Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
Mitä tapahtunut?
34
3962
Vastaukset
- Anonyymi
Liikenneonnettomuus Kainuun pelastuslaitos.
- Anonyymi
Oisko mennyt auto metsään?
- Anonyymi
Siellä on auto mennyt rikki
- Anonyymi
En tiiä mutta vauhtia on ainakin ollu.
- Anonyymi
Ei oo ihan pikku vauhit ollu kun paksu mänty poikki..
- Anonyymi
Rudukselta päin joku Suomussalmen tollero tietysti taas kääntyny viitostietä ajavan eteen niinkuin teillä yleisesti on tapana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rudukselta päin joku Suomussalmen tollero tietysti taas kääntyny viitostietä ajavan eteen niinkuin teillä yleisesti on tapana
Ei ole sillä risteyksellä mitään tekemistä asian kanssa. Auto tuli Kajaanista päin reilua ylinopeutta ja jostain syystä meni mutka suoraksi
- Anonyymi
meillä ollaan niin vaatimattomia...
Tilannehuone
tieliikenneonnettomuus:pieni
Henkilöauto ajautui ulos tieltä ja osui puuhun Viitostiellä. Autossa olleet kaksi ihmistä jouduttiin irrottamaan ja heidät kuljetettiin jatkohoitoon.
Tie 5 välillä Kajaani - Kuusamo.
Paikka: Suomussalmi. Tarkempi paikka: Välillä Hietajärvi - Karvola.
Ensitiedote liikenneonnettomuudesta.
Ajankohta: 02.08.2024 klo 18:02
Päivitetty: 2.8.2024 18:02- Anonyymi
On sulla tekemiset vähissä.
- Anonyymi
Oliko paikkakuntalaisia?
- Anonyymi
Mikä auto onnistuneesti lunastukseen?
- Anonyymi
Olivatko "paikallisia"?
- Anonyymi
Justiin tuossa mallissa on heikko tuo kardaaniakselin lukko sokka. Se on pojat paha kun se menee poikki. Pahaa jälkeä tulee
- Anonyymi
Ketkä?
- Anonyymi
Ei mitään henkilövahinkoja. Baariin olivat menneet ja kardaani tilaukseen Laakkoselta.
- Anonyymi
etuvetosen kartaaneja ei löyvy laakkosen hyllystä.
tuloo pitkä seisokki sokotalle.
- Anonyymi
Vaikka kuinka monta tuollaista tapausta sattuu, niin miksei nuoret opi mitään?
- Anonyymi
Kardaani se on pojat paha rikkoutunaan !
- Anonyymi
paitsi etuvetoskodassa, ei yhtään tunnettua tapausta kautta aikojen.
- Anonyymi
Tuossa mallissa on se kardaanin 55 g lukkosokka se on pojat paha rikkoutumaan. Tilastojen mukaan 100 % varmuudella rikkoutuu jos ajetaan metsähallituksen puolelle
- Anonyymi
oliko se bemarin kardaani skodan peräkontissa vai edellisen ulosajajan jäljiltä vielä metsässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oliko se bemarin kardaani skodan peräkontissa vai edellisen ulosajajan jäljiltä vielä metsässä?
😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Kuka Ken?
- Anonyymi
Ken on sen velipuoli
- Anonyymi
Ken söi kesävoin 😉?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392030
- 49846
- 85844
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7711Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 65574
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78467