Loman lopetus

Anonyymi-ap

Olimme alkuviikosta viimeisiä päiviä mökillä ja olin kutsunut kolme tuttua miestä luoksemme, noin loman lopettajaisiin. Vaimoni oli tapansa mukaan lupautunut huolehtimaan vieraidemme hyvinvoinnista, minä vastasin ruoka- ja juomapuolesta. Otimme vieraat vastaan, joimme alkumaljat ja rouvani ilmoitti että hän huolehtisi seuraavan vuorokauden ajan jokaisesta seisokista joka hänen luokseen tuodaan. Minä sanoin asun olevan tästä eteenpäin vapaan, eikä edes pakollisen, ja malliksi riisuuduin alastomaksi. Vaimoni heitti alaosan pois, noin vinkiksi vieraille.
Jokainen näistä vieraista oli jo aiemmin harrastanut vaimoni kanssa seksiä, joten tämä ei tullut heille yllätyksenä. No, eihän siinä kauan mennyt kun ensimmäinen kalu alkoi nostaa päätään, joten vaimoni talutti ensimmäisen miehen vierashuoneeseen. Oven hän jätti auki, jotta voisimme seurata tapahtumia. Hetken kuuntelimme vaatteiden kahinaa, kuului suutelun ääniä ja pian kuulin vaimoni yninää kun hän jo otti vieraaltamme suihin. Liian pian kuului miehen ähkäisy ja vaimoni ilkikurinen ääni "tekikö noin hyvää..?" Kaveri oli lauennut kultani suuhun ja rinnoille.
Täällä olisi seuraava jo valmiina, kerroin vaimolleni. Hän pyysi lähettämään miehen sisään. Ensimmäinen kaveri tuli ulos, annoin hälle oluen ja uusi mies meni makkariin. Tällä kertaa yhdyntä alkoi 69:llä, mies nuoli vaimoni ajeltua pimppiä, hän otti innolla suihin ja pyysi kohta miestä tulemaan sisälleen. Katselimme kuinka vaimoni asettui selälleen ja avasi reitensä. Vieraamme asetti kalunsa vaimoni pimpille ja työntyi sisään. Vaimoni huohotti nautinnosta, mies työnteli kaluaan kultaani, imi tämän tissejä ja suuteli kaulaa. Parin asennon kautta hänkin pääsi maaliin ja laski siemenensä kultani sisälle.
Vaihdettiin miestä. Kolmas kaveri työntyi kerralla pohjaan asti, vaimoni voihki kun kaverini rynkytti nuoruuden innolla kaluaan vaimoni pimppiin. Minä runkkailin hiljakseen, samalla kun katselin kunka kultani nautti nuoren miehen kiimasta. Vaimoni pyysi poikaa nuolemaan itseään, tämä teki työtä käskettyä ja kohta kuulin tutun ulinan kun vaimoni laukesi pojan suulle. "Tule nyt mun sisälle", kuulin vaimoni sanovan. Poika käänsi kultani kontilleen ja otti tämän takaa päin. Ei kestänyt kauaa kun hän jo laukesi vaimoni sisään. Ensimmäinen kierros oli ohi. Kävin suutelemassa kultaani, käänsin hänet selälleen ja nuolin tuon ihanan naisen pimpin puhtaaksi.
Ja ilta jatkui myöhemmin, samoissa merkeissä...
-Pasi-

13

4023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilta jatkui samoissa merkeissä. Pienen välipalan jälkeen Janin, tuo viimeksi vaimoni kanssa olleen nuorukaisen, elin alkoi nostaa päätään. Vinkkasin rouvalle ja hän otti muitta mutkitta pojan suuhunsa. Katselimme kun kultani imi kalua, pylly pystyssä keskellä huonetta. Mika otti tilanteesta vaarin, siirtyi rakkaani taakse ja työnsi kovan elimensä kultani pimppiin. Katselin Jarin kanssa miten lasteni äiti oli kahden miehen välissä. Uskomattoman kiihottava näky. Vaimoni imi Jania ja Jari nussi häntä takaapäin. Minä en enää voinut vastustaa joten kävin heittämässä lastin kultani selän päälle samalla kun Jari laukesi hänen sisäänsä.
      Jani vetäytyi vaimoni suusta, käänsi tämän selälleen ja työntyi sisään, aloittaen kiivaan panemisen. Vaimoni pimppi litisi Jarin spermasta ja omista kiimanesteistään ja Jani nussi raivokkaasti, laueten hetken päästä kultani vatsalle. Hän retkahti vaimoni päälle, suuteli ja hyväili rakkaani rintoja. Vaimo puuskutti miehen alla, alkoi selvästi jo käydä voimille... Jani kierähti syrjään, tehden Petrille tilaa, tämä astui vaimoni siinä matolla. Uitti penistään valuvan märässä pimpissä, hieroi klitorista sormella saaden vaimoni ulvomaan nautinnosta ja kohta kaareutui kultani selkä illan toisen orkun kunniaksi. Petri veti kalunsa vaimoni sisältä ja runkkasi illan toisen lastinsa rakkaani rinnoille.
      Vaimoni huohotti maatessaan, hymyili minulle ja kutsui taas siivoushommiin. Aloitin rinnoista, nuolin ne puhtaaksi ja sitten siirryin jalkoväliin...
      -Pasi-

      • Anonyymi

        Eikä se tietenkään tähän jäänyt. Vedettiin hiukan henkeä, syötiin illallinen ja saunottiin. Aina kun jollain oli kovana vaimoni, kuten oli luvannut, hoiti seisokin pois. Kädellä, suulla, pimpillä. Milloin mitenkin. Kaverit yhtyivät häneen illan, yön ja aamun aikana varmasti puolenkymmentä kertaa kukin. Milloin yksin, milloin porukalla. Kultani laukesi tässä käsittelyssä useasti, kerran hän menetti kroppansa hallinnan siinä määrin että nesteitä ruiskusi oikein kunnolla.
        Oli oikein onnistunut sessio. Pojat olivat tyytyväisiä, vaimoni ei ole antanut minun panna kolmeen päivään, kun pimppi on kuulemma hiukan herkkänä... Kysyin suostuisiko hän samaan uudestaan, vastasi että toki, ei nyt ihan heti mutta...
        -Pasi-


    • Anonyymi

      Upeeta. Mut joku toinen sana sopii aikusen naisen pillulle paremmin kun pimppi.

      • Anonyymi

        Jaa, kai se on makuasia. Meistä pimppi on ihan ok nimi tuolle ihanalle vaolle. Itse kutsun siitintäni pippeliksi. Miksi siis vaimoni emätin ei voisi olla pimppi?
        -Pasi-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, kai se on makuasia. Meistä pimppi on ihan ok nimi tuolle ihanalle vaolle. Itse kutsun siitintäni pippeliksi. Miksi siis vaimoni emätin ei voisi olla pimppi?
        -Pasi-

        Spedellä taas sekottaa buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä taas sekottaa buaahaa

        Kiitos taas ilmoituksestasi spede. Eipä sun päiväs hyvin alkanut tänääkään,


    • Anonyymi

      samoin kävi vieraita yhdellä niin iso kalu että minuun iski himo kokeilla mahtuisko vaimon avulla mahti kalua mun peppuun kaveri tunnusti etteivät naiset ole antaneet kun niin suuri kyllä se tuntuikin mahtavalta

      • Anonyymi

        Kiva kun jaksat ilmotella itsetäsi.


    • Anonyymi

      Jopas joo sama satusetä jatkaa pötkyläkirjoituksiaan vähän joka palstalla ja aina samaan tyyliin.

      • Anonyymi

        Sehän onkin spede niuvanniemestä buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän onkin spede niuvanniemestä buaahaa

        Niinhän sä olet ei siis mitään uutta siltä taholta.


      • Anonyymi

        Kovasti ne sua kiinnostaa kun luet ja kommetoit.


    • Anonyymi

      Aikamoisen riettaat loman päättäjäiset kyllä, ja hyvin kirjoitettu, ammattilaisen kynänjälkeä. Tulee Putte Possun nimipäivät -laulu mieleen eräiltä osin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2331
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      911
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe