Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
Mitä tapahtunut?
34
3963
Vastaukset
- Anonyymi
Liikenneonnettomuus Kainuun pelastuslaitos.
- Anonyymi
Oisko mennyt auto metsään?
- Anonyymi
Siellä on auto mennyt rikki
- Anonyymi
En tiiä mutta vauhtia on ainakin ollu.
- Anonyymi
Ei oo ihan pikku vauhit ollu kun paksu mänty poikki..
- Anonyymi
Rudukselta päin joku Suomussalmen tollero tietysti taas kääntyny viitostietä ajavan eteen niinkuin teillä yleisesti on tapana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rudukselta päin joku Suomussalmen tollero tietysti taas kääntyny viitostietä ajavan eteen niinkuin teillä yleisesti on tapana
Ei ole sillä risteyksellä mitään tekemistä asian kanssa. Auto tuli Kajaanista päin reilua ylinopeutta ja jostain syystä meni mutka suoraksi
- Anonyymi
meillä ollaan niin vaatimattomia...
Tilannehuone
tieliikenneonnettomuus:pieni
Henkilöauto ajautui ulos tieltä ja osui puuhun Viitostiellä. Autossa olleet kaksi ihmistä jouduttiin irrottamaan ja heidät kuljetettiin jatkohoitoon.
Tie 5 välillä Kajaani - Kuusamo.
Paikka: Suomussalmi. Tarkempi paikka: Välillä Hietajärvi - Karvola.
Ensitiedote liikenneonnettomuudesta.
Ajankohta: 02.08.2024 klo 18:02
Päivitetty: 2.8.2024 18:02- Anonyymi
On sulla tekemiset vähissä.
- Anonyymi
Oliko paikkakuntalaisia?
- Anonyymi
Mikä auto onnistuneesti lunastukseen?
- Anonyymi
Olivatko "paikallisia"?
- Anonyymi
Justiin tuossa mallissa on heikko tuo kardaaniakselin lukko sokka. Se on pojat paha kun se menee poikki. Pahaa jälkeä tulee
- Anonyymi
Ketkä?
- Anonyymi
Ei mitään henkilövahinkoja. Baariin olivat menneet ja kardaani tilaukseen Laakkoselta.
- Anonyymi
etuvetosen kartaaneja ei löyvy laakkosen hyllystä.
tuloo pitkä seisokki sokotalle.
- Anonyymi
Vaikka kuinka monta tuollaista tapausta sattuu, niin miksei nuoret opi mitään?
- Anonyymi
Kardaani se on pojat paha rikkoutunaan !
- Anonyymi
paitsi etuvetoskodassa, ei yhtään tunnettua tapausta kautta aikojen.
- Anonyymi
Tuossa mallissa on se kardaanin 55 g lukkosokka se on pojat paha rikkoutumaan. Tilastojen mukaan 100 % varmuudella rikkoutuu jos ajetaan metsähallituksen puolelle
- Anonyymi
oliko se bemarin kardaani skodan peräkontissa vai edellisen ulosajajan jäljiltä vielä metsässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oliko se bemarin kardaani skodan peräkontissa vai edellisen ulosajajan jäljiltä vielä metsässä?
😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Kuka Ken?
- Anonyymi
Ken on sen velipuoli
- Anonyymi
Ken söi kesävoin 😉?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361260
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä25521Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad24500- 22467
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461