Mitä tapahtunut?

Anonyymi-ap

Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?

34

3962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liikenneonnettomuus Kainuun pelastuslaitos.

    • Anonyymi

      Oisko mennyt auto metsään?

    • Anonyymi

      Siellä on auto mennyt rikki

    • Anonyymi

      En tiiä mutta vauhtia on ainakin ollu.

    • Anonyymi

      Ei oo ihan pikku vauhit ollu kun paksu mänty poikki..

      • Anonyymi

        Rudukselta päin joku Suomussalmen tollero tietysti taas kääntyny viitostietä ajavan eteen niinkuin teillä yleisesti on tapana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rudukselta päin joku Suomussalmen tollero tietysti taas kääntyny viitostietä ajavan eteen niinkuin teillä yleisesti on tapana

        Ei ole sillä risteyksellä mitään tekemistä asian kanssa. Auto tuli Kajaanista päin reilua ylinopeutta ja jostain syystä meni mutka suoraksi


    • Anonyymi

      meillä ollaan niin vaatimattomia...

      Tilannehuone
      tieliikenneonnettomuus:pieni
      Henkilöauto ajautui ulos tieltä ja osui puuhun Viitostiellä. Autossa olleet kaksi ihmistä jouduttiin irrottamaan ja heidät kuljetettiin jatkohoitoon.
      Tie 5 välillä Kajaani - Kuusamo.
      Paikka: Suomussalmi. Tarkempi paikka: Välillä Hietajärvi - Karvola.
      Ensitiedote liikenneonnettomuudesta.
      Ajankohta: 02.08.2024 klo 18:02
      Päivitetty: 2.8.2024 18:02

      • Anonyymi

        On sulla tekemiset vähissä.


    • Anonyymi

      Oliko paikkakuntalaisia?

      • Anonyymi

        Mikä auto onnistuneesti lunastukseen?


    • Anonyymi

      Olivatko "paikallisia"?

    • Anonyymi

      Justiin tuossa mallissa on heikko tuo kardaaniakselin lukko sokka. Se on pojat paha kun se menee poikki. Pahaa jälkeä tulee

    • Anonyymi

      Ketkä?

    • Anonyymi

      Ei mitään henkilövahinkoja. Baariin olivat menneet ja kardaani tilaukseen Laakkoselta.

      • Anonyymi

        etuvetosen kartaaneja ei löyvy laakkosen hyllystä.
        tuloo pitkä seisokki sokotalle.


    • Anonyymi

      Vaikka kuinka monta tuollaista tapausta sattuu, niin miksei nuoret opi mitään?

    • Anonyymi

      Kardaani se on pojat paha rikkoutunaan !

      • Anonyymi

        paitsi etuvetoskodassa, ei yhtään tunnettua tapausta kautta aikojen.


    • Anonyymi

      Tuossa mallissa on se kardaanin 55 g lukkosokka se on pojat paha rikkoutumaan. Tilastojen mukaan 100 % varmuudella rikkoutuu jos ajetaan metsähallituksen puolelle

      • Anonyymi

        oliko se bemarin kardaani skodan peräkontissa vai edellisen ulosajajan jäljiltä vielä metsässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oliko se bemarin kardaani skodan peräkontissa vai edellisen ulosajajan jäljiltä vielä metsässä?

        😂😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Kuka Ken?

    • Anonyymi

      Ken on sen velipuoli

      • Anonyymi

        Ken söi kesävoin 😉?


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1439
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      329
      1042
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      729
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      156
      720
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      47
      671
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe