Työttömien on jatkossa vaikeampi päästä ansiopäivärahan tai Kelan peruspäivärahan piiriin, kun työttömyysturvan työssäoloehto pitenee syyskuussa 6 kuukaudesta 12 kuukauteen.
Asiasta muistuttaa Kela tiedotteessa
Tuki-Eemelien elämän rahoitus vaarassa
14
266
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä että edes joku roti tuohon elätettävien armeijaan.....kelapummi on aina kelapummi.
- Anonyymi
Nyt ei pääse Thaikkuihin makaamaan kuudeksi kuukaudeksi.
- Anonyymi
Miltä mahtaa työttömästä tuntua kun tietää toimeentulonsa muodostuvan veronmaksajien almuista?
Luulisi sen nakertavan rotan lailla. - Anonyymi
Cititörsät hämmentyneitä kun Kelasta tuli tiedote.... Nyt tuli vaikeuksia....
- Anonyymi
Tästä ei iskä kertonut että valitsemallaan lusmutiellä on kuoppia....
- Anonyymi
Tukijuntilla ei ole pelkoa tukien supistuksista, mutta onko nyt kovinkaan solidaarista piruilla tukikoleegoilleen, joiden tukia karsitaan.
No eipä tämä maaseutujen tukieliitti koskaan ole osoittanut minkäänlaista solidaarisuutta muita tuensaajia kohtaan, päinvastoin. Vahingonilo on suunnatonta, kun toisten tukia karsitaan, kuten näissäkin kirjoituksissa nähdään.- Anonyymi
Demu on aina demu vaikka voissa paistaisi!
- Anonyymi
No ei ole kovin positiivinen omakaan kommenttisi. Et liene tukileikattavien piirissä? Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin? Sitä paitsi, muutaman täällä kirjoittelevsn ihmisen perusteella en kyllä vetäisi mitään johtopäätöksiä yhtään ko. henkilöä suuremman ryhmän ajatuksista.
- Anonyymi
Jos et saa asumistukea , saat toimeentulotukea, mitä eroa on näillä tukimuodoilla vähävaraisen pärjäämiseen. Raha tulee vain toista kautta.
- Anonyymi
Tässä nykyisessä mallissa omakotitalossa ja osakkeissa asuvat joutuvat ahdinkoon helposti...rahaa ei saa olla tilillä paljoa ...voi olla että käteisnostot lisääntyy tai viedään ulkomaille piiloon..
- Anonyymi
Miltä mahtaa työttömästä tuntua kun tietää toimeentulonsa muodostuvan veronmaksajien almuista?
- Anonyymi
Varmaan samalta kuin sinusta joka olet riippuvainen veronmaksajien maataloustuki-almuista.
Miltä se tuntuu kun ei pärjää omillaan?
Monesko tukiriippuvainen sukupolvi teillä on menossa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan samalta kuin sinusta joka olet riippuvainen veronmaksajien maataloustuki-almuista.
Miltä se tuntuu kun ei pärjää omillaan?
Monesko tukiriippuvainen sukupolvi teillä on menossa?Minkäs vassupummi tekee kun politiikot ei lopeta.
- Anonyymi
Suomen elämä kurjistuu... vielä tähän ilmasto ja hiilivouhotus ,tehdään kunnon laki metsien hakkuille niin myyntitulot romahtaa ,samalla sosiaalituet jokaiselta meiltä pienenee ...palaamme yhteiskuntaan vuodelle 1970 jolloin olimme omavaraisia . Äidit tekivät vaatteet,ruuat,viljeli kasvimaan,perunat ,tämä aika oli elämäni parasta. TYöt eivät loppuneet,olimme tyytyväisempiä kuin koskaan siihen vähään mitä oli. Kyläkaupat joissa kävimme kävellen ,pyörällä ,potkurilla,suksilla.
Paljon monipuolisempaa kuin nyktyinen kilpailuyhteiskunta jossa kaikilla on milenterveysongelmia kun mikään ei riitä .
Minä en omista yhtäkään hienoa seinätalua, en shoppaile uusia vaatteita, en hakua merkkivaatteita,en käy kampaajalla 6 viikon välein, en lolaile, en syö hienoja ruokia. Autoni on 2004 mallin kestosuosikki Toyota,joka kestää edelleen ajoa ,ei remppoja tuu kun on hyvä merkki,minun egoa ei häiritse se etten ole eliitti porukan kermaa. En meikkaa kuin meikkivoiteen ja huulipunan ,helppoa ja halpaa,minun egoni on kohdallaan eikä minua haittaa naisporukan hienot puheet ihanista lomista. Kilpailen vain itseni kanssa ,se riittää ,olen tyytyväinen kun elän taloudellisesti viisaasti,muu on sivuseikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974