40+ naiset vaikeita

m i e s

kysyn kaikkien suomen miesten puolesta.

23

2910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (.)Y(.)

      toteamus ei kysymys.. ;))

      • tuffe

        Heippa Valionainen ;)

        Pitäiskö pyytää se mies nielemään purkkansa, pystyis ajattelemaan samalla kun kirjoittaa... ;))


      • (.)Y(.)
        tuffe kirjoitti:

        Heippa Valionainen ;)

        Pitäiskö pyytää se mies nielemään purkkansa, pystyis ajattelemaan samalla kun kirjoittaa... ;))

        :DDD
        Miten niiden, jouluvalojen kanssa kävi?.. ;))


    • jpntar

      Sinulla on ilmiselvästi huonoja kokemuksia...Kyllä me tietysti osataan olla vaikeitakin..mutta sehän kuuluu elämään.

    • Laahustava

      Ja vika on pelkästään meidän miesten.
      Koska ollaan synnytty miehiksi jos ei olisi miehiä ollenkaan ei olisi totakaan vaikeutta,eli vika onkin meissä miehissä....ihan oma vika

      • teitä miehiä ei olis ollenkaan, niin sittenhän me naiset vasta vaikeita olisimmekin...tai ainakin meillä olis tosi vaikeata..:))))


    • nainen

      minkäkainen itse sitten olet? Helppo vai?

    • Jaa, että 40 naisetko vaikeita...hmmm... taidat olla oikeassa ;). Osasyynä hormonit, menkkojen lähestyessä mieliala on herkkä, ärähtelee, ei kestä poikkiteloista sanaa, itku on herkässä jne. Tuo koskee kyllä nuorempiakin ikäluokkia. 40 nainen alkaa vaatia myös sitä omaa aikaa. Se saattaa hämmentää miehiä jos he on tottuneet siihen että vaimo hoitaa kodin ja lapset.

      Toisaalta, 40 nainen on nainen parhaimmillaan. On elämänkokemusta, ymmärrystä ja sinut itsensä kanssa. Unohtamatta sitä että on parhaimmillaan myös seksuaalisesti.

      Entäs miehet, mikäs se teidän vaikein ikä on? Taitaa olla kaikki iät :).

    • kalle-p

      Metsä miten sinne huudetaan.
      Eikä pidä silittää vastakarvaaan.
      Eikä saa kiusata, kehua pittää kovasti
      ja pussata moiskauttaa välillä, kyllä ne siitä leppyy..............

    • 44aeniM

      Luulet ottaneesi turhan ison kysymystaakan.
      Kuka on tukiJoukosi?
      Oletko ihan asiaan valtuutettu?

    • Animus

      ...vaikeaksi, mutta syy taitaa olla enemmän pesunkestävän sinkkuuden kun iän. Ikä on parantanut, pehmentänyt ja lämmittänyt tätä naikkosta.

      Mutta sinkkuus...kun on tottunut tekemään asiat aina siten kun itse haluaa ja sitten tulee siihen joku sohvaperuna jolle se ei käy.......?!?!?!?!?

      • yks toinen mies

        Liian kauan sinkkuna ollut saa vanhanpiian oireita. Valitettavasti vain hänen tapansa tehdä asioita ovat oikeita. Kaikki miehet eivät ole sohvaperunoita.


      • AnimusKopio
        yks toinen mies kirjoitti:

        Liian kauan sinkkuna ollut saa vanhanpiian oireita. Valitettavasti vain hänen tapansa tehdä asioita ovat oikeita. Kaikki miehet eivät ole sohvaperunoita.

        ...myös vanhaksipiiaksi jos niin vaadit ;)))

        Tosin "pääsin" 11v sitten naimisiin, josta syntyi kaksi maailman ihaninta lasta. Sitten saikin mies jo lähteä kun oli tehtävä täytetty :OOOOO enkä tarvinnut enää SITÄ sohvaperunaa. No, ei ne kaikki ole, mutta 90% tapaamistani on ja tämä on ihan kalkulaattorilla laskettu osuus ;)


    • eeva-sisko

      'vaikeampi' kuin , vaikkapa 15 vuotta sitten.
      Olen vaikeammin valloitettavissa, en ole kovinkaan herkkäuskoinen ja saatan sanoa luomakunnan kruunulle, että sorry, mutta vaikka oletkin niin mahdottoman hurmaava, niin ei nyt vaan sovi.
      Muuten mitäpä sinä muitten puolesta kyselet...joillakin saattaa käydä parempi flaksi.
      Sanoithan kysyväsi kaikkien Suomen miesten puolesta.
      Anteksi...taisin olla pikkuisen 'vaikea'!

    • sinkku55

      Minä ainakin olen pehmennyt iän myötä:))))
      Mieheltätäkään en vaadi muuta kuin että on huumorintajuinen ja sut raitis:))))))))vaikka jossain asiassa olen ronkeli,mut niin olen aina ollut:((

    • sir

      Nelikymppiset naiset ei ole sama asia kuin naiset jotka kirjoittaa 40 sivulle

      • yks toinen mies

        Puhut asiaa. Jostakin syystä 50 naisilla on tänne hinku.


    • Marion.T

      aina vähän vaikeita:))
      Miehen on usein vaikea ymmärtää meitä - mutta ette te rakkaat miehetkään aina helppoja ole:DD

      Kun naisele tulee enemmän ikää, hän ei ole enää mitenkään johdateltavissa, hänelle on kasvanut oma kova tahto, vaikka hän nuorempana oliskin ollu kiltti hissukka.

      Mies on neli-viiskymmppisenä joskus katkeroitunut, kun huomaa että elämä menee ohi, eikä olekaan vielä saanut sitä uutta Mersua aluvanteilla hankittua :DD
      Ja joskus vanhemmasta miehestä tulee "mörkö". Se on pahin mahdollinen turhautuneisuuden laji, koska se on yleensä pysyvä olotila.

      Joten eiköhän meillä molemmilla sukupuolilla ole omat "pahat aikamma". :DD
      Mutta on meissä hyvätkin puolemme - molemmissa, mitä olisi maailma ilman miehiä ja naisia???????
      Ajatelkaa sukupuoletonta maailmaa, missä me oltas kaksineuvoisia - HUI hirvittää :))))

      • yks toinen mies

        Jos tässä iässä on naiselle kasvanut oma kova tahto, niin onko tämä se ikä jossa Justiinakin takoi kaulimella Pekan päähän järkeä? :))))


    • Elilyn

      Hei!
      Ja miten niin vaikeita, te miehet ette tule toimeen ilman meitä ihania naisia, jotka osaavat ajatella niin monimutkaisesti asioista,niin että teillä menee aina jauhot sekaisin...
      Arjesta ei tule silloin yksitoikoista.
      Itse olen 45v. ja ihanan pirteä ja sitkeä nainen...
      Sillä naisella on ollut vaan huono päivä kuten teillä miehilläkin välissä on:))
      Häntä pystyyn siellä.

    • yks toinen mies

      Ovat vaikeita. Täysin samaa mieltä. Älyttömän kriittisiä ja varuillaan joka asiassa vaikka ei olisi aihettakaan. 30 naiset paljon helpompia jostakin syystä.

    • (.)Y(.)

      Jokainen hormonihirviö tietää, että kerran kuussa tulee sellaisia päiviä,
      joina miehen ei tarvitse kuin avata suunsa
      ja hengenlähtö on lähellä.

      Siksi jokaisen miehen tulisi tulostaa tämä pieni
      opas paperille ja säilyttää sitä lompakossaan
      ajokortin ja muiden tärkeiden papereiden
      joukossa.

      VAARALLISTA: Mitä tänään syödään?
      TURVALLISEMPAA: Voinko auttaa päivällisen valmistamisessa?
      TURVALLISINTA: Minne haluaisit lähteä syömään päivällistä?
      HUIPPUTURVALLISTA: Ota vähän suklaata.

      VAARALLISTA: Mitä sulla oikein on päälläsi?
      TURVALLISEMPAA: Wau, näytät hyvältä ruskeissa vaatteissa.
      TURVALLISINTA: WAU!
      HUIPPUTURVALLISTA: Ota vähän suklaata.

      VAARALLISTA: Mikä nyt mättää?
      TURVALLISEMPAA: Etkö nyt vähän ylireagoi?
      TURVALLISINTA: Ota tästä 50 egeä.
      HUIPPUTURVALLISTA: Ota vähän suklaata.

      VAARALLISTA: Kannattaako tuota nyt syödä?
      TURVALLISEMPAA: Olisi tuolla omenoitakin.
      TURVALLISINTA: Ottaisitko lasillisen viiniä tuon kanssa?
      HUIPPUTURVALLISTA: Ota vähän suklaata.

      VAARALLISTA: Mitä sinäkin olet koko päivän tehnyt?
      TURVALLISEMPAA: Toivottavasti et ole rasittanut liikaa itseäsi.
      TURVALLISINTA: Näytät tosi hyvältä tuossa aamutakissa.
      HUIPPUTURVALLISTA: Ota vähän suklaata.

      Tämä piristykseksi kaikille hormonaalisille lajitovereilleni ja
      varoitukseksi kaikille miehille.

      Ja muista: Raha puhuu.....mutta suklaa laulaa!

    • annina2

      Ei me naiset aina olla vaikeita, ehkä toisinaan, kyllä me enimmäkseen ollaan ihan mukavia ihmisiä ;)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe