Minulla on kolme aikuista lasta, kaksi poikaa ja yksi tyttö, kuten myös Tyttö2010Neitinen99,9%Ylivertaisella.
On myös poika täällä Chiang Maissa mutta hän jäi nyt asiassa pois.
Asia saanut aikaiseksi ylipursuavan mittasuhteen aiheesta isä ja lapset tekemisineen.
Tein aiheesta kyselyn omilleni lainkaan johdattelematta kolmella kysymyksellä, joista ensin kaksi ja vastauksien jälkeen vasta kolmas.
Mikä on miellyttävin lapsuuden muistosi alle 15 ikäisenä tekemisestä minun kanssani kahden?
Entä kun olit 15 - 18 ikäinen?
Miksi et vastannut esimerkiksi että huvipuistopäivä, vesipuisto, laivaristeily?
Pikkuveli:
Kun mentiin myrskyssä saarille ja oltiin viikko kalastajatorpalla.
Kun ostit mulle jenkin mun ollessa 16 v ja otettiin siitä mylly vex, maalattiin se punaiseksi ja uusittiin moottoritilan sähköt.
Noi jutut kuuluu sarjaan kyllä mekin kun kaikki muutkin, mutta yx kerta riittää.
Isoveli:
Lennettiin purjelentokoneen kyydissä ja käytiin monessa paikassa moottoripyörällä.
Kun ostettiin iso prätkä joka oli kuristettu kevariksi, joka säädettiin takaisin isoksi vaikka mulla oli vain kevarikortti.
Niin ja kun pistit poliisit kyykkyyn silloin kun lehdet oli täynnä kirjoituksia tappajamopoista ja poliisit ei antanu ennen sun asiaan puuttumista kenellekään mopokorttia jos oli jääny kiinni mopolla ajamisesta alle 15 vuotiaan. Vaikutettiin siis jutulla koko suomen poliisien töpeksimisen lopettamiseen.
Huuhaa.
Tyttö:
Reissu kahdestaan Madeiralle ja tekemiset siellä.
Mun ekan kodin remontti ja tosin se vaikka ei oltukaan kahdestaan vaan mun kavereita oli mukana ja oltiin Helvetinkolussa.
Olihan ne kivoja mutta ei nyt mitenkään päällimmäiseksi jääneitä muistoja.
> § <
LAPSIGALLUPPI.
Anonyymi-ap
2
150
Vastaukset
- Anonyymi
Tehdasköyhä Hukkapalan raxipossut on soutanut ja onkinut mummun kanssa, sekä vaari on opettanut tietämään mikä on sakkeli.
Tyttö2010Neitisen99,9%Korealaisten isukin lapset on uinut mutakalalammikossa lastenhoitajan kanssa. - Anonyymi
Kun lapset vähän varttuu lisää.
2010
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408