Se tässä onkin varsin huvittavaa.
Täydellisen älyllisen epärehellisyyden hallitseman surkean ja valikoivan muistisi ylittää vain totaalinen tietämättömyytesi, jota boostaa sairaalloinen kateutesi sekä raastava yksinäisyys.
Kävitkö itse viinakaupassa, vai kävikö "asiamies"?
Kirjoitin kuvineen päivineen auton tiedot ja nyt et enää muista edes merkkiä etkä sitä että Mersua ei enää ole. Laitoin jopa tiliotteesta kuvakaappauksen uuden kulkupelin loppusuorituksesta.
Kaikenko olet unohtanut jo? Niitä kuvia et tallentele, koska ne koskettaa katkeraa sieluasi liikaa.
Kysyit; "Onkohan jenkkipelissä myös jenkkipeleille tyypillinen moottori?"
Kysymys on naurettava.
Olet pudonnut kehityksestä ja elät jotakin korkeintaan 90- lukua. Mitään "tyypillistä jenkkipelin moottoria" ei ole ollut aikoihin olemassakaan 2000- luvun käyttöautoissa.
Verotus, päästöt, kulutus ja muut ekovaatimukset on tehneet sen että jenkkiautoissa on siirrytty koko ajan pienempiin moottoreihin ja pienempään kulutukseen.
Uusissa F150 Raptoreissa on valittavissa moottori alkaen 325 hv:n kaksoisturboahdetusta 2,7 litran V-6:sta.
Vanhempaa bensamoottoria edustaa 400 hv:n 5,0 litran V-8.
Suosituin moottorivaihtoehto on 400 hv:n tuplaturbo 3,5 litrainen V-6.
Samalla 3,5 litraisella kaksoisturbolla moottorilla plus sähkömoottorilla on olemassa vielä 430 hv:n hybridi, jossa lisukkeena sähömoottori.
Minulla on tuo keskimmäinen, tosin minun manuaali kertoo koneessa olevan 414 hevosvoimaa eikä 400 hp.
Auto on iso ja painava, eikä mikään urheiluauto hevosistaan huolimatta, mutta kunnioitettava 6 sekuntia nollasta sataan kuitenkin isolle autolle.
Kaikissa F150 Raptoreissa on aina ollut peruutuskameran lisäksi alustassa kamera, joka kytkeytyy joko manuaalisesti päälle, taikka laitettaessa maastoryömintä toiminto päälle.
Kamera kuvaa etuviistoon ja varoittaa jos edessä on maavaraa korkeampi este, samaan tapaan kuin peruutuskamera tutkineen varoittaa esteistä.
F150 on voittanut kaikki lava-autojen vertailut sekä voimassa että maasto-ominaisuuksissa, kuin myös koossa. F150 on Ranger Raptorin isoveli.
Kuvatoiveita otetaan vastaan, kun kuksa saapuu Chiang Maihin. Sitä ennen laitan mitä huvittaa, kiusaksesi, tai olen laittamatta.
2010
Laitan mitä huvittaa.
Anonyymi-ap
1
77
Vastaukset
- Anonyymi
Lisukkeena sähömoottori, tuut tuut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .513021Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472861Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3441721- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927- 44799
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101792Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780