Siis onko jossakin jokin raja, miten isoksi moottoripyörä voi tulla? Netistä löytyy sivukaupalla Boss Hoss -asiaa. Että siis joku voi rakentaa prätkän jossa on 5,7-litrainen kasikone - ja jonkin ajan kuluttua todetaan että voisihan se moottori olla suurempikin, joten istutetaanpa samaan pyörään 8,2-litrainen!
Boss Hoss...
12
3661
Vastaukset
- ah ja voi
Entäs sitten? Tuntuuhan ihmisen typeryyskin kasvavan koko ajan. Onneksi ainakin jotkut tajuaa, ettei sitä kaikkea tarvitse käyttää...
- bossi
Mielestäni Boss Hossilla ei ole moottoripyörän kanssa muuta yhteistä kuin kaksi pyörää.
Oikeassa moottoripyörässä on MOOTTORIPYÖRÄN moottori, ei auton!- -kooma-kalle-
bossi kirjoitti:"..Mielestäni Boss Hossilla ei ole moottoripyörän kanssa muuta yhteistä kuin kaksi pyörää.."
No eikös se jo riitä moottoripyöräksi määrittelemiseen? Ja minkä takia kaikki pitäisikään määritellä? Onko BossHoss piikki lihassasi. Voit lohduttautua sillä, ettei sinun ole ihan pakko sellaista ostaa, ei edes koeajoon voitane pakottaa..
"..Oikeassa moottoripyörässä on MOOTTORIPYÖRÄN moottori, ei auton..", bossi jatkoi.
Väärä repliikki! Mitenkäs sitten määritellään esim Legends -rata-autoluokka, joka käyttää niitä MOOTTORIPYÖRÄN moottoreita? Ja voitaisihan BossHoss määritellä moottoripyöräksi, jolloin Chevrolet olisi Legenda, auto, joka käyttää moottoripyörän moottoria? =0) - intikka
Autossa on RIVINELONEN!!!
- siis mitä?
intikka kirjoitti:
Myös minun Kaasakissa on rivinelonen. Siis, entä sitten?
- viriviriviri
intikka kirjoitti:
Myös minun Kawasakissa on rivinelonen. Eikä se silti ole auto. Lisäksi yhdellä kavereistani on Kawasaki jossa on rivikuutonen, mitäs siihen sanot!
- se on ...
viriviriviri kirjoitti:
Myös minun Kawasakissa on rivinelonen. Eikä se silti ole auto. Lisäksi yhdellä kavereistani on Kawasaki jossa on rivikuutonen, mitäs siihen sanot!
Pellepyörä !
- No ei
Ajakaa polokupyörällä.Sillähän pässee niin lujjoo,ku polovissa voema riittää.
Muuten,polkupyörällä on ajettu yli 230km/t.
Että sikälis.Älkää täällä valittako paskahousut. - Mark
Pari tuntia mennyt... jokunen älykkö on sentään jo kommentoinut, mutta kukaan ei ole pystynyt vastaamaan kysymykseeni: miten iso prätkä yleensä voi olla? Vieläkö 500-kuutiotuumaista konetta voisi kasvattaa ja vehjettä vielä käyttää kaksipyöräisenä?
- Hoss Boss 500 cid
Isolohko Hoss Boss on tehty jo aikoja sitten. Kohtuu mässäkkä. Olis kiva tietää saako Suomessa katuliikenteeseen...
8.2 L V8, 502hp, n. 590kg
http://www.bikez.com/motorcycles/boss_hoss_bhc-3_502_2005.php- näkynyt..
Onhan niitä muutama Hoss Boss näkynyt suomen liikenteessä. Ainakin rekkarit HOSS-1 ja BOSS-1.
Tiedä sitten oliko ne niitä "pikkulohkolla" varustettuja..
Vaikka en mitään pyöristä ymmärrä ja ajelen ite tupperwarella, noissa on jo tyyliä!
Tollasella olis kiva vaarantaa muut viattomat sivulliset tielläliikkujat!! - Boss Hoss
näkynyt.. kirjoitti:
Onhan niitä muutama Hoss Boss näkynyt suomen liikenteessä. Ainakin rekkarit HOSS-1 ja BOSS-1.
Tiedä sitten oliko ne niitä "pikkulohkolla" varustettuja..
Vaikka en mitään pyöristä ymmärrä ja ajelen ite tupperwarella, noissa on jo tyyliä!
Tollasella olis kiva vaarantaa muut viattomat sivulliset tielläliikkujat!!Tampereella on ainakin nähty yksi pikkulohkolla (350) varustettu Boss Hoss.
Taitaa olla aika miehekkäitä vehkeitä joo:
"I glanced at the speedo after one quick flick of the throttle — I was doing 80mph at 3000rpm in first gear! The rev counter goes up to 7000 and there are two gears, so you can do the maths." http://driving.timesonline.co.uk/article/0,,20629-1557277,00.html
Konetta saa myöskin 640 heppasena, jollaisia on ainakin kolmipyöräisessä Boss Hoss Trikessä. Siinä on leveät autonrenkaat takana, joten pito voi olla kohdallaan. Wheelibarit taakse, niin ei tarvi liikennevaloissa enää pelätä häviävänsä. Lujaa semmosen täytyy lähteä, eri asia tietysti mihin suuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1532984Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3702069- 411825
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii391796Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles112956Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792