Katselen tässä golfia samalla, Sami Välimäki pelaa erinomaisesti, mutta taso on kovaa. Ensimmäinen pelipäivä on tärkeä jatkon kannalta.

        On sivustoja joissa selkeästi ilmoitetaan kokotaulukko sentteinä erikseen kaulus, rinta ja vyötärö.

        Käyttöpaidat on minulla kaikki piraattitavaraa ja suurin osa edelleen Mikes Mallista ja yötoreilta. Omistan noin kolme merkkipaitaa, enkä koreile vaatteilla ja se olisi varsin hulluakin patsastella puvuissa maaseudulla.

        Ihmisten pituuseroista suurin osa on reisiluun pituudessa, joten paitaan pituus ei niin paljoa vaikuta.

        Räätälin tekemä paita täällä pöndellä maksaa 500 bahtia kpl kankaasta riippuen, eikä ole liimasaumoja ja kankaat on kestäviä. Pattayalla on myös erittäin hyviä räätälipalveluita, mutta off-seasonina tuppaavat inkkarit kusettamaan kankaiden laaduissa.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselen tässä golfia samalla, Sami Välimäki pelaa erinomaisesti, mutta taso on kovaa. Ensimmäinen pelipäivä on tärkeä jatkon kannalta.

        On sivustoja joissa selkeästi ilmoitetaan kokotaulukko sentteinä erikseen kaulus, rinta ja vyötärö.

        Käyttöpaidat on minulla kaikki piraattitavaraa ja suurin osa edelleen Mikes Mallista ja yötoreilta. Omistan noin kolme merkkipaitaa, enkä koreile vaatteilla ja se olisi varsin hulluakin patsastella puvuissa maaseudulla.

        Ihmisten pituuseroista suurin osa on reisiluun pituudessa, joten paitaan pituus ei niin paljoa vaikuta.

        Räätälin tekemä paita täällä pöndellä maksaa 500 bahtia kpl kankaasta riippuen, eikä ole liimasaumoja ja kankaat on kestäviä. Pattayalla on myös erittäin hyviä räätälipalveluita, mutta off-seasonina tuppaavat inkkarit kusettamaan kankaiden laaduissa.

        2010

        Aliexpress myös myy kiinasta isoja kokoja, kalsarit 100% cottonia tilaan sieltä 10-20 kerralla... ne on kiven alla thaimaassa, 1 tilaus 10 tulee jotain tuubaa...
        Mm


      • Anonyymi

        Aliexpress myös myy kiinasta isoja kokoja, kalsarit 100% cottonia tilaan sieltä 10-20 kerralla... ne on kiven alla thaimaassa, 1 tilaus 10 tulee jotain tuubaa...
        Silkkipaitulimiäs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselen tässä golfia samalla, Sami Välimäki pelaa erinomaisesti, mutta taso on kovaa. Ensimmäinen pelipäivä on tärkeä jatkon kannalta.

        On sivustoja joissa selkeästi ilmoitetaan kokotaulukko sentteinä erikseen kaulus, rinta ja vyötärö.

        Käyttöpaidat on minulla kaikki piraattitavaraa ja suurin osa edelleen Mikes Mallista ja yötoreilta. Omistan noin kolme merkkipaitaa, enkä koreile vaatteilla ja se olisi varsin hulluakin patsastella puvuissa maaseudulla.

        Ihmisten pituuseroista suurin osa on reisiluun pituudessa, joten paitaan pituus ei niin paljoa vaikuta.

        Räätälin tekemä paita täällä pöndellä maksaa 500 bahtia kpl kankaasta riippuen, eikä ole liimasaumoja ja kankaat on kestäviä. Pattayalla on myös erittäin hyviä räätälipalveluita, mutta off-seasonina tuppaavat inkkarit kusettamaan kankaiden laaduissa.

        2010

        Välimäki hyvissä asemissa menossa huomiseen päivään. Ylellä golfia selostaa toisena sama monimuotoisuutta edustava homopetteri joka puhuu kuin Jorma Uotinen todella ärsyttävästi lässyttäen ja keskittyy epäolennaisiin asioihin, kuten pelaajien ilmeisiin ja arvioi näiden tunnetiloja ennustellen ihan mitä sattuu ja mitä kukin pelaaja ajattelee ja mihin pyrkii... Kun ei ole Max-tilausta niin joutuu kuuntelemaan tuota perätuupparin lässytystä sitten nämä kisat. Bidenin yhdenvertaisvaltuutettu oli laittanut sähköpostin hallinnolle että he eivät saa rekrytoida heteromiehiä, valkoihoisia miehiä, kristittyjä eikä virkaan päteviä henkilöitä, vaan rekrytoitavat tulee palkata vähemmistöön kuuluvista epäpätevistä henkilöistä. Näinhän se tämä maailma menee eteenpäin....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välimäki hyvissä asemissa menossa huomiseen päivään. Ylellä golfia selostaa toisena sama monimuotoisuutta edustava homopetteri joka puhuu kuin Jorma Uotinen todella ärsyttävästi lässyttäen ja keskittyy epäolennaisiin asioihin, kuten pelaajien ilmeisiin ja arvioi näiden tunnetiloja ennustellen ihan mitä sattuu ja mitä kukin pelaaja ajattelee ja mihin pyrkii... Kun ei ole Max-tilausta niin joutuu kuuntelemaan tuota perätuupparin lässytystä sitten nämä kisat. Bidenin yhdenvertaisvaltuutettu oli laittanut sähköpostin hallinnolle että he eivät saa rekrytoida heteromiehiä, valkoihoisia miehiä, kristittyjä eikä virkaan päteviä henkilöitä, vaan rekrytoitavat tulee palkata vähemmistöön kuuluvista epäpätevistä henkilöistä. Näinhän se tämä maailma menee eteenpäin....

        Morjens Kymppi.

        Melko roisia tekstiä sinulta, heh heh... täytyisi nyt kai ihan varta vasten kuunnella YLE:n mainitsemasi "homopetterin" selostusta.

        MUTTA. Kysymys sinulle, ja miksi ei muillekin.

        Mitä mieltä olit äskettäin liian nuorena kuolleesta selostajasta Suomisesta... odotas, tarkistan nimen...

        https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/cb94e0eb-2706-4b4d-83fc-406f2fbc8ec0

        ... eli nimi oli TAPIO SUOMINEN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välimäki hyvissä asemissa menossa huomiseen päivään. Ylellä golfia selostaa toisena sama monimuotoisuutta edustava homopetteri joka puhuu kuin Jorma Uotinen todella ärsyttävästi lässyttäen ja keskittyy epäolennaisiin asioihin, kuten pelaajien ilmeisiin ja arvioi näiden tunnetiloja ennustellen ihan mitä sattuu ja mitä kukin pelaaja ajattelee ja mihin pyrkii... Kun ei ole Max-tilausta niin joutuu kuuntelemaan tuota perätuupparin lässytystä sitten nämä kisat. Bidenin yhdenvertaisvaltuutettu oli laittanut sähköpostin hallinnolle että he eivät saa rekrytoida heteromiehiä, valkoihoisia miehiä, kristittyjä eikä virkaan päteviä henkilöitä, vaan rekrytoitavat tulee palkata vähemmistöön kuuluvista epäpätevistä henkilöistä. Näinhän se tämä maailma menee eteenpäin....

        Persuilla on melkoinen ongelma ylestä, ollut jo vuosia, homppeli tai ei, so what. Persut on ensimmäisenä ollut leikkaamassa yleltä, mutta onneksi viimeinen savotta torpattiin toivottavasti pysyvästi, kannattaa katsoa tv-ohjelmista mitä paskaa nämä kaupalliset kanavat tunkevat tulemaan, vuodesta toiseen, sitäkö halutaan kauniita ja salkkareita jos 20 vuotta, siis totaalipaskaa... Kimmo Kiljunen on kovasti puolustanut yleä, ihan asiasta.... tämä persujen Joakin Vigelius kehuskeli podeissa miten demokratia pitäisi toimia toimiakseen kunnolla... paraskin puhuja, juuri tämä syyn takia en tule koskaan äänestämään yhtäkään persua, ikinä.. joka asiassa repimässä irtopisteitä.

        Mutta edes persut ei ole niin idiootteja että puuttuisivat selostajan seksuaaliseen suuntautumiseen... sellainen asia kääntyy äkkiä itseään vastaan.

        By Numball HHN 63v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselen tässä golfia samalla, Sami Välimäki pelaa erinomaisesti, mutta taso on kovaa. Ensimmäinen pelipäivä on tärkeä jatkon kannalta.

        On sivustoja joissa selkeästi ilmoitetaan kokotaulukko sentteinä erikseen kaulus, rinta ja vyötärö.

        Käyttöpaidat on minulla kaikki piraattitavaraa ja suurin osa edelleen Mikes Mallista ja yötoreilta. Omistan noin kolme merkkipaitaa, enkä koreile vaatteilla ja se olisi varsin hulluakin patsastella puvuissa maaseudulla.

        Ihmisten pituuseroista suurin osa on reisiluun pituudessa, joten paitaan pituus ei niin paljoa vaikuta.

        Räätälin tekemä paita täällä pöndellä maksaa 500 bahtia kpl kankaasta riippuen, eikä ole liimasaumoja ja kankaat on kestäviä. Pattayalla on myös erittäin hyviä räätälipalveluita, mutta off-seasonina tuppaavat inkkarit kusettamaan kankaiden laaduissa.

        2010

        Tyttö2010Neitinen99,9% voin vakuuttaa että kalsareita en ole käyttänyt melkein 10v. käytän erikois isoja kokoja, vaippoja vaimo sanoo niitä pig butha kalsaleiksi, ärrää kun ei osaa sanoa. Näitä kuluu 10 päivässä 20 viikonloppuisin, ja pyhä päivinä, minulla kun on vähän löysällä tuo pako putken paine laakeri, potaton yhteydessä tulee aina kosteaa potatoa vaippoihin, vaippa pussit käytetyt eivät meinaa mahtua kolmikerrosiseen asuntoomme, sitten kun minulla on tuota talkkiakin, niin voin vakuuttaa, että kyyti ja vaihtuvuus on kalsaleilla kovaa, kun ruiskupotatolla rappaan, aivan varmasti.

        > § <


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselen tässä golfia samalla, Sami Välimäki pelaa erinomaisesti, mutta taso on kovaa. Ensimmäinen pelipäivä on tärkeä jatkon kannalta.

        On sivustoja joissa selkeästi ilmoitetaan kokotaulukko sentteinä erikseen kaulus, rinta ja vyötärö.

        Käyttöpaidat on minulla kaikki piraattitavaraa ja suurin osa edelleen Mikes Mallista ja yötoreilta. Omistan noin kolme merkkipaitaa, enkä koreile vaatteilla ja se olisi varsin hulluakin patsastella puvuissa maaseudulla.

        Ihmisten pituuseroista suurin osa on reisiluun pituudessa, joten paitaan pituus ei niin paljoa vaikuta.

        Räätälin tekemä paita täällä pöndellä maksaa 500 bahtia kpl kankaasta riippuen, eikä ole liimasaumoja ja kankaat on kestäviä. Pattayalla on myös erittäin hyviä räätälipalveluita, mutta off-seasonina tuppaavat inkkarit kusettamaan kankaiden laaduissa.

        2010

        "Räätälin tekemä paita täällä pöndellä maksaa 500 bahtia kpl kankaasta riippuen, eikä ole liimasaumoja ja kankaat on kestäviä. Pattayalla on myös erittäin hyviä räätälipalveluita, mutta off-seasonina tuppaavat inkkarit kusettamaan kankaiden laaduissa."

        Mielenkiintoista.

        Ensinnäkin tuo viimeisen lauseen inkkareiden kusetus taipumus off-season kauden aikana kankaiden laadun suhteen. Miksi juuri off-seasonina ja miten kusettavat?

        Toiseksi räätälin tekemät paidat iellä "pöndellä". Tunnustan ajattelemattomuuteni / tietämättömyyteni - - en ole tullut ajatelleeksikaan, että Thaimaassa on räätäleitä myös "pöndellä". Totta kai on*, hitto hemmetti puupalikka sentään!

        MINÄ olen käynyt seuraamassa thaimaalaisen silkkikankaan valmistuksen saloja turisteille suunnatuissa paikoissa. Helppoa kuin heinän teko.

        MINÄ MINÄ olen pari kertaa päässyt tutustumaan Thaimaan "pöndellä" kuinka siellä silkkiä ja silkkikangasta valmistetaan. Sanotaanko nyt vaikkapa, että Koratin ja Buriramin suunnilla, tarkemmin en halua kertoa johtuen* "tietystä syystä". Toisella kerralla en päässyt suoraan seuraamaan sitä, kuinka kangaspuilla silkkiä paukutetaan, koska oli rice harvest season, mutta sain hyvin yksityiskohtaisen esittelyn siitä, kuinka yhtä maailman hienointa kangasta tehdään. Hmm... koko prosessi, nöyräksi veti, ei helppoa, "käsityö taidetta".

        MINÄ MINÄ MINÄ olen tietenkin tutustunut myös siihen, miten erinäiset räätälit toimivat muailmalla, Thaimaassa ja Suomessakin. Tästä toki voidaan turista tarkemminkin, ehkä?


    • Anonyymi

      Missä kattila? Missä päätön lippalakki?

    • Anonyymi

      Toi Huuhaa Posson vyölaukku on kyllä aika magee.

    • Anonyymi

      Ota ihmeessä suokuokka mukaasi kun menet kuokkimaan.

      • Anonyymi

        Alussa olivat suo, kuokka ja Jussi.


      • Anonyymi

        Neiti voi kuokkia, meillä on kuokka tratkorit vuokrattavissa ollen jo... Aidoilla amerikan mopareina varustettuna, tiedätkö reppana. miltä ne kuullostaa, minä tiedän apsoluutti korva kuulolta, minkä veekasin pytyn männän renkaat falskaa. Aivan varvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neiti voi kuokkia, meillä on kuokka tratkorit vuokrattavissa ollen jo... Aidoilla amerikan mopareina varustettuna, tiedätkö reppana. miltä ne kuullostaa, minä tiedän apsoluutti korva kuulolta, minkä veekasin pytyn männän renkaat falskaa. Aivan varvasti.

        Tuossa alussa https://www.youtube.com/watch?v=fuKDBPw8wQA korvani kertoo ...
        By Majuri Lentokapteeni 63v. HHN (EVP)


    • Anonyymi

      Pukuja on, ja sitten on pukuja.

      Omalla puvulla ei ihan hirveästi kannata elvistellä jos kolme numeroa liian pieni nuhruinen pikkutakki on ostettu Seppälästä vuonna 1990
      ja suorat housut Tokmannin miestenosastolta heti siitä pilkkivehkeiden vierestä.

      Hyvässä vuokraamossa pukuun tehdään tarvittavat muutokset hihan pituuksiin yms ja ne parhaat puvut on sellaisia plus 2000 euron pukuja.

      Esim sakettia ei mies tule elämässään enää koskaan tarvitsemaan kuin ei myöskään
      buddhalaista perinneasua missään muualla kuin häissään.

      Sen ymmärrän että naisilla puvulla on tunnearvoa, mutta ei miehillä. Mies ei koskaan vie kaveriaan vaatehuoneeseen että hei tulepas katsomaan miten hienossa puvussa menin naimisiin.

      Sellainen mies kysyisi myös seuraavaksi saako hipelöidä kaverinsa kasseja samalla kun ihaillaan pukuloistoa.

      2010

      • Anonyymi

        Meiltä tuulipuku, hinta vain ysi ysi eli 9,9€
        Jonnet myös tervetulleita.
        Terveisin Vaatehuoneen Simo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meiltä tuulipuku, hinta vain ysi ysi eli 9,9€
        Jonnet myös tervetulleita.
        Terveisin Vaatehuoneen Simo

        Minäpä laittelen yhtä setämiestä halvalla hanuriin.
        Terveisin Puppe.

        Ps. Ette ikinä arvaa kenestä pallomahasta on kyse, haluatteko vinkkejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä laittelen yhtä setämiestä halvalla hanuriin.
        Terveisin Puppe.

        Ps. Ette ikinä arvaa kenestä pallomahasta on kyse, haluatteko vinkkejä?

        Halva on myös siementahnasta tai ryynimassasta
        valmistettu pötkylä. Siitä nauttiminen on suun kautta aika yleistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halva on myös siementahnasta tai ryynimassasta
        valmistettu pötkylä. Siitä nauttiminen on suun kautta aika yleistä.

        Numballeriinananananaa, kiintöistö omistajana vaistaisin nopeasti 55555%

        https://www.youtube.com/watch?v=aTLAvT4n8dY

        Sensukkana hieman miettisin ja hitaammin vastaisin... i han sa ma, kun mua e i "enää", kii hoita se nais ten muu taman cen tin kusinen put ki.


    • Anonyymi

      Onko aloituksen kuvassa Päällikkö Pierevä Puhveli?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe