Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
Mitä tapahtunut?
34
3963
Vastaukset
- Anonyymi
Liikenneonnettomuus Kainuun pelastuslaitos.
- Anonyymi
Oisko mennyt auto metsään?
- Anonyymi
Siellä on auto mennyt rikki
- Anonyymi
En tiiä mutta vauhtia on ainakin ollu.
- Anonyymi
Ei oo ihan pikku vauhit ollu kun paksu mänty poikki..
- Anonyymi
Rudukselta päin joku Suomussalmen tollero tietysti taas kääntyny viitostietä ajavan eteen niinkuin teillä yleisesti on tapana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rudukselta päin joku Suomussalmen tollero tietysti taas kääntyny viitostietä ajavan eteen niinkuin teillä yleisesti on tapana
Ei ole sillä risteyksellä mitään tekemistä asian kanssa. Auto tuli Kajaanista päin reilua ylinopeutta ja jostain syystä meni mutka suoraksi
- Anonyymi
meillä ollaan niin vaatimattomia...
Tilannehuone
tieliikenneonnettomuus:pieni
Henkilöauto ajautui ulos tieltä ja osui puuhun Viitostiellä. Autossa olleet kaksi ihmistä jouduttiin irrottamaan ja heidät kuljetettiin jatkohoitoon.
Tie 5 välillä Kajaani - Kuusamo.
Paikka: Suomussalmi. Tarkempi paikka: Välillä Hietajärvi - Karvola.
Ensitiedote liikenneonnettomuudesta.
Ajankohta: 02.08.2024 klo 18:02
Päivitetty: 2.8.2024 18:02- Anonyymi
On sulla tekemiset vähissä.
- Anonyymi
Oliko paikkakuntalaisia?
- Anonyymi
Mikä auto onnistuneesti lunastukseen?
- Anonyymi
Olivatko "paikallisia"?
- Anonyymi
Justiin tuossa mallissa on heikko tuo kardaaniakselin lukko sokka. Se on pojat paha kun se menee poikki. Pahaa jälkeä tulee
- Anonyymi
Ketkä?
- Anonyymi
Ei mitään henkilövahinkoja. Baariin olivat menneet ja kardaani tilaukseen Laakkoselta.
- Anonyymi
etuvetosen kartaaneja ei löyvy laakkosen hyllystä.
tuloo pitkä seisokki sokotalle.
- Anonyymi
Vaikka kuinka monta tuollaista tapausta sattuu, niin miksei nuoret opi mitään?
- Anonyymi
Kardaani se on pojat paha rikkoutunaan !
- Anonyymi
paitsi etuvetoskodassa, ei yhtään tunnettua tapausta kautta aikojen.
- Anonyymi
Tuossa mallissa on se kardaanin 55 g lukkosokka se on pojat paha rikkoutumaan. Tilastojen mukaan 100 % varmuudella rikkoutuu jos ajetaan metsähallituksen puolelle
- Anonyymi
oliko se bemarin kardaani skodan peräkontissa vai edellisen ulosajajan jäljiltä vielä metsässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oliko se bemarin kardaani skodan peräkontissa vai edellisen ulosajajan jäljiltä vielä metsässä?
😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Kuka Ken?
- Anonyymi
Ken on sen velipuoli
- Anonyymi
Ken söi kesävoin 😉?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat279686- 107614
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511